پنالتی گوگل نحوه یافتن، رفع جریمه و جلوگیری راهنمای تخصصی

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل پنالتی گوگل مجازات و محدودیت هایی است که گوگل برای وب سایت هایی در نظر می‌گیرد که محتویات آن‌ها بر خلاف قوانین اینترنتی و گوگل می‌باشد. گوگل طی چندین مرحله این تخلفات را شناسایی کرده و نسبت به آن جریمه را اعمال می کند.

پنالتی گوگل متغیر بوده و ثابت نمی باشد با توجه به تخلفی که وب سایت مرتکب شده است ممکن است با جریمه اندکی رفع شود اما گاهی اوقات این تخلف بسیار سنگین بوده و با جریمه زیادی مواجه می شود.

گاهی اوقات ممکن است به طور کامل وبسایت از صفحه گوگل حذف شود. تمام کسانی که وبسایت طراحی می کنند باید از قوانین و مقررات گوگل پیروی کنند و محتویات و مطالب آن‌ها بر خلاف عرف یک جامعه و اجتماع نباشد.

اگر مطالب آن‌ها با قوانین گوگل مغایرت داشته باشد یا به قوانین جامعه لطمه وارد کند مسلما از طرف گوگل جریمه می شوند و پس از چند بار تذکر و هشدار وبسایت آن‌ها برای همیشه جزء لیست سیاه گوگل قرار می گیرد و به طور کامل حذف می‌شوند.

از این رو اگر در فکر طراحی وب سایت هستید به طور کامل مطالعه کنید و با اطلاع کامل از قوانین گوگل وب سایت خود را طراحی کرده و مشغول به کار شوید تا بتوانید بدون هیچ پنالتی گوگلی به فعالیت و کار خود ادامه دهید و از این راه به کسب درآمد بپردازید..

پنالتی گوگل برای وب سایتی منجر به افت رتبه آن می‌شود و این افت رتبه نشانه شکست در تجارت است.

آیا با بهترین افزونه اکسیما آشنایی دارید؟ این مقاله را دنبال بکنید!

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل از آن جایی که پنالتی گوگل بدترین اتفاق ممکن برای کسانی است که به صورت اینترنتی کسب درآمد دارند در اینجا به نحوه ی یافتن پنالتی گوگل و پی بردن به آن می پردازیم.

با یک سری راهکارهای منطقی و علمی می توان متوجه شد که پنالتی گوگل به سایتی تعلق گرفته یا نه. اولین چیزی که باید به آن توجه کنیم رتبه بندی کلمات کلیدی است چون اگر پنالتی به شما تعلق گیرد موجب کاهش رتبه بندی های شما می شود با استفاده از ابزارهایی که سایت های آنالیز ارائه می‌دهند به راحتی می‌توانید به بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی بپردازید.

در واقع یکی از ابزار یافتن پنالتی گوگل نموداری است که توسط سایت های آنالیز بیان می‌شود خط این نمودار اگر کاهش یابد نشان دهنده این است که شما با پنالتی گوگرد مواجه شدید و رتبه بندی خود را از دست داده‌اید

.برای یافتن پنالتی گوگل روش دیگری نیز وجود دارد و آن افت ترافیک اصلی وبسایت شما است. در این روش هم به کمک ابزارهای پیشرفته می‌توانید میزان ترافیک وبسایت خود را بررسی نمایید.
اگر نمودار آن افت و کاهش شدید داشت مطمئن باشید با پنالتی گوگل مواجه شده‌اید.اگر سایت شما پیوند های اسپم و بی‌کیفیت داشته باشد به طور قطعی توسط گوگل جریمه شده‌اید و یا به زودی پنالتی گوگل به شما تعلق می‌گیرد و وجود این پیوندها یکی دیگر از روش های یافتن پنالتی گوگل است..

با توجه به راهکارهایی که عنوان شد شما می‌توانید به پنالتی گوگل سایت خود پی ببرید و در رفع آن اقدام کنید تا بتوانید به کسب و کار اینترنتی خود ادامه دهید در غیر این صورت برای همیشه سایت شما حذف خواهد شد.

آیا میدانید گوگل سرچ کنسول چیست؟ این مقاله را دنبال بکنید!

رفع جریمه پنالتی‌ گوگل

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل اگر به هر دلیل با پنالتی گوگل مواجه شدید برای ادامه کار و فعالیت باید به رفع جریمه پنالتی‌ گوگل بپردازید از آن جایی که پنالتی گوگل انواع مختلفی دارد راه‌های رفع آن نیز بسیار متفاوت می‌باشد

.گاهی اوقات ممکن است به صورت دستی جریمه شده باشید که در این صورت برای رفع جریمه پنالتی گوگل باید تخلفات خود را به صورت کامل پرداخت نمایید.

سپس درخواست بازبینی سایت خود را برای گوگل ارسال نمایید تا وبسایت شما بررسی شود و پنالتی توسط گوگل رفع شود ممکن است در این هنگام گوگل از شما مدارکی را درخواست کند که در این صورت باید مدارک خود را به صورت کامل و با صداقت ارسال کنید.

به این نکته توجه کنید که شما نمی توانید گوگل را فریب دهید بعد از ارسال مدارک پیامی از طرف گوگل برای شما ارسال می‌شود مبنی بر اینکه درخواست شما رد شده یا مورد بازبینی قرار می‌گیرد اگر بازبینی انجام شد و تاییدیه از طرف گوگل برای شما ارسال شد یعنی شما در رفع جریمه پنالتی گوگل موفق شده‌اید و مانند سابق می‌توانید به فعالیت خود ادامه دهید.

پیشنهاد میکنیم مقاله سئو سایت فروشگاهی را نیز مطالعه فرمایید!

رفع جریمه پنالتی‌ گوگل

چه سایت های پنالتی گوگل می شوند ؟

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل نکته دیگری که بسیار مهم و حائز اهمیت است این نکته می‌باشد که جریمه ی گوگل به چه سایت های تعلق می‌گیرد و در واقع چه سایت های پنالتی گوگل می‌شوند.

اگر سایتی محتوای تکراری انتشار دهد مسلما با جریمه ی گوگل مواجه می‌گردد محتوای تکراری نه تنها از نظر گوگل منسوخ بوده بلکه خواننده نیز هیچ علاقه ای به مطالعه مطالب تکراری ندارد از این رو در انتشار محتوا دقت کنید و از مطالب تکراری پرهیز کنید تا مشمول جریمه نشوید.

اگر سایتی از برچسب و تگ استفاده بیش از اندازه داشته باشد و از کلمات کلیدی به عنوان برچسب استفاده کند مسلما مشمول جریمه ی گوگل می‌شود.

اگر چه برچسب تاثیر بسزایی در دیده شدن سایت دارد اما استفاده مکرر و زیاد از آن منجر به جریمه می‌شود.اگر سایتی از تبلیغات بسیار زیاد استفاده کند مشمول جریمه ی گوگل می‌شود هدف گوگل اشتراک گذاشتن تجربه هست نه تبلیغ.

اگر از تبلیغات به اندازه و مناسب استفاده شود هرگز سایتی مجبور به پرداخت جریمه ی گوگل نمی‌شود.در محتویات سایت باید حجم تبلیغات کم باشد وگرنه برای خواننده کسل کننده خواهد بود.

یکی دیگر از اشتباهات رایج سایت‌ها که منجر به جریمه ی گوگل می‌شود استفاده بیش از حد و تکرار کلمات کلیدی است از کلمات کلیدی باید به تعداد و دفعات کم استفاده نمود در غیر این صورت تکرار بی‌جا منجر به جریمه و افت رتبه می‌شود از کلمات کلیدی باید به گونه‌ای استفاده شود که محتوا برای خواننده جذاب باشد و انگیزه‌ای ایجاد شود تا انتهای مطلب آن را مطالعه کند و ادامه دهد.

اگر در سایت های خود به این نکات ظریف و کوچک دقت نمایید هرگز با پنالتی گوگل مواجه نمی شوید از این رو سعی کنید با رعایت قوانین گوگل برای خواننده خود مطلبی مفید و مناسب را ارائه دهید این امر نه تنها موجب جریمه نمی شود.

بلکه سبب ارتقای رتبه شما خواهد شد. گوگل در برخی موارد برای بار اول به شما اخطار می دهد و در واقع این جزئی از قوانین پنالتی گوگل محسوب می شود شما باید به اخطار گوگل اهمیت دهید و به رفع تخلف خود بپرسید اگر اخطار گوگل را نادیده بگیرید برای بار دوم گوگل با جدیت بیشتر با شما برخورد خواهد کرد.

پیشنهاد میکنیم مقاله نکات قبل از سفارش طراحی سایت را نیز مطالعه فرمایید!

چه سایت های پنالتی گوگل می شوند ؟

انواع پنالتی گوگل چیست ؟

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل انواع پنالتی گوگل بسیار متفاوت هستند که در اینجا به اختصار با آن‌ها آشنا می شویم و به بررسی آن‌ها می پردازیم. یکی از انواع پنالتی گوگل بن کردن است که به آن مرگ به نالتی نیز گفته می شود.

در این نوع پنالتی سایت برای همیشه از صفحه گوگل حذف می گردد امکان دسترسی به آن از طریق گوگل برای همیشه از بین می‌رود این بزرگترین شکستی است که ممکن است سایتی با آن مواجه شود.

این جریمه زمانی اتفاق می‌افتد که وب‌سایت رفتاری غیر اخلاقی یا غیر قانونی یا خشونت آمیز را منتشر کند که سبب آسیب خواننده گردد این مطالب را منتشر کند از از نظر گوگل انتشار این مطالب کمدی بود و سایت باید بن شود.

یکی دیگر از انواع پنالتی گوگل که بسیار رایج است کاهش رتبه می‌باشد یعنی سایتی از رتبه بالا به رتبه پایین سقوط می کند کاهش رتبه عدم رعایت قوانین گوگل و تخلفات کاربردی می باشد و گاهی اوقات بین ده تا صد مرتبه سبب کاهش وب سایتی می گردد گوگل به طور اتوماتیک و سیستمی این تخلفات را شناسایی کرده و وب سایت مورد نظر را جریمه می‌کند و کاهش رتبه را برای آن اعمال می نماید.

گاهی اوقات این تغییر رتبه موقتی است و گاهی اوقات برای همیشه اتفاق می‌افتد اگر این کاهش رتبه موقتی باشد می توان جریمه آن را پرداخت کرد و با رفع تخلفات به فعالیت خود ادامه داد اما اگر کاهش رتبه دائمی باشد هرگز نمی‌توان به رتبه بالای قبلی دست یافت.

پیشنهاد میکنیم مقاله نکات قبل از سفارش طراحی سایت را نیز مطالعه فرمایید!

قوانین گوگل برای پنالتی‌

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل گوگل قوانین خاصی برای پنالتی و جریمه کردن وب‌سایت‌ها دارد در اینجا قصد آشنایی با قوانین پنالتی گوگل را داریم تا افرادی که تازه کار هستند با آشنایی با این قوانین سعی کنند آن‌ها را مراعات کرده و دچار جریمه نشوند.

یکی از قوانینی که گوگل برای پنالتی کردن وب سایت در نظر گرفته است توهین به نژاد های مختلف و یا ترویج نژادپرستی می‌باشد شما در سایت خود حق ندارید به ادیان یا نژاد خاصی توهین کنید در صورت انتشار این مطالب مشمول پنالتی گوگل می‌شوید.

یکی دیگر از قوانین پنالتی گوگل این است که گوگل بار اول برای تخلف به شما اخطار می‌دهد اگر اخطار آن را نادیده بگیرید برای بار دوم گوگل با شما برخورد جدی خواهد داشت و اگر این بی توجهی همچنان ادامه داشته باشد گوگل وب سایت شما را برای همیشه حذف خواهد کرد..

قوانین پنالتی گوگل برای تمام وب‌سایت ها یکسان نیست و با توجه به تخلفی که وب‌سایت مرتکب می شود میزان جریمه و پنالتی اعمال می گردد و این قوانین پنالتی را گوگل کاملاً به وضوح تعیین کرده و طبق آن وب‌سایت‌های متخلف را جریمه می‌کند.

پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش سئو سایت را نیز مطالعه فرمایید!

چه سایت های پنالتی گوگل می شوند ؟

تفاوت پنالتی گوگل و الگوریتم

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل الگوریتم گوگل و پنالتی گوگل با هم کاملاً تفاوت دارند و آن‌ها را نباید با یکدیگر اشتباه گرفت. همانطور که اشاره شد پنالتی گوگل در واقع جریمه ای است که گوگل برای وب سایت های متخلف در نظر می‌گیرد.

اما الگوریتم گوگل سیستم بسیار پیچیده ای است که به گوگل در کردن و رتبه بندی وب سایت‌ها کمک می‌کند. الگوریتم گوگل بسیار متفاوت است و با اسامی مختلفی ارائه می شود به عنوان مثال الگوریتم گوگل پاندا اولین الگوریتمی بود که به صورت رسمی معرفی شد و در دنیای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

این الگوریتم در حال فعالیت است و دائماً وب سایت ها را بررسی می‌کند هدف این الگوریتم کاهش رتبه وب‌سایت‌های است که دچار تخلف شده اند در واقع این لوگاریتم وب سایت های متخلف را شناسایی کرده و گوگل پنالتی را برای آن‌ها اعمال می کند. الگوریتم تازگی محتوای که دیگر از الگوریتم های گوگل می‌باشد این الگوریتم در این زمینه فعالیت می کند که محتوای تازه در بالای صفحه جستجو قرار گیرد.

این الگوریتم به کاربران کمک می‌کند تا به مطالب داغ روز زودتر دسترسی پیدا کنند. الگوریتم ونیز یکی دیگر از الگوریتم های گوگل می باشد این الگوریتم با نشان دادن موقعیت جغرافیایی در جستجوهای محلی بسیار پرکاربرد و پرمصرف می‌باشد.

نوع دیگری از الگوریتم گوگل که می‌توان به آن اشاره کرد الگوریتم پنگوئن است این الگوریتم به بک لینک هایی توجه می‌کند که سایتی از سایت های دیگر دریافت کرده است این بک لینک ها باید از سیل باشند و اگر آن‌ها مورد معاوضه یا خرید و فروش قرار گیرند مشمول جریمه گوگل خواهند شد.

چرا گوگل وبسایت ها را جریمه می‌کند ؟

نحوه ی یافتن پنالتی گوگل در انتهای مقاله خود به جمع بندی مطالب می پردازیم و اینکه چرا گوگل وب سایت ها را جریمه می‌کند در واقع جریمه وبسایت توسط گوگل به دلایل زیادی انجام می‌شود.

مهمترین و اصلی‌ترین دلیلی که می‌توان عنوان کرد این امر است که گوگل از ترویج مقالات و مطالب بی کیفیت و بی ارزش جلوگیری می کند از این رو برای این هدف بهترین راه پنالتی گوگل وبسایت‌های متخلف می‌باشد و به روش‌های مختلف این جریمه انجام می‌شود.

اگر وب سایت های متخلف توسط گوگل جریمه نشوند بسیاری از مطالب که با عرف و شرع هر جامعه ای تناقض دارد به راحتی منتشر می‌شود و این مطالب اثر سوئی بر خواننده خواهد داشت و چه بسا همین مطالب سبب افزایش جرم و جنایت در جامعه شود بنابراین گوگل باید به روش های مختلف وبسایت های متخلف را جریمه نماید تا مطالب غیر اخلاقی منتشر نشود.

جریمه وب سایت توسط گوگل به صورت هشدار و اخطار اولیه و یا به صورت حذف کلی انجام می شود که میزان جریمه به میزان و نوع تخلف وبسایت بستگی دارد.

همانطور که اشاره شد اگر وب‌سایتی محتوای تکراری داشته باشد یا از تبلیغات بیش از حد استفاده نماید و یا اینکه ترویج نژادپرستی را اعلام کند گوگل با آن برخورد کرده و برای آن جریمه ای را اعمال می کند.

اگر تمایل دارید وبسایت شما به طور دائمی فعالیت کند از این رو قوانین پنالتی گوگل را کاملاً مطالعه کنید و از آن ها آگاه شوید تا مشمول جریمه نشوید.

پنالتی گوگل نحوه یافتن، رفع جریمه و جلوگیری راهنمای تخصصی

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *