طراحی وبسایت ارزان

طراحی سایت ارزان

طراحی وبسایت ارزان چیست ؟ آیا امکان طراحی وبسایت  با وردپرس وجود دارد ؟ ویژگی ها و مزیت های طراحی وبسایت  چیست ؟ یک وبسایت ارزان با کیفیت دارای چه ویژگی هایی می باشد ؟ چگونه یک وبسایت ارزان اما با کیفیت داشته باشیم ؟ تفاوت وبسایت های ارزان با گران قیمت در چیست ؟ چگونه سفارش طراحی سایت ارزان و با کیفیت به وفانت را به ثبت برسانیم ؟ و … سوالاتی می باشد که در ادامه مقاله به بررسی انها خواهیم پرداخت.

 امروزه به طور عجیبی اینترنت و وب به زندگی تمام انسان های دنیا وارد شده است و تبدیل به عضوی جدانشدنی شده است . امروزه شما در تمامی امور می توانید که ردپای وب و اینترنت را مشاهده کنید. به همین دلیل بر روی وب و اینترنت امروزه سرمایه گذاری های زیادی صورت می گیرد .

سایت های اینترنتی یکی از مواردی است که شما به طور حتم با آن ها مواجه شده اید. از سرچ های ساده تا خرید های آنلاین و ارائه خدمات و … همه دارای سایت می باشند که با استفاده از آن می توان امور مختلف را انجام داد.

 سایت ها دارای انواع مختلف و ویژگی های مختلف می باشند. اگر بخواهیم که تعریفی دقیق برای سایت ها یا همان وب سایت ها ارائه دهیم می توانیم بگوییم صفحات به هم پیوسته ای که می توان آنها را از طریق آدرس های منحصر به فردی دریافت کرد و هر یک دارای تصاویر ، متن ، قالب ها و … مختلف می باشد .

 با نگاهی به تاریخچه وب سایت ها برای اولین بار یک وب سایت ساده با کدهای ساده HTML ساخته شد که شامل سرتیتر ، پاراگراف ، ابرمتن که بر روی هم به نمایش می امدند ساخته شده بود .

 وب سایت ها دارای انواع مختلف می باشند و امروزه نسبت به اولین سایت ها پیشرفت چشم گیری صورت گرفته است و امروزه وب سایت ها با ویژگی ها و کارای های بسیار بالاتر طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

سایت ها دارای انعطاف زیادی می باشند و میتوان بسته به نظر طراح سایت دارای قسمت ها و ویژگی های مختلف باشند . طراحی سایت یک کار تخصصی می باشد که با یادگیری کد های مختلف و همچنین زیر نطر طراح اصلی که قالب کلی سایت را طراحی می کند صورت می گیرد.

 این به این معناست که اگر قصد دارید که برای کسب کار خود و یا شرکت و بیزینس خود سایت راه اندازی کنید باید برای ایجاد آن از طراح سایت کمک بگیرید.

 طراحی های سایت دارای انواع سطح ها می باشند که بسته به درخواست و همچنین هزینه های شما سطح بندی می شوند. اگر شما برای کارهای جزئی نیاز به سایت دارید و قرار نیست با آن کار پیچیده ای را انجام دهید بهتر است که از سایت های ارزان تر استفاده کنید و یا اگر برند معروفی دارید باید از طراحی های حرفه ای که هزینه های آن نیز به طور قطع بالا  است استفاده کنید .

همان طور که گفتم سایت ها دارای انواع مختلفی می باشند که عبارت هستند از :

 ۱ ) سایت های استاتیک : مهم ترین ویژگی این سایت ها همان طور که می توان از نام آنها حدس زد این است که این نوع از سایت ها قابلیت ویرایش و آپدیت را ندارند و فقط طراح سایت می تواند آن را تغییر دهد.

 این نوع از سایت ها را معمولا با HTML و فول‌فلش طراحی می کنند .

 ۲ ) سایت‌های داینامیک : نوع دیگر از سایت ها که دقیقا مقابل سایت های استاتیک هستند، سایت‌ های داینامیک می باشند.

 این نوع از سایت ها را می توان ویرایش کرد و محتوای داخل آنها را تغیر داد .

در رابطه با هزینه های طراحی سایت شما باید هزینه های طراح سایت ، هزینه خرید دامین ، هزینه اجاره سرور را پرداخت کنید که هر کدام بسته به نوع سایت شما و سطح کاری که میخواهید ممکن است متغیر باشد .

در قسمت های بعد در رابطه با ویژگی های هر یک از انواع سایت ها و همچنین طریقه طراحی اصولی و ساخت سایت را برای شما بیان خواهیم کرد .

طراحی وبسایت ارزان

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *