قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است بسیاری از مشاغل به صورت آنلاین فعالیت کنند و خیلی از شرکت ها و تجارت های کوچک و بزرگ، محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهند. همین موضوع باعث به وجود آمدن انواع سایت های مختلف نظیر سایت های شرکتی، سایت های تجاری، سایت های سرگرمی، سایت های آموزشی و غیره شده که هرکدام از این وبسایت ها نیازمند طراحی ویژه و منحصر به فردی است که باید به دست افراد متخصص انجام شود.

هرچه طراحی سایت ها اصولی تر و حرفه ای تر باشد و طراح سایت بداند برای ساخت این وبسایت باید چه ویژگی ها و چه نکاتی را رعایت کند، بازدهی آن سایت را بالا می رود و باعث موفقیت هرچه بیشتر آن شرکت یا کسب و کار می شود.

یکی از مهم ترین وبسایت های کارآمد و پرطرفدار، امروزه سایت های شرکتی هستند که معمولاً اکثر شرکت ها و تجارت ها برای معرفی و فروش محصولات خود و حتی خدماتی که ارائه می دهند، از آن استفاده می کنند. قیمت طراحی سایت شرکتی به عوامل گوناگونی وابسته است و نمی توان گفت همه آنها یک قیمت دارند.

برای تعیین قیمت این سایت ها تمام امکانات آن ها را در نظر می گیرند و با توجه به آن امکانات برای آنها قیمت تعیین می کنند، به عنوان مثال سایت اختصاصی باشد و یا با وردپرس ساخته شده باشد، این موضوع نقش مهمی در تعیین قیمت سایت دارد، همچنین یکی دیگر از این ویژگی ها که باعث تفاوت قیمت می شود، مهارت و تجربه طراح است.

علاوه بر تجربه و مهارت، مدت زمانی که طراح صرف طراحی سایت می کند نیز بر روی قیمت ها تاثیرگذار است، البته این ها همه عوامل تاثیرگذار بر تعیین قیمت طراحی سایت نیستند و ویژگی های بسیار دیگر موجب افزایش یا کاهش قیمت طراحی سایت شرکتی می شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را نیز مشاهده فرمایید!

قیمت طراحی سایت شرکتی

وبسایت شرکتی چیست ؟

قیمت طراحی سایت شرکتی سایت های اینترنتی انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد و ویژگی های مخصوص به خود را دارند، آن ها حتی از لحاظ طراحی نیز با هم تفاوت هایی دارند، به عنوان مثال بعضی از آنها سایت های شرکتی هستند، این سایت ها در اصل یک نوع سایت تجاری به حساب می ایند و معمولاً اکثر شرکت های معتبر برای معرفی و نحوه کار خود و همچنین فروش محصولاتشان سایت دارند.

سایت های شرکتی به رشد و پیشرفت شرکت و کسب و کار کمک قابل توجهی می کنند تا آن شرکت به صورت اصولی و عالی خود را در دنیای مجازی معرفی کند.

امروزه فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده اند و روز به روز به تعداد آنها اضافه می شود، این شرایط باعث می‌شود که شرکت ها علاوه بر فعالیت در دنیای فیزیکی، وارد فضای مجازی نیز شوند، البته باید به این موضوع دقت کنند که فعالیت در فضای مجازی نیازمند به یک اصول، قوانین و مقررات خاص خود است تا بتواند به دیده شدن آن شرکت کمک کند، از این رو شرکت ها برای ادامه انجام فعالیت های خود در دنیای مجازی، نیازمند یک طراح هستند تا بتواند یک سایت متناسب با محصولات و خدمات آن ها طراحی کند.

این سایت ها در واقع یک ویترین از آن شرکت و یا مجموعه در فضای مجازی است. سایت های شرکتی برخلاف دیگر سایت ها باید یک سری ویژگی هایی داشته باشند تا بتوانند مخاطب و مشتریان را به سمت خود جذب کنند، از این رو طراحی سایت شرکتی کار آسانی نیست و باید اصولی انجام شود تا مشتریان را به سمت خود جلب کند و به فروش و دیده شدن هرچه بیشتر آن شرکت کمک کند.

پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش سئو سایت را نیز مشاهده فرمایید!

وبسایت شرکتی چیست ؟

ویژگی هایی که سایت شرکتی باید داشته باشد

قیمت طراحی سایت شرکتی سایت های شرکتی برخلاف دیگر سایت ها باید یک سری ویژگی هایی داشته باشند تا بتوانند مخاطب و مشتریان را به سمت خود جذب کنند. سایت های شرکتی باید ساختار استاندارد و جذاب داشته باشند، اما علاوه بر استاندارد بودن و داشتن جذابیت، این سایت ها باید ویژگی های مخصوصی داشته باشند.

اولین ویژگی این سایت ها طراحی صفحات اختصاصی است، یعنی باید سایتی برای معرفی همان شرکت و محصولات آن طراحی گردد.

ویژگی بعدی سایت ها این است که باید صفحات تماس با ما داشته باشند. در اصل می توان گفت یکی از مهم ترین قسمت های سایت بخش تماس با ما است که مخاطب می تواند از طریق آن با شرکت ارتباط برقرار کند، در این بخش معمولاً باید یک سری نکته ها و ویژگی ها را رعایت شود تا مخاطب را برای برقراری ارتباط و تماس با شما تشویق کند.

یکی دیگر از ویژگی سایت ها که باید به آن دقت شود، رنگ های انتخاب شده برای آن سایت است. برای اینکه بتوان مخاطب را به سمت آن سایت جذب کرد، باید از روانشناسی رنگ ها استفاده کرد و طیف مناسبی از هر رنگ را در هر بخش و المان استفاده کرد.

یکی دیگر از ویژگی های سایت های شرکتی، ساخت فرم های اختصاصی است که این فرم ها برای هر سایت متفاوت است و با توجه به کارایی آن شرکت باید طراحی شود، به عنوان مثال می تواند فرم استخدام، نمایندگی و غیره باشد که در بالا بردن کارایی و جذب مشتری بسیار تاثیرگذار است.

دیگر ویژگی این سایت ها، سرچ پذیری آسان است، سایت های شرکتی باید سرچ پذیری آسانی داشته باشند تا مخاطب بتواند محصول مورد نیاز خود را به راحتی سرچ و پیدا کند. گاهی همین سرچ پذیری راحت باعث افزایش فروش در سایت های شرکت های تجاری می شود.

از جمله ویژگی مهم سایت های شرکتی داشتن امنیت بالا است تا به راحتی نتواند مورد حمله سایبری ها قرار گیرد و باید ساز و کار سایت به گونه ای باشد که مکالمه شما و مخاطب یه صورت محرمانه و رمزنگاری شده باشد.

یک ویژگی تاثیرگذار و مهم این سایت ها ویژگی ادغام با رسانه های اجتماعی است، یعنی بتوان بستر های اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و غیره را به سایت خود پیوند بزنید.

از مهم ترین بخش های سایت های شرکتی، سئو سایت است که یک سئو حرفه ای در کنار محتوای مناسب باعث می شود تا سایت شما در صفحه اول گوگل گیرد و همین امر باعث پیشرفت چشمگیر شرکت شما می شود.

چیزی که در برخورد اول مخاطب را جذب خود می کند و برای مخاطب خیلی تاثیرگذار است، شکل ظاهری و قالب سایت است که باید در کنار ساده بودن، طراحی زیبایی داشته باشد تا بتواند مخاطب را به سمت خود جذب کند و بر روی آن تاثیر بگذارد.

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی های سایت شرکتی، سرعت آن است. اگر سرعت سایت ها پایین باشد باعث می شود تا مخاطب خسته شود و دیگر تمایلی برای بازدید از سایت نداشته باشد، به همین علت این موضوع در طراحی سایت های شرکتی خیلی مهم است و حتما باید به آن توجه شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله سئو سایت فروشگاهی را نیز مشاهده فرمایید!

ویژگی هایی که سایت شرکتی باید داشته باشد

امکانات مورد نیاز در سایت شرکتی چیست ؟

طراحی وب سایت شرکتی کار نسبتا پیچیده ای است، زیرا باید علاوه بر ویژگی هایی که دارد، دارای یک سری امکانات خاص باشد.

سایت های شرکتی باید دارای امکاناتی از قبیل، ثبت نام، امکان ایجاد رمز عبور و تغییر ان، امکان ایجاد کردن حساب کاربری نامحدود برای کارکنان سایت، امکان نمایش دادن و بارگزاری تصاویر، فیلم و صوت در سایت، امکان ویرایش مطالب بارگزاری شده در سایت، امکان ارسال نظر از سمت مخاطبان و قابلیت نظارت و پاسخ دادن به آنها از سمت شرکت، امکان اضافه کردن زیرمنو، امکان به وجود آوردن تغییر شکل ظاهری و رنگ سایت، امکان قرار دادن فرم و شماره تماس، امکان نمایش تعداد بازدید کننده از هر صفحه و غیره را داشته باشد.

اهمیت طراحی سایت شرکتی چیست ؟

همان طور که می دانید سایت های شرکتی از اهمیت ویژه ای برخوردارند، تحقیقات انجام شده نشان می دهد که افراد وقتی قصد خرید کالایی را دارند و یا می خواهند یک خدماتی را دریافت کنند، قبل از آن در اینترنت درباره آن محصول و یا خدمات مطالعه می کنند و برند های مختلف را با هم مقایسه می کنند، از این رو طراحی یک وبسایت شرکتی موفق می‌تواند نقش حائز اهمیتی در تبلیغ و فروش محصولات شما داشته باشد و مشتریان بیشتری را به سمت شرکت شما جذب کند.

همچنین یکی دیگر از اهمیت های این وبسایت ها این است که هزینه ها را برای شما کاهش می‌دهند و دیگر نیاز نیست هزینه‌ای برای تعداد کارکنان بیشتر، مکان بزرگتر، مالیات و دیگر هزینه ها پرداخت کنید و در عین صرفه جویی در هزینه ها، باعث افزایش فروش شما می شود.

یکی دیگر از اهمیت این سایت ها دسترسی به آنها در همه روزهای هفته و به صورت شبانه روزی است، افراد در هر ساعتی از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل می‌توانند به وبسایت شرکت شما مراجعه کنند و خدمات و محصول مورد نظرشان را دریافت کنند.

همچنین در این وبسایت ها دیگر خرید و ارائه خدمات منحصر به یک شهر و یا مکان خاص نیست و شرکت ها می توانند محصولات و خدمات خود را در شهرها و یا حتی کشورهای دیگر ارائه دهند، از این رو بازار فروش آنها بزرگتر می شود و در نتیجه مشتریان آنها افزایش پیدا می کند.

هزینه طراحی سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت شرکتی دنیای سایت ها خیلی گسترده است و انواع زیادی از آنها وجود دارد که هر کدام از آنها باید متناسب با آن ساز و کارهایی که دارند طراحی شوند، بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای آنها تعیین کرد، به عنوان مثال هزینه طراحی سایت شرکتی به عواملی چون امکانات سایت، نوع شرکت، زمینه سایت، زبان انتخابی سایت، نوع مدیریت، اپلیکیشن سایت، محتوا و سئو آن بستگی دارد، البته عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت سایت شرکتی تاثیرگذار هستند، مانند این که هرچه سایت اختصاصی تر باشد و همچنین امکانات بیشتری داشته باشد و طراح وقت بیشتری برای طراحی آن گذاشته باشد، قیمت آن بالاتر است.

قیمت طراحی سایت شرکتی

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *