بهترین سایت های وردپرسی دنیا

بهترین سایت های وردپرسی دنیا، بسیار متفاوت هستند و هر کدام برای اطلاع رسانی و کار خاصی طراحی و تولید شده اند و فرصت مناسبی را برای افراد به وجود می‌آورند تا از امکانات این سایت ها استفاده کنند. به طور کلی سایت سونی موزیک، سایت اتاق خبر فیسبوک، سایت وبلاگ مایکرو سافت و سایت های بسیار گوناگون دیگری نیز هستند که در دنیا از محبوبیت خاصی برخوردارند و علاقمندان زیادی دارند. امکان طراحی سایت با وردپرس  در همه حرفه ها مثل وب سایت فروشگاهی، خبری، تکنولوژی، شرکتی و غیره امکان پذیر است.

بهترین سایت های ساخته شده با وردپرس دنیا کدامند؟

سونی موزیک، اتاق خبر فیسبوک، وبلاگ رسمی مایکروسافت و غیره از بهترین سایت های وردپرس دنیا محسوب می شوند. به طور کلی وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریتی محتوای جهان است که در دنیا معتبرترین و محبوب ترین سایت به شما می رود. این سایت دارای امکانات زیادی است و شما می توانید برای طراحی سایت های خود از وردپرس استفاده کنید و از امکانات این سایت بهره مند شوید.
این سایت دارای ویژگی های منحصر به فرد است و همچنین از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. لازم به ذکر است بدانید که امنیت بالایی که دارد باعث محبوبیت این سایت شده است و همچنین پایین بودن هزینه ها برای خرید قالب و افزونه ها و وجود منابع عظیم آموزشی از ویژگی های دیگر این سایت به شمار می رود.

 وردپرس

وبلاگ رسمی مایکروسافت

وبلاگ رسمی مایکروسافت یک سایت معتبر است که بسیار کاربردی و مهم است. شرکت مایکروسافت یک شرکت فناوری چند ملیتی می باشد و برای کار، توسعه، ساخت اعطای مجوز، پشتیبانی و فروش نرم افزار رایانه، لوازم الکترونیکی مصرفی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این سایت یک شبکه موفق است و دارای امکانات زیادی می باشد.

سایت سونی موزیک

سایت سونی موزیک بدون تردید بهترین و موفق ترین قراردادهای موزیک در جهان را به ثبت و امضا رسانده است و تقریبا هیچ فرد علاقمند به دنیای موسیقی نیست که با این برند برتر و معروف آشنا نباشد. سونی موزیک یکی از سایت‌های معتبر و بهترین سایت های وردپرس است که یک نرم‌ افزار رسمی پخش موسیقی از شرکت سونی است. این سایت همانطور که مشخص است برای پخش موسیقی و موزیک برنامه ریزی شده است و برای افرادی که علاقه خاصی به شنیدن موزیک و آهنگ های دلنشین دارند طراحی و تولید شده است. این سایت یک فرصت بسیار مناسبی است که شما در اوقات فراغت خود و یا در تفریحات خود بتوانید آهنگ های مورد نظر خود را گوش کنید و لحظات لذت بخشی داشته باشید.
این سایت نیز به نوبه خود از محبوبیت بالایی برخوردار است و به طور کلی می‌توان گفت که از پر دانلود ترین سایت های موزیک به شمار می رود و شما دوستان عزیز می توانید در محیطی آرام و در طبیعت با گوش دادن به موزیک از کار خود لذت ببرید و اوقات شیرین و هیجان انگیزی داشته باشید.

سایت اتاق خبر فیسبوک

سایت اتاق خبر فیسبوک، یکی دیگر از سایت های معتبر و پر مخاطب است که همان طور که از نامش پیداست یک سایت خبری می باشد و یک سایت اتاق خبر است و در این سایت اطلاعات زیادی وجود دارد و یک شبکه خبر رسانی است که برای بازتاب اخبار واقعی و به روز می باشد. این سایت بیانگر اتفاقات و اخبار لحظه‌ای می‌باشد و از وقوع جنگ و غیره اطلاع‌ رسانی می‌کند و اطلاعات کامل و دقیق را در اختیار افراد و بینندگان و دنبال کننده ها قرار می دهد. این سایت نیز از سیستم محتوای وردپرس استفاده کرده است که بسیار محبوب است.

شاتل

شاتل با رتبه الکسا 67 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی  با استفاده از سیستم محتوای وردپرس راه اندازی شده است. امروزه شرکت‌های زیادی وردپرس را انتخاب بهتری برای ساخت سایت در نظر گرفته‌اند و نیازی به این نمی‌بینند که به سمت طراحی سایت اختصاصی و کدنویسی بروند.

دکتر سلام

سایت دکتر سلام با رتبه الکسا 266 در زمینه ی پزشکی فعالیت دارد. درآمد این سایت پزشکی از طریق معرفی دکتر های متخصص است که به صورت آگهی در سایت نمایش داده می شود. در کنار آگهی معرفی پزشکان متخصص می توان به فروش محصولات پزشکی هم پرداخت و از این راه هم کسب درآمد کرد.

شرکت مرسدس بنز

دیگر نمی توان کسی را یافت که با شرکت مرسدس بنز آشنایی نداشته باشد و یا اسم آن را نشنیده باشد. این شرکت در زمینه ی تولید خودرو های سبک و سنگین فعالیت دارد و وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خود انتخاب کرده است که قطعا نشان از قدرت بسیار بالای وردپرس دارد.

 وردپرس

سایت های بسیار دیگری نیز هستند که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرده اند و شما نیز می توانید برای کسب و کار خود از وردپرس استفاده کنید.

بهترین سایت های وردپرسی دنیا

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *