جی تی متریکس چیست؟

جی تی متریکس چیست؟ جی تی متریکس یکی از ابزارهای آنلاین قوی و پر طرفداری است که امروزه در ایران برای بالا بردن سرعت سایت از این ابزار استفاده می شود. شما با استفاده از این ابزار می توانید گزارش های کاملاً دقیق از عملکرد وب سایت خود داشته باشید، همچنین یک ابزار رایگان بوده و سرعت وب سایت شما را از طریق دو موتور قدرتمند بررسی می کند.

یکی از کارهایی که جی تی متریکس میتواند انجام دهد، این است که دارای ابزارهای بررسی در سایت است که توضیحات و پیشنهادات خود را در آن ارائه می دهد و شما به کمک این ابزار می توانید مشکلات خود را بیابید و در کمترین زمان مشکل را برطرف کنید و همین امر باعث می شود که سرعت سایت شما بالا برود.

تمام قابلیت هایی که این سایت دارد توانسته به عنوان معروف ترین و پرکاربردترین ابزارهای شرکت گوگل به حساب بیاید. اگر شما دوست دارید تا سایت شما سرعت بالایی داشته باشد قطعاً باید ابزارهای جامع را برای بالا بردن سرعت سایت خود امتحان کنید که این کار را باید کاملاً دقیق و به درستی انجام دهید تا در کمترین زمان بتوانید عملکرد عالی را مشاهده کنید.

سایت جی تی متریکس می‌تواند سرعت بارگذاری سایت را افزایش و به تجزیه و تحلیل سایت از نظر بهینه سازی کمک کند که راهکار کاربردی و عالی در زمینه ساخت سئو می باشد.

جی تی متریکس یکی از قدیمی ترین ابزارهای سئو می باشد اما این ابزار از سال های گذشته تغییرات بسیار زیادی را در تحلیل های خود ایجاد کرده که باعث شده به یک سایت پیشرفته و شناخته شده تبدیل شود.

برای آشنایی با نحوه سئوی سایت فروشگاهی میتوانید این مقاله دنبال بکنید!

اهمیت سرعت سایت

جی تی متریکس چیست؟ سرعت یکی از فاکتورهای بهینه سازی سایت به حساب می‌آید و افراد می توانند با روش های مختلفی به سرعت بالای سایت خود کمک کنند، چون در افزایش رتبه سئو اهمیت سرعت سایت بسیار چشمگیر است.

امروزه مدیران از وب سایت ها و ابزارهای مختلفی کمک می گیرند تا بتوانند سرعت سایت خود را افزایش دهند ولی نتوانسته اند به نتیجه‌ی مطلوب برسند و در این راه هزینه های زیادی را صرف کرده‌اند اما امروزه کامل ترین و پرکاربردترین ابزاری که به بررسی فعالیت‌های سایت شما می پردازد و در نتیجه سرعت سایت شما را افزایش می دهد، سایت جی تی متریکس است.

برای یک مدیر سایت، سرعت سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اول اینکه می تواند رتبه سایت خود را تا حدود زیادی بهبود ببخشد، دومین عاملی که شما با اهمیت سرعت سایت مواجه می‌شوید، کاهش نرخ برگشتی است. نرخ برگشتی یعنی بازدید کنندگان اگر از سایت شما راضی نباشند سریع دکمه برگشت را می زنند ولی اگر شما از وب سایت هایی کمک بگیرید که سرعت سایت شما را بالا ببرند، قطعاً نرخ برگشتی را می‌توانید کاهش دهید.

مورد دیگری که می توانیم به اهمیت سرعت سایت اشاره کنیم، رضایت بازدیدکنندگان می باشد. اگر میزان بازدید سایت خود را افزایش دهید قطعا می توانید محصولات خود را به فروش برسانید، پس برای این کار باید به بهبود سرعت سایت تان کمک کنید.

اگر سرعت سایت شما زیاد باشد قطعاً کسب و کار بهتری می توانید داشته باشید، چون سرعت بالای سایت، شما را به بالا بردن نرخ تبدیل نزدیک می کند. اگر سرعت سایت شما پایین باشد موتورهای جستجو با توجه به ظرفیت خود صفحات کمتری را در جستجو نمایش می‌دهند و همین امر باعث می‌شود که تاثیر بسیار منفی روی سایت شما داشته باشد.

اگر سرعت سایت شما بسیار کم باشد مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا بارگذاری صورت بگیرد و همین امر باعث می شود که کاربر سایت شما را ترک کند و برای جلوگیری از این عامل شما باید سرعت سایت خود را افزایش دهید.

اولین موردی که در یک سایت سئو مورد توجه مدیران و کاربران قرار می‌گیرد، سرعت سایت است که همین امر باعث می‌شود که تعداد بازدیدکنندگان افزایش بیابد، پس مدیران باید تمرکز خود را در این رمینه حذب کنند.

اهمیت سرعت سایت

برای آشنایی با روش های کسب درآمد از سئو میتوانید این مقاله دنبال بکنید!

ویژگی های سایت جی تی متریکس

جی تی متریکس چیست؟ سایت جی تی متریکس یکی از بهترین سایت های تست سرعت است که مزایا و ویژگی‌های زیادی را می‌تواند به شما ارائه دهد. اولین ویژگی که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته، این است که به ارزیابی کلی سیستم ها می پردازد و بر اساس سیستم به شما امتیاز می دهد.

دیگر ویژگی هایی که این سایت توانسته از دیگر سایت های دیگر متمایز شود این است که تمام موارد و عواملی که روی سایت شما تأثیر می‌گذارند را برای شما لیست می‌کند و همچنین برخی از خطاها را به شما ارسال و شما به راحتی می توانید آنها را اصلاح و یک سایت قابل توجه ای داشته باشید.

سایت جی تی متریکس می‌تواند سرعت بارگذاری بخش‌های مختلف سایت را به صورت آنلاین بررسی کند.

سایت جی تی متریکس تنها روش و ابزار برای رسیدن به این هدف است و همین امر باعث ویژگی این سایت شده است. این سایت از نظر امنیت بسیار قابل اطمینان می باشد و شما به راحتی می توانید عملیات خود را به کمک این سایت انجام دهید.

ویژگی دیگر را که می‌توان برای این سایت اشاره کرد این است که شما به راحتی می توانید آن را به روز رسانی کنید و از نسخه های جدید آن بهره مند شوید، چون یکی از کاربردی ترین سایت ها می باشد که هر روزه نسخه جدید آن وارد بازار می شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله نکات قبل از سفارش طراحی سایت را نیز مطالعه فرمایید!

ویژگی های سایت جی تی متریکس

چگونه از آپشن های جی تی متریکس استفاده کنیم؟

جی تی متریکس چیست؟ امروزه تنها روش برای بررسی سرعت سایت، جی تی متریکس است. این ابزار آپشن های مختلفی دارد که شما با کمی مهارت و یادگیری به راحتی می‌توانید از آپشن های جی تی متریکس استفاده کنید. جی تی متریکس در نسخه جدید وارد بازار شده که شما باید در نسخه جدید ابتدا آدرس سایت خود را در کادر وسط صفحه قرار دهید و روی دکمه test your site کلیک کنید.

بعد از این مرحله حدود یک تا سه دقیقه سایت یک گزارش را به شما نمایش می دهد و شما باید به ترتیب گزینه های مختلف این گزارش را مشاهده و بررسی کنید و شما با مطالعه این گزارش متوجه می شوید که هر گزارش چه چیزی میخواهد و چه کاربردی دارد.

شما برای استفاده از اپشن تحلیل سایت باید وارد سایت جی تی متریکس شوید. در ابتدای کار شما باید در مرورگر خود آدرس را وارد کنید تا بتوانید وارد سایت تحلیلی جی تی متریکس شوید. سپس در صفحه اصلی وب سایت از طریق فیلد موجود در این صفحه آدرس صفحه مورد نظر وب سایت خود را وارد کرده و در نهایت روی دکمه کلیک کنید.

یک صفحه برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که کلمه انگلیسی را با رنگ آبی نوشته روی آن کلیک کنید و شما می توانید مکان مورد نظر جهت تحلیل سایت خود را انتخاب کنید، در نتیجه یک گزارش کامل از وضعیت صفحه وب سایتتان به شما نمایش داده می شود.

این گزارش بخش های مختلفی دارد که شما می توانید شناخت دقیق و اطلاعات کافی درباره سایت خود داشته باشید. در سایت جی تی متریکس یک قسمتی وجود دارد که زمان بارگذاری کامل سایت بر اساس ثانیه را به شما نشان می‌دهد و همچنین این قسمت نیز حجم اصلی صفحه را نیز مورد بررسی قرار می دهد.

جزئیات صفحه در سایت شما نقش بسیار زیادی دارد که شما با وارد شدن به این بخش می توانید تعداد درخواست های ارسالی به سرور را بارگذاری کنید.

performance scores یکی دیگر از اپشن های پرکاربرد در سایت جی تی متریکس است که درصد بهینه بودن کدهای سایت را به نمایش می‌گذارد که هر چقدر میزان درصد بالاتر باشد، سایت شما بهینه تر است. اگر سایت شما در این قسمت امتیاز مناسبی را کسب نکرده به شما توصیه می‌کنیم که از یک برنامه نویس حرفه ای برای بهینه سازی سایت خود کمک بگیرید.

page load time حجم اصلی صفحه سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد و به شما اطلاعات لازم را بر اساس نمودار نشان می دهد و یکی از مفیدترین قسمت های سایت است که شما می‌توانید فایل‌های ویدیویی را از نظر سرعت مورد بررسی قرار دهید.

از آنجا که این سایت آپشن های مختلفی دارد شما می توانید به کمک اینترنت و فضای مجازی روش به کار گیری از آپشن ها را بیاموزید.

پیشنهاد میکنیم مقاله نکات قبل از سفارش طراحی سایت را نیز مطالعه فرمایید!

چگونه از آپشن های جی تی متریکس استفاده کنیم؟

کاربرد های اصلی جی تی متریکس

جی تی متریکس چیست؟ جی تی متریکس آپشن های بسیار زیادی به شما ارائه می دهد که یکی از آپشن ها این است که به شما سرویس‌های آنلاین بسیار زیادی در زمینه های فعالیتی مختلف ارائه می دهد. ما در اینجا می خواهیم به صورت اختصاصی به کاربردهای اصلی جی تی متریکس بپردازیم، چون این سایت کاربردهای بیشمار زیادی دارد.

اولین کاربرد این سایت این است که در زمان های مختلف و شرایط متفاوت می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد و این کاربرد تعداد بازدیدکنندگان شما را نیز افزایش می دهد.

کاربرد دیگری که این سایت توانسته بسیاری از مدیران را متعجب زده کند این است که اطلاعات سایت شما بر اساس الگوریتم های سایت بررسی می‌کند و عواملی که باعث کاهش سرعت سایت می شود را نیز تشخیص می دهد.

کاربردی ترین عملی که این سایت می تواند انجام دهد این است که حجم اصلی صفحه وب سایت شما را بررسی و به نمایش می‌گذارد.

این سایت می تواند خطاهایی از جمله ساختار و قالب سایت را به شما نشان دهد و یک گزارش روزانه به شما ارائه دهد که این گزارش‌ها شما را در بالا بردن بازدید سایت راهنمایی می کنند.

کاربرد های جی تی متریکس بسیار زیاد است و شما در هر زمینه ای که مشغول به فعالیت هستید می توانید یکی از آن کاربرد ها را بنا بر نیاز خود استفاده کنید.

پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش سئو سایت را نیز مطالعه فرمایید!

کاربرد های اصلی جی تی متریکس

مزیت های اصلی جی تی متریکس

جی تی متریکس چیست؟ جی تی متریکس ابزاری برای بهینه سازی وب سایت ها و همچنین بهبود رتبه ها می باشد که همین دو ویژگی توانسته راه های دیگری را برای مزیت های اصلی جی تی متریکس باز کند. امروزه سایت های بسیار زیادی وجود دارند که برای پیشرفت در بین رقیبان روش های مختلفی را امتحان کرده اند ولی در این راه به نتیجه‌ی خوبی نرسیده‌اند، چون از روش های مناسبی استفاده نکرده و با مشکلات خود آشنا نشده اند.

سایت جی تی متریکس همزمان می تواند چندین مزیت شگفت انگیز را برای مدیران سایت ارائه دهد. اولین مزیتی که این سایت را شناخته شده کرده این است که جزئیات و سرعت بارگذاری سایت را بررسی می‌کند که یکی از بزرگترین مزیت های این سایت می باشد، چون بررسی سرعت بارگذاری سایت ها کار بسیار دشواری است که هیچ سایتی در کوتاه ترین زمان نمی‌تواند این امر را انجام دهد.

این امر به تنهایی توانسته مزیت های اصلی سایت جی تی متریکس را به رخ رقیبان دیگر بکشاند.

دومین مزیتی که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد این است که راهکارهای مفیدی را برای بهبود سرعت سایت پیش روی افراد قرار داده است. شما فقط به کمک سایت جی تی متریکس می‌توانید این مزیت بزرگ و ارزشمند را برای خود ایجاد کنید، چون در هیچ سایتی نمی توانید این مزیت را بدست بیاورید.

شما به کمک این سایت میتوانید اطلاع رسانی از سرعت و نحوه بارگذاری بخش‌های مختلف سایت را مشاهده کنید، به این گونه که شما می توانید به کمک سیستم جی تی متریکس از سرعت فضای داخلی سایت خود بهره مند شوید و روش های مختلفی را روی سایت پیاده کنید تا بتوانید سرعت کم را جبران کنید.

جی تی متریکس چیست؟

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *