بهترین افزونه اسکیما

قبل از آشنایی با بهترین افزونه اسکیما ابتدا لازم است که شما با تعریف اسکیما و کارایی آن در میان تکنولوژی امروزی آشنایی پیدا کنید و به همین منظور قصد داریم که در این بخش از مطلب شما را با افزونه اسکیما آشنا نماییم.

افزونه اسکیما در اصل نوعی نشانه گذاری می باشد و در میان تکنولوژی امروزه استفاده از این افزونه برای افرادی که سایت فروشگاهی دارند و یا می خواهند که سایتشان بیشتر مورد بازدید قرار گیرد بسیار مفید و ضروری می باشد. در واقع افزونه اسکیما باعث می شود که سایت شما با سرعت بیشتری توسط موتورهای جستجو مانند گوگل و… شناسایی شود و در نتیجه سایت شما بیشتر دیده خواهد شد و فروش بیشتری خواهد داشت.

افزونه اسکیما اطلاعاتی شامل کلمات کلیدی است که طراحان سایت به سایت شما اضافه می کنند و این کلمات کلیدی گوگل را به خوبی هدایت می کنند و در نتیجه موتورهای جستجو از طریق این کلمات می توانند بفهمند که وبسایت شما در چه حوزه ای فعالیت می کند و چه محتواهایی دارد و چه محصولاتی در این وبسایت به فروش می رسند.

به زبان ساده تر می توان گفت که اسکیما نوعی نشانه گذاری کلیدی است که در زبان فارسی به آن «شِما» نیز گفته می شود و در علم تکنولوژی امروزی کاربردهای فراوانی دارد. به وسیله افزونه های اسکیما می توانید وبسایت خودتان را سازماندهی کنید و تمام صفحات آن را مرتب نمایید به طور مثال اگر شما یک وبسایت فروشگاهی داشته باشید، از طریق این افزونه ها می توانید در یک صفحه یک بیوگرافی از خودتان ارائه دهید و در صفحه بعدی یک بیوگرافی از حیطه شغلی خود ارئه دهید و در صفحات بعدی محصولات خود را به مشتری ها ارائه دهید و در سایر صفحات، محتواها و مقالاتی را که راجب به فروش محصولاتتان هستند قرار دهید.

اسکیما سبب پیشرفت شما در حوزه های رقابتی می شوند و علاوه بر آن باعث بالا رفتن نرخ وب سایت نیز می شود و اگر قصد گرفتن تبلیغات در وب سایتتان را دارید، توسط افزونه ها و اسکیما می توانید نرخ بسیار بیشتر و بالاتری را برای تبلیغات وبسایت به مشتری عرضه کنید.

اگر دوست دارید با ابزار گوگل سرچ کنسول چیست؟ آشنا بشوید این مقاله را دنبال نمایید!

آموزش کامل اسکیما

بهترین افزونه اسکیما اگر شما از افرادی هستید که کار طراحی وبسایت انجام می دهید و یا سایت خاصی دارید و قصد اضافه کردن افزونه اسکیما در وبسایتتان را دارید، با ما همراه باشید، زیرا در این بخش از مطلب آموزش کامل اسکیما را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

افزون اسکیما به علت این که به صورت دستی به وبسایت اضافه می شود، بهتر است که توسط افراد ماهر و باتجربه در این زمینه انجام شود، زیرا در هنگام اضافه کردن این افزونه باید از مهم ترین کلمات کلیدی استفاده گردد و نشانه گذاری کردن این کلمات معمولا به مهارت و تجربه نیاز دارد.

ممنوعیتی برای استفاده از افزونه اسکیما در صفحات وبسایت وجود ندارد اما بهترین کار این است که از این افزونه در تک تک صفحات وب سایت خود استفاده کنید، زیرا در این صورت تعداد بازدید از تمام صفحات سایت شما افزایش پیدا می کند و علاوه بر آن موتورهای جستجو و به ویژه گوگل وبسایت شما را بهتر درک می کنند و اطلاعات بیشتری راجب آن کسب می کنند.

در صورتی که وبسایت شما تازه تاسیس است و مدت زمان زمان زیادی از ساخت آن نگذشته است و همچنین شما محتوای زیادی وارد وبسایتتان نکرده اید، بهتر است که از افزونه اسکیما حتما استفاده کنید، زیرا این افزونه هزینه ی زیادی ندارد و مقرون به صرفه است و در عین آن سبب بالا رفتن وب سایتتان و پیشرفت آن خواهد شد و اگر که در ابتدای راه از این افزونه برای شناسایی وب سایتتان استفاده کنید، لازم نیست که برای افزایش فروش از سایت و بازدید از آن هزینه کنید، زیرا این افزونه در کوتاهترین زمان ممکن سبب افزایش ویو وبسایت در موتور جستجو می شود.

برای یادگرفتن آموزش کامل اسکیما می توانید در کلاس های آنلاین برنامه نویسی و کدگذاری شرکت کنید و در این کلاس ها می توان مهارت لازم و کافی را برای طراحی کردن انواع مختلف اسکیماها کسب کرد و در یک مدت زمان بسیار کوتاه وبسایت خودتان را سازماندهی کنید و یا این که از طریق این حیطه کاری، وارد بازار کار شوید و کسب درآمد داشته باشید.

آموزش کامل اسکیما

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های مختلف تولید محتوای سایت این مقاله را دنبال نمایید!

افزونه فول اسکیما

منظور از افزونه‌ فول اسکیما، افزونه‌هایی هستند که در هنگام اضافه کردن آن ها به وبسایت از تمام ابزارها و دیتاهای وردپرسی استفاده می شود و در نتیجه می توان گفت که این افزونه ها به صورت یک مجموعه کامل و جامع به وبسایت اضافه می شوند و در نتیجه وبسایت شما را بسیار کامل و پیشرفته جلوه می دهند.

لازم به ذکر است که بدانید به عبارت ساده تر فول اسکیما افزونه ای است که تعداد مختلفی از اسکیماهای دیگر را در بر می گیرد و آن ها را به صورت یکجا در نشانه گذاری های مختلف به شما ارائه می دهد.

فول اسکیما افزونه ای است که مزیت های بی شماری دارد و در این بخش از مطلب به بررسی مزیت های این افزونه خواهیم پرداخت.

فول اسکیما به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان با سایر افزونه های اسکیما اختلالی ندارد و در نتیجه وجود این افزونه در وبسایت کار سایر افزونه ها را مختل نمی کند. این افزونه ها کدگذاری ها و پیکربندی های نسبتا پیچیده ای دارند و در نتیجه احتمال کپی برداری از روی آن ها بسیار کم است.

استفاده کردن از افزونه فول اسکیما نیازمند دیدن آموزش می باشد و هر شخصی نمی تواند بدون دیدن آموزش و مهارت در این زمینه افزونه فول اسکیما را به وبسایت ها اضافه کند. افزونه فول اسکیما به دلیل این که یک افزونه کامل است، دارای قسمت سوالات متداول نیز می باشد و این بخش تا حدود زیادی سبب جلب اعتماد و اطمینان مشتری می شود، زیرا در این بخش مشتری سوالات خود را در مورد محصول می پرسد و سایر خریداران به صورت صادقانه به سوالات جواب خواهند داد.

البته در این بخش امکان جواب دادن سوال مشتری توسط پشتیبانی وبسایت نیز وجود خواهد داشت.

افزونه فول اسکیما

اضافه کردن اسکیما به وردپرس

بهترین افزونه اسکیما اسکیما وردپرس در اصل نوعی میکرو دیتا است که در بخش های گوناگونی از وبسایت می توان از این میکرو دیتاها استفاده کرد و لازم به ذکر است که بدانید قبل از اضافه کردن افزونه اسکیما به وردپرس، لازم است که حتما آن را کدگذاری کنید و کدگذاری کردن این افزونه باید به گونه ای باشد که موتورهای جستجو در کوتاهترین زمان ممکن و با سرعت بالا کدهای آن را شناسایی نمایند.

بنابراین بهتر است که به یاد داشته باشید کدگذاری کردن صحیح در هنگام استفاده از اسکیما امری بسیار ضروری می باشد و نباید از آن غافل شد.

افرادی که به علم برنامه نویسی مسلط هستند، با سرعت بیشتری و به صورت ماهرانه تری می توانند کارهای مربوط به کدگذاری اسکیما را انجام دهند، اما اگر از افرادی هستید که به برنامه نویسی تسلط کافی ندارید بهتر است که از ابزارهای کمکی مانند اسکریپت JSON-LD استفاده نمایید.

اسکریپت JSON-LD نوعی ابزار کمکی برای کدگذاری افزونه اسکیما می باشد و به افرادی که در زمینه طراحی سایت کار می کنند و یا سئوکار هستند، این امکان را می دهد که بهتر بتوانند از کلمات کلیدی استفاده کنند و افزونه نیز مانند میکرودیتا به کمک سئو کاران آمده تا راحت تر بتوانند ساختار سایت را سازماندهی و مشخص کنند.

این ابزار به شما کمک می کند که در هر کدام از صفحات وب سایتتان از چه نشانه هایی استفاده کنید و به هر کدام از صفحات چه کلماتی را اضافه نمایید.

«Google Tag Manager» نیز ابزاری است که به صورت کاملا رایگان در هنگام اضافه کردن اسکیما به وبسایت می توان از آن استفاده کرد. این برنامه بیشتر برای کدنویسی کردن به شما کمک می کند.

اگر قصد اضافه کردن افزونه اسکیما به وبسایتتان را دارید و می خواهید که این کار را از طریق وردپرس انجام دهید، بهتر است که در ابتدای کار از دیتا هایلایتر استفاده کنید. دیتا هایلایتر محتواهای مختلف را برای شما نشانه گذاری می کند و از طریق این داده شما می توانید محتواهای مناسب تری را در وبسایت خودتان قرار دهید.

اضافه کردن اسکیما به وردپرس

افزونه wp review pro

بهترین افزونه اسکیما استفاده کردن از افزونه wp review pro بسیار کار ساده ای می باشد و در صورتی که از قبل در این زمینه مهارت و تجربه داشته باشید، ساختن این افزونه برای شما دقیقا مانند آب خوردن می شود و برای انجام مراحل آن هرگز دچار سردرگمی نخواهید شد.

کدنویسی برای ساختن افزونه wp review pro کار بسیار ساده ای می باشد و افرادی که سعی در طراحی این افزونه دارند، معمولا در هنگام کد نویسی و برنامه نویسی این افزونه کمتر دچار اشتباه می شوند.

این افزونه در دسته ی افزونه هایی است که پشتیبانی 24 ساعته دارد و در نتیجه با کدگذاری این اسکیما، وبسایت شما پشتیبانی 24 ساعته خواهد داشت. بنابراین اگر قصد دارید که یک وبسایت با پشتیبانی و جوابدهی بسیار قوی داشته باشید از اضافه کردن این اسکیما به وب سایتتان هرگز غافل نشوید.

افزونه wp review pro در اصل از محدود افزونه هایی است که نیازی به آپدیت منظم ندارد و این افزونه ممکن است که فقط هر سه ماه یکبار نیازمند آپدیت کردن باشد و این افزونه را به سرعت و به راحتی می توان در فضای وردپرس آپدیت نمود و برای بروزرسانی کردن آن نیازی به نصب اپلیکیشن های دیگر نیست.

افزونه wp review pro

انواع اسکیما

بهترین افزونه اسکیما همانطور که می دانید اسکیماها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها کارایی خاص و ویژه ای دارند و در این بخش از مطلب به بررسی انواع اسکیما خواهیم پرداخت.

به طور کلی هفت نوع اسکیما وجود دارد و اسکیمای دسته اول بیشتر با عنوان اسکیمای فردی شناخته می شود و افراد از این اسکیما برای اضافه کردن اطلاعات فردی و بیوگرافی استفاده می کنند و این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی و یا میزان تحصیلات و… است.

دومین اسکیما، اسکیمایی است که از آن برای معرفی رده شغلی استفاده می شود و این اسکیما تعیین می کند که وبسایت مورد نظر در چه زمینه ای فعالیت می کند و لازم به ذکر است که بدانید این اسکیما تقریبا یک اسکیمای مهم و ضروری می باشد.

از دیگر اسکیماهای مهم می توان به اسکیمای Review/Rating اشاره کرد. این اسکیما معمولا تک تک محصولاتی را که برای فروش در وبسایت قرار گرفته اند به شما معرفی می کند و در نتیجه به کار بردن این اسکیما در سایت هایی که مخصوص فروش محصول هستند بسیار واجب است.
یکی دیگر از اسکیماها که به نام اسکیما ویدیو شناخته می شود، به افراد این امکان را می دهد که ویدیوهای موردنظر خود را به سرعت و فقط با یک سرچ ساده در سایت پیدا کنند.

از دیگر اسکیماهای مهم و ضروری در حوزه طراحی وب سایت می توان به اسکیمای Breadcrumbs اشاره کرد و این اسکیما امکان باز کردن لینک های موجود در سایت را به جستجو کننده می دهد.

از دیگر اسکیماهای بسیار مهم که در پیشرفت وبسایت بسیار تاثیرگذار هستند می توان به اسکیمای سوالات متداول اشاره کرد و این اسکیما به مراجعه کنندگان وبسایت این امکان را می دهد تا سوالات خود را در مورد یک محصول بپرسند و یا میزان رضایت خود را از محصول مورد نظر ذکر کنند و در نتیجه این اسکیما به خریدارانی که برای اولین بار قصد خرید کردن از وبسایت را دارند این امکان را می دهد که با اعتماد بیشتر خرید خود را انجام دهند.

به طور کلی در صورتی که قصد دارید تمام کارهای مربوط به طراحی وبسایتتان را به دست طراحان وب بسپارید، قبل از هر کاری به آن ها تاکید کنید که از افزونه های ضروری مانند افزونه فول اسکیما و سایر افزونه های نام برده شده حتما در طراحی وب سایتتان استفاده کنند، زیرا این افزونه ها کار پشتیبانان سایت و خریداران را بسیار ساده تر می کند و مشتری پس از ورود به وب سایت شما به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند خرید خود را انجام دهد و یا سوالات خود را از پشتیبانان وبسایت بپرسد.

بهترین افزونه اسکیما

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *