تعرفه قیمت سئو

تعرفه قیمت سئو بستگی به مدت و سئو پروژه ای، سئو ماهیانه، سئو ساعتی و سئو کلمات کلیدی که در هر روش تعرفه متنوع است و متغیر می باشد.
هزینه سئو بستگی به سطح دشواری و سخت بودن کلمات وکلمات و کلمات نافهوم و همچنین وضعیت رقبای کم یا زیاد و وضعیت و فعالیت که سایت شما در حال حاضر دارد مشخص خواهد کرد زمانی که قصد دارید ومی خواهید به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ ایجاد سئو و تولید محتوا سفارش سئو بدهید، در همان زمان قیمت سئو برای شما با توجه به هر گونه شرایط و مراحل محاسبه خواهد شد.

تعرفه قیمت سئو

مواردی که در قیمت سئو تاثیر گذار است

قیمت سئو سئو هم مانند دیگر خدماتی که برای تبلیغات و بالا بردن جذب سایت انجام می شود ، قیمت ها و هزینه های مخصوص به خودش را دارد و بر اساس و بستگی به نوع پروژه و نحوه انجام فعالیت در هر پروژه قیمت گذاری و محسابه می گردد.
حساب کردن هزینه خدمات سئو سایت، با توجه به اقداماتی که بر روی سایت انجام شده است، محاسبه می‌شود که به دست یک تیم حرفه‌ای و با تجربه برای انجام فعالیت ها لازم می باشد تا در راستای بهبود سازی سئوی سایت شما و بعد از بررسی تمامی موارد ذکر شده به خلاصه درستی از تعرفه های سئو سایت خواهد رسید:
_جایگاه فعلی سایت و میزان رشد آن
_بررسی کلمات کلیدی سایت بر اساس دشوار بودن

همچنین انجام مراحل بسیار زیاد و طولانی البته به این موارد توجه داشته باشید که تاثیر و جذب سئو بر روی سایت شما به صورت طولانی مدت خواهد بود و اکثرا هزینه و تعرفه آن را به شکل ماهانه قیمت گزاری می‌کنند که چیزی ببین یک الی سه میلیون تومان بر حسب فعالیت و جذب آن محاسبه می شود اگر مجموعه‌ای در لحظه و بدون بررسی وب سایت، مبلغ سئو وب سایت را به شکل عددی از قبل تعیین شده به شما نشان دهد، از نظر منطقی کاملا اشتباه می باشد.
اگر فردی یا مجموعه‌ای پیش از بررسی سایت و بدون هیچ گونه تحقیق میدانی، برای سئو یک عدد معین داشته باشد، باید در درست بودن و صداقت ادعای آن فرد شک نمود. قطعا این هزینه ی سئو برای سایت توسط یک تیم حرفه ای و متخصص، بررسی و معین نشده است و نمی‌ شود به آن اعتماد کرد.
میزان رقابت در میان کلمات کلیدی گفته شده عمر سایت و مدت زمان ثبت کردن دامنه وضعیت و میزان فعالیت رقیب ها در فضای آنلاین مقدار محتوای اختصاصی و مربوط به خدمت و محصولات عرضه شده و همین‌طور کیفیت این محصولات وضعیت و جایگاه فعلی سایت نسبت به جایگاه و وًضعیت سایت رقیبان تعداد کلمه های کلیدی مربوط جهت کیفیت و بهبود سئو مشاوره، تیم کاملا حرفه ای ومجرب و در آخر هزینه پشتیبانی سئو.

تعرفه قیمت سئو

تعرفه های سئو چگونه محاسبه می شود

تعرفه های سئو در این مقاله به پنج نمونه عوامل مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت سئو اشاره کرده ایم که نظیر :
_محتوای مناسب و مقالات متناسب با سایت یکی از عوامل بسیار مهم و ضروری در انجام سئو،به دست آوردن محتوا و آپدیت مرتب و پی در پی اطلاعات سایت می باشد.
در الگوریتم‌های گوگل در به نمایش گذاشتن وب سایت‌ها در نتیجه جستجو و سرچ مخاطبان ، هرچه عنوان مطالب شما جذاب و کاربردی باشد، مخاطب تصمیم می‌گیرد که داخل سایت بیاید و روی آن کلیک کند. عنوان صدر مقالات و محتوای مندرج در سایت به همین خاطر خیلی مهم هستند که مخاطب را جذب کنند .
زیرا هرچه عنوان مقالات شما کاربردی تر و جالب تر باشد، مخاطبان بیشتری را به خود جذب می‌کنند و خلاصه تعرفه کلیک بالاتر می‌رود. و همچنین باید برای ایجاد محتوایی جلب کننده در صفحات اصلی سایت و محتوا های اصلی در وبلاگ، باید هزینه ای پرداخت کرد .
هزینه ی ثبت آگهی در سایت همچنین برای جذب افراد بیشتر به سایت شما باید در سایت های مرتبط و با بازدید زیاد آگهی و تبلیغاتی ایجاد کرده تا افراد زیادی به سایت شما مراجعه کنند که این کار اکثرا باعث ترافیک و حجم زیادی از افراد به سایت ها شده است در نتیجه این فعالیت هم در سئو دارای هزینه می باشد _
تهیه بک لینک معتبر سایت گوگل باید با ورود ترافیک از طرف سایت‌های معتبر و بزرگ به سایت شما، مشخص کند که مطالب و محتوا های شما نزد مخاطبان محبوب و جذاب است. و بعد از مدتی به مرور زمان مطالب وب سایت و عنوان های سایت محبوب و پربازدید را در نتیجه ی سرچ و جستجوی مخاطبان در صفحه اول جست و جو ، قرار خواهد داد.
_تعرفه برندینگ برای اینکه جایگاه مناسبی در سرچ گوگل و صفحه اصلی داشته باشید باید دارای برندی معتبر باشید شما باید برای خرید برندی معتبر و پر طرفدار هزینه ی زیادی بدهید .
تا این برند اعتبار شما را تضمین کند و همچنین در بین مردم محبوب و معروفتان کند که این نمونه هم دارای هزینه می باشد
_دستمزد گروه انسانی در واقع تمامی این فعالیت ها با توجه به گروهی خرفه ای انجام شده است و در اخر برای محاسبه تعرفه سئو باید دستمزد این عوامل انسانی هم محاسبه شود زیرا یکی از عوامل بسیار موثر در بالا رفتن سایت شما بوده اند.

تعرفه قیمت سئو

مزیت ها و معایب تعرفه سئو سایت ساعتی

تعرفه سئو سایت ساعتی قطعا هر فعالیتی که ما انجام می دهیم در هر زمینه و رشته ای می تواند دارای مزایا و معایب مخصوص خود باشد و پس بهتر است بدانید سئو ساعتی هم دارای استثنایی نیست سئوی ساعتی دارای مزایا و معایب فراوانی است که در ادامه با آنها مواجه می شود مزایای سئو ساعتی از ویژگی هایی که برای سئو ساعتی می توانیم به آن ها اشاره کنیم ابتدا محاسبه ساده و راحت در پرداخت هزینه و بعد محاسبه ساده تر تعرفه سئو است.
در محاسبه آسوده و ساده شما قادر هستید با در نظر گرفتن نقاط قوت و نقاط ضعف شخصی که بر روی سئو سایت شما فعالیت کرده است و میزان پیشرفتی و جذبی که سایت شما داشته است را در نظر میگیرید.
در محاسبه ساده تر قیمت سئو نیز اگر تعرفه را به شکل ساعتی پرداخت کنید قادر هستید به خوبی بودجه ای که برای بالا بردن و رشد سایت خود در نظر گرفته اید را حساب کتاب کنید و از افزایش تعرفه سئو سایت خود کاهش دهید .
معایت سئو ساعتی بعد از مزایای سئو نوبت به معایب و ضرر های سئو ساعتی می رسد.
از معایب و بدی های سئو ساعتی این است که مسلما نتیجه را دیرتر می توانید مشاهده کنید و دوم اینکه هیچگونه تضمینی به شما داده نمی شود که بعد از پرداخت هزینه آیا جذبی خواهید داشت یا نه و اگر نتیجه ای چشم گیر نداشتید هزینه ای به شما برگردانده نخواهد شد همچنین زمان مشاهده نتیجه و رسیدن به رشدی چشم گیر زمان می برد که این موضوع برای سئو ساعتی ممکن است کمی نگران کننده و نا امید کننده باشد.

تعرفه قیمت سئو

مزیت و معایب تعرفه سئو سایت پروژه ای

تعرفه سئو سایت پروژه ای از همان زمانی که پروپوزال سئو سفارش دادع و نوشته می شود تا اتمام پروژه سئو تعرفه و قیمت ثابت و معین است و هیچ نگرانی برای افزایش هزینه ی سئو نخواهید داشت و هیچ فردی هم بالا تر از آن هزینه سئو را دریافت نمیکند .
از موقعه ای که با شرکت خدمات سئو قرارداد انجام و تولید سئو را می بندید نتیجه نهایی را خودتان معلوم میکنید تا آن شرکت سایت شما را به نتیجه ی معلوم شده برساند و هزینه را دریافت کند معایب سئو پروژه ای امکانش هست که هزینه بیشتری برای تولید سئو بپردازید مخصوصا در زمانی که هیچ اطلاعاتی از سئو و نحوه ی انجام آن نداشته باشید .
پیشنهاد ما این است که قبل از این که پروژه سئو و بهینه سازی سایت خود را برونسپاری کنید از نحوه انجام آن و قیمت اطلاع داشته باشید به خاطر این که قیمت گذاری و تعرفه های خدمات سئو به شکل پروژه ای و یا مدت زمان قرارداد و کلمات کلیدی سخت و یا آسان قیمت را محاسبه میکنند و اگر مشکلی برای قیمت داشته باشید یا عر چیز دیگر قرارداد به هیچ وجه قسخ نمی شود.

تعرفه قیمت سئو

مزیت ها و معایب تعرفه سئو سایت ماهانه

تعرفه سئو سایت ماهانه مزایای سئو ماهیانه دقیقا روش سئو ماهیانه همانند روش پروژه ای، می باشد تمامی فعالیت های سئو را به شرکت خدمات سئو می سپارید تا به نتیجه مورد نظر برسید با این فرق که نیاز نیست که یک جا و آنی هزینه سئو را بپردازید و به صورت ماهیانه می توانید آن را بپردازید و برای شما راحت تر می باشد در این روش یعنی روش ماهیانه به خاطر وجود قرداد ماهانه تعاملاتی میان شرکت خدمات دهنده سئو و مشتری و صاحب سایت افزایش می یابد.
معایب سئو به صورت ماهیانه همانطور که در آغاز بیان شد انجام سئو فرایندی با بازه زمانی حداقل 6 ماه تا ۸ ماه زمان نیاز دارد و زمانی که سئو کار نتواند در این بازه زمانی گفته شده به نتیجه ای مطلوب نرسد ، زمان زیادی و همچنین میلیون ها تومان پول را صرف هیچ کرده اید همچنین به خاطر اینکه اغلب قرارداد فعالیت سئو به صورت ماهیانه انجام می شود با وجود عدم رضایت مشتری از شرکت خدمات دهنده سئو قبل به پایان رسید بازه ی زمانی گفته شده قرار داد به هیچ وجه فسخ نمی شود.

تعرفه قیمت سئو

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *