نکات قبل از سفارش طراحی سایت

نکات مهم در طراحی سایت

نکات قبل از سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت:  قبل از سفارش طراحی سایت بررسی کنید چه امکاناتی نیاز دارید ؟ و تحقسق نمایید که ویژگی های یک شرکت خوب برای سفارش طراحی سایت چه چیز هایی می باشد؟ میزان بودجه برای ساخت یک وب سایت خوب چقدر است و پس از آن اقدام  و سفارش خود را ثبت نمایید.

نباید ها در انتخاب رنگ قالب سایت

سفارش طراحی سایت

جهت سفارش طراحی سایت با قیمتی شگفت انگیز با وفا نت تماس بگیرید.

 زندگی امروز دچار دگرگونی ها و پیشرفت های زیادی شده است ، اینترنت در تمام دنیا امروزه گسترده شده است و به یک عضو جدا نشدنی از زندگی تبدیل شده است .

 به دنبال همین گسترش اینترنت بسیاری از فعالیت های فروشگاه های مجازی ایجاد شده است که به صورت آنلاین  خدماتی را ارائه می دهند، به همین دلیل یکی از نیاز های این فروشگاه های آنلاین یک وب سایت خوب و اصولی می باشد که بتواند به  آنها کمک کند و محصولات و خدمات آنها را در اختیار مشتری قرار دهد.

 در این مقاله به بررسی انواع مختلف وب سایت و نحوه طراحی و ساخت ان می پردازیم، زیرا اگر که شما دارای کسب و کار انلاین هستید داشتن یک سایت می تواند کمک زیادی به شما کند .

 همان طور که میدانید وب یا به انگلیسی World Wide Web که به اختصار به آن www نیز می گویند یک جز از اینترنت می باشد.

 داخل این وب ها میتوان منابعی از صفحات اینترنت را قرار داد. هر یک از این وب سایت ها دارای آدرس دقیق و منحصر به فردی می باشند که با استفاده از آن آدرس ها مسیریابی و شناسایی می شوند .

هر آدرس باید دارای قسمت های مشخصی از جمله پروتکل  www ، نام دامنه یا نام سایت ، پسوند دامنه می باشد. این بخش ها مربوط به اطلاعات وب سایت شما می باشد .

 متن ها و تصاویری که قرار است روی سایت شما به نمایش گذاشته شوند index.html نام دارد که توسط طراح سایت ساخته می شود .

اگر بخواهیم تعریفی دقیق تر از طراحی سایت را ارائه دهیم می توان گفت که در حالت کلی به تمام مراحلی که شما برای طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی انجام می دهید به هدف اطلاع‌ رسانی ، معرفی شرکت و ارائه محصولات طراحی سایت گفته می شود.

 طراحی سایت در واقع یک پروسه می باشد که از قسمت ها و لایه های مختلفی از جمله صفحات وب ، رعایت اصول سئو ، طراحی گرافیکی ، تولید محتوا و … می باشد .

 با نگاهی به تاریخچه طراحی سایت مشاهده می شود که برای اولین بار در سال ۱۹۹۱ میلادی تیم برنرزلی که مخترع وب بودند اولین وب سایت را ایجاد کردند.

 البته در این سایت از هیچ‌گونه گرافیک، تصویر و حتی رنگ‌بندی استفاده نشده است .

با گذشت سال ها و پیشرفته تر شدن و ایجاد امکانات بیشتر امروزه سایت ها با انواع او اقسام ایده ها و با استفاده از گرافیک ، تصویر و رنگ‌بندی و … به صورت حرفه ای و خاص طراحی می شوند و شغل طراحی سایت از پردرآمدترین ترین شغل ها به حساب می اید .

نباید ها در انتخاب رنگ قالب سایت

سفارش طراحی سایت

جهت سفارش طراحی سایت با قیمتی شگفت انگیز با وفا نت تماس بگیرید.

سفارش طراحی انواع وبسایت

سفارش طراحی انواع وبسایت

در این قسمت از مقاله به بررسی انواع مختلف وب سایت ها خواهیم پرداخت و در رابطه با ویژگی های هر کدام و همچنین نحوه سفارش طراحی سایت اطلاعاتی را ارائه خواهیم داد .

همان طور که اشاره کردیم وب سایت امروزه برای بسیاری از کسب و کار ها واجب است به همین دلیل خیلی از افراد ممکن است که به فکر ساخت یک سایت باشند.

 به همین دلیل آشنایی  با انواع سایت ها و دانستن ویژگی های هر یک از سایت ها می تواند مفید باشد . در حالت کلی می توان سایت ها را به دو دسته تقسیم بندی کرد که عبارت هستند از :

‌ ۱ ) سایت های استاتیک : در سایت هایی که استاتیک هستند مدیر یا همان صاحب سایت نمی تواند که تغیراتی در محتوی سایت ایجاد کند  مگر اینکه خود طراحی سایت بلد باشد.

 در غیر صورت نیاز به استخدام طراح می باشد که بتواند تغیرات مد ظر شما را روی سایت پیاده کند.

 استفاده از این نوع سایت ها با امدن سیستم های حرفه ای مثل وردپرس که می تواند با ان مدیریت سایت را انجام داد بسیار کم شده است .

 زمانی بهتر است از این نوع  سایت ها استفاده شود که شرکتی کوچک یا سایت های معرفی باشد زیرا این نوع سایت ها معمولا تا مدت طولانی نیاز به تغییر ندارند .

 ۲ ) سایت های داینامیک :‌ نوع دوم سایت ها سایت های از نوع داینامیک هستند. این سایت ها درست بر عکس سایت های استاتیک هستند، یعنی این نوع از سایت ها پویا هستند و در هر دو قسمت فرانت اند و بک اند می تواند طراحی شوند.

 در این نوع از سایت ها مدیر می تواند خود هر تغییراتی که نیاز دارد را ایجاد کند مثلا هر روز محتوای جدید ، خبر جدید و عکس و فیلم و … را در سایت خود قرار دهد .

این نوع از سایت ها با استفاده از کدهای سمت سرور اسکریپتی ساخته می شوند به همین دلیل پویا و داینامیک هستند .

 این دو نوع از سایت ها هستند که شما باید با تحقیقات لازم و همچنین مشاوره گرفتن از متخصص و طراح حرفه ای، مناسب ترین را انتخاب کرده و سپس ان را به گروه های طراح بسپارید تا برای شما ان را طراحی کنند .

پیشنهاد می کنیم مقاله  عوامل موثر در قیمت طراحی سایت را نیز دنبال نمائید.

نباید ها در انتخاب رنگ قالب سایت

سفارش طراحی سایت

جهت سفارش طراحی سایت با قیمتی شگفت انگیز با وفا نت تماس بگیرید.

قبل از سفارش طراحی سایت بررسی کنید چه امکاناتی نیاز دارید!

قبل از سفارش طراحی سایت به چه امکاناتی نیاز است ؟ شما قبل از اینکه سایت خود را به دست طراح بسپارید باید به برخی از نکات توجه و اقداماتی را انجام دهید .

 در این قسمت به بررسی مهم ترین اقداماتی که قبل از سفارش سایت باید انجام دهید اشاره می کنیم.

 1) قبل از هر کاری اتخاب کنید که به چه سایتی نیاز دارید .

به خوبی حوزه کسب و کار خود را ، مشتری های خود و  هدف خود را به خوبی و … را بررسی کرده و سپس به فکر طراحی سیات خود باشید .

2) میزان بودجه ای را که میتوانید برای طراحی سایت کنار بگذارید را به صورت دقیق مشخص کنید . معمولا کمترین مقدار برای طراحی یک سایت ساده 2 میلیون تومان می باشد .

3 ) به دنبال یک گروه طراح سایت حرفه ای که کارش را به بهترین نحو انجام دهد باشید .

4 ) برای سایت خود نام ، لوگو و … مناسب انتخاب کنید تا مخصوص خود شما باشند و با محصولات مشابه اشتباه گرفته نشوند .

بعد از اینکه تمام این کارها  را انجام دادید حال طراحان سایت باید چهار مرحله کلی را انجام دهند که به شرح زیر می

 مرحله اول ) طراحی وایر فریم : در این مرحله باید با توجه به نوع سایت و نیاز مشتری ، یک نمای کلی از سایت را ایجاد کرد.

 این صفحه همانند یک نقشه تمام صفحات سایت و تعیین جایگاه و چیدمان المان‌ها و عناصر مختلف را نشان می دهد .

 مرحله دوم ) طراحی گرافیک سایت : حال پس از طراحی وایر فریم و مشخص شدن محل قرارگیری عناصر در سایت شما باید با استفاده از برنامه های مختلف و همچنین با توجه به موضوع سایت خود، طراحی های گرافیکی لازم را انجام دهید .

مرحله سوم ) کدنویسی و برنامه‌ نویسی : می توان با استفاده از روش های مختلف، سایت مورد نیاز مشتری را طراحی کرد که انتخاب نوع انجام آن بسته به هزینه‌ ها و نیاز مشتری یا همان فرد سفارش دهنده سایت می باشد .

مرحله چهارم ) راه‌اندازی سایت : پس از طراحی و ساخت سایت شما باید با استفاده از یک هاست و دامنه مناسب ، سایت را پیکر بندی کرده و در دسترس عموم قرار دهید.

نباید ها در انتخاب رنگ قالب سایت

سفارش طراحی سایت

جهت سفارش طراحی سایت با قیمتی شگفت انگیز با وفا نت تماس بگیرید.

ویژگی های یک شرکت طراحی سایت خوب

ویژگی های یک شرکت خوب برای سفارش طراحی سایت

شرکت سفارش طراحی سایت خوب باید دارای چه ویژگی هایی باشد ؟ برای اینکه سایت خوبی را با توجه به هزینه ها و همچنین نیاز کسب و کار خود بسازید و طراحی کنید نیاز به یگ گروه از طراحان سایت دارید که این کار را برای شما انجام دهند.

 البته نمیتوان به همه اعتماد کرد و هزینه خود را به انها داد. از جمله ویژگی های یک شرکت خوب برای سفارش طراحی سایت می توان به :‌

 1 ) حتما به شرکتی اعتماد کنید که دارای سوابق درخشان و نمونه کار های در دسترس باشند.

 البته وجود دارد شرکت های نوپایی که دارای استعداد می باشند اما در مرحله اول اگر می خواهید که یک سایت سنگین و پیچیده را برای خود بسازید بهتر است به دنبال شرکت های باسابقه و تجربه بیشتر باشید تا کار شما را به بهترین نحو انجام دهند .

 ۲ ) حتما توجه کنید که شرکت و افراد ان مسئولیت پذیر باشند و کار شما را به درستی و همچنین به موقع انجام دهند چرا که هستند افرادی که به دلایل گوناگونی زمان تحویل را طولانی تر می کنند .

 ۳ ) ممکن است که هزینه ها در شرکت های مختلف متفاوت باشد اما بهتر است که یک دید کلی و میانگین از قیمت ها را داشته باشید تا اگر شرکتی قصد کلاه برداری داشت و قیمت را از میانگین و نرخ اصلی بیشتر گفت متوجه شوید .

 ۴ ) حتما با توجه به هزینه هایی که دارید و همچنین نوع سایت خود و سطح سایت خود دست به انتخاب بزنید و … .

نباید ها در انتخاب رنگ قالب سایت

سفارش طراحی سایت

جهت سفارش طراحی سایت با قیمتی شگفت انگیز با وفا نت تماس بگیرید.

قرارداد طراحی سایت

موارد مهم در رابطه با قرارداد های طراحی سایت

قرارداد های طراحی سایت دارای بند های مشخصی می باشند، البته ممکن است که هر شرکت و یا هر فرد در قرار داد خود توافقی را که طرفین قبول کردند را ذکر کند.

 اما به طور کلی می توان گفت که زمان سفارش طراحی سایت و تحویل ، نام شرکت و طراح سایت ، نام و اطلاعات دقیق سفارش دهنده ، هزینه های طراحی، پیش پرداخت ، نوع سایت و … از مهم ترین بند های قرارداد ها می باشد.

 البته ممکن است شما بخواهید که به صورت فریلنسری به یک فرد مشخص سفارش خود را بدهید که در این صورت خودتان تمام بندهای لازم را می توانید وارد قرارداد کوتاه مدت خود کنید .

بودجه مورد نظر در طراحی سایت

میازن بودجه ی مورد نظر خود را در نظر بگیرید

میازن بودجه ای که شما برای سفارش طراحی سایت خود نیاز دارید ممکن است بنا به دلایل مختلفی متغیر باشد ، مهم ترین دلایلی که بر روی هزینه های طراحی و ساخت سایت تاثیرگذار است عبارت هستند از :

 ۱ ) سطح سایتی که شما می خواهید بسازید: سایت های ساده که پیچیدگی و چالش های زیادی ندارند هزینه های خیلی کمتری از سایت های پر کار و پیچیده دارند .

 ۲ ) مدت زمانی که شما می خواهید برای تحویل پروژه تعین کنید : معمولا شرکت ها تایم تحویل را به شما می گویند و در صورتی که شما در زمان مشخصی به سایت نیاز دارید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید تا سایت شما در آن زمان به دستتان برسد .

بسیاری از عوامل دیگر که پس از تشخیص نوع سایت و نیاز شما قیمت دقیقی را میتوان برای آن مشخص کرد.

 برای این کار می توانید که بعد از مراجعه به شرکت و گرفتن راهنمایی های مورد نیاز قیمت را استعلام نمایید.

تصویر ذهنی درست در رابطه با وبسایت خود

تصویر ذهنی درست در رابطه با وبسایت خود

اگر می خواهید که وب سایت برای خود داشته باشید از قبل تمامی تحقیقات لازمه را داشته باشید  از طاهر سایت تا امکاناتی که نیاز است در آن کنجانده شود.  بهتر است حتما از سایتهای مختلف  رقبا چه در ایران و چه در خارج از ایران برای گرفتن ایده های نو دیدن نمایید. نیاز های مشتریان و بازار هدفتان را بسنجید و بعد از اینکه یک تصویر خوب از سایتی که به آن نیاز دارید را مجسم کردید به طراح سایت خود  تمام و کمال انتقال داده تا طراح  با توجه به استانداردهای بین المللی به بهترین شکل ممکن آن را برای شما طراحی نماید.

   

نباید ها در انتخاب رنگ قالب سایت

سفارش طراحی سایت

جهت سفارش طراحی سایت با قیمتی شگفت انگیز با وفا نت تماس بگیرید.

خدمات سئو سایت

صفحه 1

spinbt.com

طراحی سایت و سئو

کلمات کلیدی دارای رتبه
صفحه 1

vanrosh.com

طراحی سایت و سئو

کلمات کلیدی دارای رتبه

نکات قبل از سفارش طراحی سایت

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *