خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت در شرکت های مختلف متفاوت است . امروزه امور اینترنتی و افزایش کارهای غیرحضوری در میان مردم به ویژه جوانان رونق خوبی دارد. ادارات، شرکت های خصوصی و دولتی، مدارس، مساجد بزرگ، افراد حقیقی و حقوقی،سازمانها و تمام مکانهایی که دسترسی به اینترنت دارند دارای سایت هستند که طراحان آن افرادی زبده در این زمینه هستند. خدمات این شرکتها به گونه ای است که پس از گرفتن و یا خرید دامنه یا فضای کافی از گوگل و نماینده آن پس از پرداخت هزینه اقدام به بارگزاری مطلب می کنند، یعنی پس از انجام مراحل فضا و مشخص نمودن نوع فضا و امنیت و نوع کاربری آن اقدام به طراحی این مکان اینترنتی می نمایند. این شرکت ها با داشتن قالبهایی جدید و نوین اقدام به طراحی این سایت می کنند که هر یک دارای شرایط خاصی مانند نوع قالب و یا نوع کاربری می باشد برای مثال یک سایت یا فروشگاه اینترنتی با یک سایت عکس و دل نوشته متفاوت بوده و هر یک کاربری خاص خود را دارد و می تواند نتایج و یا درآمدهای متنوعی داشته باشد.
بعضی سایت ها به جهت داشتن بازدیدکننده بالا فقط تبلیغاتی هستند و بعضی از سایت ها هم ادبی و اهنگ و موسیقی و یا دارای تصاویر خاص هستند. خدمات طراحی سایت های اینترنتی متفاوت است از ذخیره سازی تا تهیه قالب و گرافیک و نوع سایت ، یعنی فرد متقاضی سایت باید هنگام در خواست طراحی سایت توسط دیگران به این موارد دقت نموده و تمامی جوانب و شرایط را بررسی کند. سایتهای یاد شده در حوزه های شخصی هم مانند مطب پزشکان، عرضه محصولات شرکت ها، فروش انواع داروهای گیاهی و دم نوش ها هم طراحی می گردند.

مراحل طراحی وب سایت

خدمات طراحی سایت به گونه ای است که طراح ابتدا جلوه های ظاهری را در نظر گرفته و شکل و جلوه ان را رقم میزند تا علاوه بر زیبایی، مورد پسند مراجعه کننده باشد، جلوه های آن باید تخصصی و سرشار از جذابیت باشد تا فرد از دیدنش لذت ببرد، در طراحی سایت فرد طراح باید هدفش مشخص باشد آیا تبلیغاتی است یا تحقیقات و ادبیات و دل نوشته و عکس است یا یک سایت فروش محصولات زیبایی و دیگر نیازهای روز جامعه است، یک طراح باید باید به روز باشد تا محصولات و سایتش در برند اول بوده و مورد پذیرش قرار گیرد یعنی هر روز تغییر و تحول داشته باشد، برنامه نویسی را کامل بداند و بتواند به زیبایی شکل قالب و ظاهر ان را طراحی کرده و به روز نگه دارد،بتواند از نرم افزار های خاصی مانند css که زیباسازی صفحات وب است استفاده کند و بتواند هر برنامه و یا نرم افزار موجود را به سایت خود افزوده و بر قدرت مانور آن بیفزاید.
در مراحل طراحی سایت باید مراحل به دقت و یکی پس از دیگری انجام شود تا به نتیجه برسد یعنی تا قالب طرح و سایت محرز نشود، امکان افزودن مواردی مانند تصویر نخواهد بود. تحقیق و مطالعه و برنامه ریزی قبل از شروع به کار و طراحی سایت مهم ترین دلیل در صرفه جویی هزینه ها و رسیدن به موفقیت است. پس بهتر است ابتدا به سایت های مشابه سری زده و دلایل موفقیت و پیشرفت و یا شکست احتمالی را بررسی کنید.
انتخاب دامنه و اسم و رسم دومین مرحله پس از برنامه ریزی و طراحی سایت است. انتخاب یک شرکت معتبر و به نام برای بازاریابی مهم است. برنامه ریزی برای شروع به کار و تست کار مرحله بعدی است.
معرفی و رونمایی سایت از مراحل آخر است که انجام می شود تا سایت به همه شناسانده شود. پس از آن باید روزانه و یا هفتگی سایت از جهت مراجعه و مشتری مورد رصد قرار گیرد. در مورد به روز شدن و اعمال برنامه های جدید دقت شود تا همواره به روز بوده و مورد استقبال قرار گیرد.

خدمات طراحی سایت

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت

خدمات طراحی سایت و قیمت این گونه سایتها مربوط به نوع کاربرد سایت است، یعنی بعضی سایت ها که مراجعه کننده زیادی دارند از سوی طراحان گرانتر بوده و هزینه های بیشتری از مشتری دریافت می کنند و یا اگر مقدار حجم یا دامنه ای که در اختیار مشتری قرار می دهند هزینه بالاتری دریافت می کنند. در مورد شرکت های تبلیغاتی هزینه ها بالاتر بوده و مشتری باید پول بیشتری پرداخت نماید. در قبال ارائه خدمات فنی و پشتیبانی تمام وقت هزینه ها بالاتر می رود. در این مطلب عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت را بررسی خواهیم کرد.
مشتری باید دقت نماید که شکل و قالب سایت نباید موجب دریافت پول بیشتر شود مگر اینکه از نرم افزارهای تخصصی استفاده شده باشد. بعضی از شرکت های پشتیبان با کمترین هزینه ها سایت را طراحی کرده و با قیمت بالا به فروش می رسانند که بهتر است به این موارد دقت شود. در مورد سایت های حرفه ای بهتر است کمی بیشتر دقت شود، امروزه شرکتهای طراحی سایت خیلی در تلاش برای به روز شدن نیستند، زیرا ممکن است هزینه های بالایی برایشان داشته باشد و یا سایت هایی که مشتری های فراوان دارند ارزانتر هستند، زیرا فرصت ساماندهی و ساپورت برای شرکت ها نیست. هرچه سرعت اینترنت بالا باشد و مشتری در سایت های تبلیغاتی کسب درآمد نماید قیمت آن بالا رفته و شرکت هم هزینه هایی دریافت می کند.
در مورد شرکت های حرفه ای باید مشتری تمام شرایط و قوانین را برسی نموده و سپس اقدام به عقد قرار داد و طراحی سایت نماید. در وب سایت های فردی هم باید تمام موارد یاد شده قید و رعایت گردد. در قیمت سایت های با گرافیک بالا ممکن است فرد تقاضای هزینه بیشتری نماید که ممکن است مربوط به تنظیمات باشد که بهتر است از سوی فردی متخصص رفع شود. هزینه سایت های فروشنده و کاسب بالاتر بوده و در واقع مشمول مالیات بر فروش هم می شوند.در مورد سایتهایی که تخصصی هستند ممکن است کارشناس آن نیاز به آموزش زبان خارجه و یا زبان دیگری باشد که بر روی قیمت تاثیر مستقیم داشته و سبب بالارفتن قیمت می گردد.

اهمیت مشاوره قبل از سفارش طراحی وبسایت

مشاوره قبل از طراحی سایت از مواردی است که طراح باید به ان اهمیت دهد تا بتواند در کمترین زمان ممکن صاحب سایت شده و بتواند هدف خود را دنبال کند. در انتخاب نوع سایت اعم از تبلیغاتی، فروشگاهی، فروش اینترنتی حتی نوع کالای پرفروش و یا شغل پر طرفدار مشورت الزامی است. در انتخاب نوع حرفه ای یا ساده سایت، قالب سایت، نوع کاربری آن و حتی شاخصه سنی و جنسیتی آن هم دقت شود تا طراح آن بتواند به خوبی هدف سایت را با سالم ترین و بهترین روش دنبال کند.
هنگام طراحی یک سایت ساده شاید فرد خیلی نیازمند حضور یک نیروی کاردان نباشد اما در مورد سایتهای فنی و حرفه ای نیاز به مشاور و کارشناس حرفه ای بوده و فرد تازه کار نیاز به چنین فردی دارد. در مورد نوع سایت و پشتیبانی و امور فنی و دریافت دامنه آن هر فرد نیاز به مشاوره داشته و ممکن است به تنهایی نتواند هدایت نموده و دچار مشکل شود. حضور مشاور در طراحی سایت های فروشگاه های اینترنتی از هزینه های اضافی کاسته و مقرون به صرفه خواهد شد.
مشاور طراحی سایت در مراحل فنی مانند کدنویسی و نام گذاری دامنه تاثیر مستقیم داشته و موجب بالارفتن امنیت و بهتر شدن ترافیک سایت می شود. در مورد تصاویر اینترنتی باید مشاوره داده شود تا فرد بداند که حجم چه مقدار از سایت را اشغال می کند و به همان اندازه کم و یا زیاد شود. اگر در مورد مقدار فضای مورد نیاز اطلاعات نداشته باشد بتواند از کارشناس پشتیبان نظر خواهی کند.

اشنایی با خدمات طراحی سایت

وظیفه ی پشتیبان سایت وردپرس

پشتیبان سایت وردپرس وظیفه دارد که خدمات طراحی سایت را به بهترین نو به مشتری ارائه کند .باید به تنظیمات و فایل و محتویات آن کاملا مسلط باشد، محتویات اخلاقی و غیراخلاقی را شناخته و آنها را حذف یا مسدود نماید، بالا نگه داشتن سرعت سایت و کنترل باند اینترنت،حذف مطالب غیرضروری که فقط حجم سایت را بالا برده و موجب کاهش سرعت سایت می شوند،کنترل قالب و شکل ظاهری سایت، رعایت امانتداری در استفاده از تمامی مطالب در سایت و گوشزد کردن مطالب به صاحبان سایت، کنترل سایت ها مبنی بر هک نشدن و حفظ امنیت سایت های عمومی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، افزودن نیازهای اولیه و اصلی سایت با کمک مهندس فنی سایت برای بهبود قالب و نوع سایت،کنترل ضمنی مطالب سایت با توجه به این که فرهنگ ایران با تمام کشورهای دیگر متفاوت بوده و رعایت عرف و اخلاق و محدودیت های قانونی،رعایت حقوق ناشر، حق چاپ مربوط به شرکتهایی که از نشر اینترنتی مطالبشان بدون فروش ممکن است دچار نقصان شوند، در سایت هایی که عکس و تصویر و مطلب ادبی بارگزاری می شود تصاویر رصد شوند، کارشناس فنی آن مجرب بوده و بتواند در صورت بروز مشکل به خوبی رفع نماید.
توانایی و توسعه سایت را داشته باشد و طراح بتواند در موقع نیاز نسبت به ارتقای سایت با پرداخت هزینه اقدام کند. در هنگام ورود نویسنده یا فرد دیگر به صورت هوشمند اعلام ورود نماید یعنی طوری پشتیبانی کند که امن بوده تا فرد یا افرادی دیگر نتوانند بدون رمز وارد شوند، مطالب با توجه به تاریخ درج  و به روز شوند و مطالب قدیمی از سایت برداشته شوند.

ویژگی های بهترین شرکت طراحی وبسایت

بهترین شرکت طراحی سایت دارای ویژگی های منحصر به فرد است که مشتریان باید در هنگام انتخاب به آن دقت نمایند یعنی بهترین خدمات طراحی سایت را به مشتریان عرضه می دارد. علاوه بر به روز بودن سایت، پشتیبان و نیروی مخصوص آن در دسترس باشد، یعنی اگر طراح سایت در مورد نصب یک برنامه و یا نرم افزار دچار مشکل شد بتواند به راحتی از نظرات و پشتیبانی آن بهره مند شود و یا اگر در مورد شناسایی نرم افزار ها دچار نقص شده و به طور مثال یک بدافزار در حین کار مزاحمش شد، به موقع و سر وقت آن بدافزار را شناسایی نموده و مانع اجرای آن گردد. در نوع قالب و ارائه خدمات آن به مشتری کمک نماید، در معرفی نوع سایت  کوتاهی نکند، تمام نرم افزار های موجود و موردنیاز را به همراه فضای لازم برای سایت در گوگل معرفی و پشتیبانی نماید.
در خصوص نت و یا پهنای مورد نیاز برای سرعت سایت، همکاری و با مخابرات مکاتبه نموده و بهترین سرعت اینترنت را دریافت و برای مشتری خریداری نماید، جلسات آموزشی مناسب و کم هزینه را برای درخواست کنندگان ارائه نماید.
این شرکت ها باید معمولا کار مشتریان را رصد نموده و نواقص آن را برطرف نمایند تا مشتری و طراح سایت بتواند پیشرفت نماید، هزینه هایش متعارف و مطابق تعرفه باشد، در ابتدا عقدقرارداد نموده و تمام مراحل پشتیبانی را به خوبی ارائه نماید.
در مورد قالب سایت بهترین را برای هر نوع سایت معرفی نماید تا فرد به دلخواه انتخاب نماید، امنیت سایت تامین و از جهت حفاظتی بالابرده شود تا به طور مثال یک مشتری یا خریدار قصد خرید اینترنتی داشت بی دلهره و اضطراب اقدام به خرید نموده و ترس از افشا شدن حساب شخصی و یا اطلاعاتش نداشته باشد، در طراحی هر سایتی موارد اخلاقی و عرف و خانواده حفظ شود تا مردم با خیال راحت از آن استفاده کنند.
یهترین شرکت آن است که بتواند بهترین اطلاعات را در اختیار فرد قرار دهند تا متقاضی خودش نوع سایت را انتخاب نماید.

پتیبانی و خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *