قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی برای شروع کسب و کار آنلاین و موفق شدن در آن راه اندازی یک وبسایت کافی نبوده زیرا برخی از افراد بر این باور میباشند که با ساخت یک سایت می‌توانند اینترنتی کسب و کار بسیار خوبی به وجود آورند. به همین منظور رعایت قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی در ابتدای کار یک مسئله بسیار مهم میباشد.

قوانین اول بهینه سازی وب سایت بوده که از جمله قوانین و فاکتورهای بوده که بر اساس آن یک سایت برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو کلمات کلیدی گوگل ،مناسب و بهینه می گردد.
بهینه سازی یک روش می باشد که توسط آن سایت ها با کیفیت و مناسب تر می باشند در نتیجه از بازی کنندگان بالاتری نیز قطعاً برخوردار خواهند بود. سایت های فروشگاهی یک عملیات خاصن میباشند که با انجام یک باره بهینه شوند بلکه مجموعه عملیات می باشند که باید به صورت مداوم انجام شوند.

قوانین مهم دیگر که باید در سایت های فروشگاهی رعایت شوند به روزرسانی آن بوده و همچنین ارزیابی و افزایش سرعت وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش بازدید از طریق سئو را نیز مطالعه فرمایید!

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی

لینک سازی داخلی چیست ؟

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی لینک سازی داخلی صفحه روی یک دامین مشخص را به صفحه دیگر روی همان دامین پیوند می دهد .علت اهمیت لینک سازی داخلی دسترسی داشتن به محتوای جدید و درک ارزشمند یک صفحه در سایت می باشد.

مهمترین دلیل استفاده نمودن از لینک‌های داخلی شناساندن صفحه به ربات های گوگل و ایجاد دسترسی برای کاربران بوده و در صورتی که صفحه فاقد هرگونه لینک داخلی باشد از نظر گوگل به عنوان صفحه یتیم شناخته می شود.

وجود لینک های داخلی زیاد در یک صفحه به منظور قرار گرفتن آن در جایگاه بهتر نبوده و در این فرایند باید به ارتباط موضوع صفحات و عبارات استفاده شده برای لینک سازی نیز توجه بسیار زیادی نمود.

دلیل سازی داخلی مهمترین صفحات و بهترین محتوا به صورت مستقیم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد در نتیجه یکی از مهم‌ترین فضا برای ایجاد دسترسی به این صفحات منوی اصلی سایت می باشد. با توجه به رعایت نشدن تکنیک مرزبندی در سایت داخلی به کاربران کمک می کند تا خیلی سازی داخلی تنها میان صفحاتی که از نظر موضوعی با هم ارتباط دارند دسترسی داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که اهمیت داشتن این سال را نشان می‌دهد این بوده که عمق کلیک بازدیدکنندگان را در سایت شما افزایش میدهد که یکی از شاخص هایی می باشد که می تواند به موتورهای جستجو این سیگنال را بده که مخاطب از حضور در این سایت راضی بوده و می‌خواهد مطالب بیشتری از آن را بخواند.

لینک های داخلی را میتوان به شیوه های مختلف دسته بندی نمود که هیچ یک از این دسته بندی ها خوب و یا بد نمیباشد و هر یک برای هدفی که شما از تولید محتوا دارید و همچنین مدل کسب و کارتان مناسب میباشد.

پیشنهاد میکنیم مقاله قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را نیز مطالعه فرمایید!

لینک سازی داخلی چیست ؟

لینک سازی خارجی چیست ؟

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی بسیاری از افراد که در حوزه بهبود سازی موتورهای جستجو فعالیت دارند بر این باورند که لینک های خارجی مهمترین منبع برای بالا بردن رتبه سایت می باشد. لینک خارجی کاربران را به صفحاتی که در طبقه بالایی دارند هم منتقل می نماید در نتیجه دارای ارزش بسیار زیادی بوده که در نتیجه اهمیت لینک سازی خارجی بسیار زیاد می باشد.

تعداد لینک های خارجی با کیفیت که مقصد آنها سایت شما می باشد تاثیر زیادی بر رتبه سایت شما در موتورهای جستجو دارند. یکی از اهمیت داشتن نیمساز ای خارجی قابل اعتماد بودن دامنه سایت لینک کننده و همچنین محبوبیت صفحه لینک در بین کاربران می باشد. مرتبط بودن محتوای صفحه منبع و صفحه مورد هدف از دیگر اهمیت لینک خارجی بوده و همچنین انکر تکست استفاده شده در نیز به آن بسیار اعتبار می بخشد.

با استفاده از لینک خارجی باعث میشود که به مخاطبان در فضای مجازی به محتوای شما را به اشتراک بگذارند و از زیر بین شما ارتباط و تبادل بسیار خوبی صورت می‌گیرد که این کار به بیشتر دیده شدن شما بسیار کمک خواهد نمود. یکی دیگر از اهمیت لینک خارجی استفاده نمودن از ابزارهای مفید می باشد که به شما کمک می‌کند تا فرآیند چک کردن بک لینک های خود را با سرعت بالا انجام دهید.

همچنین با استفاده از لینک به خارجی شما می توانید اطلاعات کافی و لازم را در مورد رتبه بندی کلمات کلیدی و سرعت آن به دست آورید و همچنین زمانی که یکی از رقبای شما لیگ جدیدی کسب نماید شما به راحتی می توانید اطلاعات مربوط به آن را دریافت کنید.

لینک سازی خارجی چیست ؟

انکر تکست چیست؟

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی انکرتکست استفاده شده در فرایند لینک سازی داخلی نقش مهمی در درک گوگل از محتوای صفحه داشته به گونه‌ای که در تدوین استراتژی صحیح لینک سازی داخلی باید به آن بسیار توجه نمایید.انکر تکست همان کلماتی می باشد که به صفحه دیگر لینک می‌شوند و به زبان ساده در می‌توان گفت کلمات انتخاب شده و لینک شده را انکرتکست می نامند.

کلماتی که به طور معمول در متن با تغییر رنگ همراه می باشند و یا خطی به عنوان جلب توجه و مهم تر جلوه دادن کلمه زیر آنها خط کشیده میشوند انکرتکست ها می باشند و با کلیک کردن روی آن به صفحه جدید می روید. گوگل به راحتی متوجه معنی واقعی تعداد لینک های مشابه و آدرس لینک که به انگلیسی ها داده شده از می شود و با استفاده از همین ویژگی ها می تواند میزان اهمیت بودن یک صفحه و همچنین اینکه مطالب تا چه اندازه ای برای کاربران مفید باشد را بفهمد.
در نتیجه با توجه به اهمیت لینک سازی مهمترین کلمات کلیدی در هر یک از صفحات سایت که نوشته شده اند به عنوان انکرتکست صفحات هدف لینک میشوند تا کاربران به مسیر لینک شده به راحتی هدایت شوند.

انکر تکست چیست؟

انواع لینک سازی داخلی

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی لینک سازی داخلی یعنی صفحه از یک سایت که به صفحه دیگر از همان سایز متصل نموده و کاربران با کلیک بر روی این لینک ها به سایر صفحات و بخش های مرتبط در سایت شما منتقل می شوند در نتیجه گوگل به راحتی می تواند صفحات جدید و مرتبط را به آسانی پیدا نماید. تمام لینک هایی که در منوی اصلی سایت ،محتوای صفحه، بنر های گرافیکی، فتو و سایر بخش های صفحه قرار می گیرند جزو لینک‌های داخلی می باشند.

یکی از انواع لینک سازی داخلی لینک سازی اتوماتیک می باشد که در سیستم وردپرس می توانید کلماتی را به عنوان کلمات کلیدی معرفی نموده و هر موقع در متن از آن استفاده نمایید که به طور خودکار بر روی صفحات هدف لینک داخلی قرار میگیرند. همچنین شما می توانید از برنامه نویس سایت خود بخواهی که این ویژگی ها را به راحتی برای تان کدنویسی نماید به طوری که هم مطلب مرتبط و هم محصولات مرتبط را بر اساس کلمات کلیدی موجود در محتوا را به کاربران خود ارائه دهید. د

ر این روش همه صفحاتی که کلمات کلیدی داشته باشند بر روی یک صفحه هدف لینک می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود که کاربران هم با استفاده از این ویژگی با مطالب بیشتری روبرو شوند در نتیجه زمان بیشتری نیز در سایت باقی خواهند نمود. یکی دیگر از لینک سازی داخلی لینک سازی دسته و یا همان داخل محتوا بوده به گونه‌ای که لینک هایی که خودتان می سازید و به دیگر مطالب مرتبط سایت لینک میکنید از جمله این لینکهامی باشند که با استفاده از آنها به کاربران خود می فهمانید که در این حوزه اطلاعات بیشتری در سایت داریدکه می توانند به آنها مراجعه نمایند.

نوع دیگر از لینک داخلی لینک سازی عکسها بوده که برای معرفی عکس و موضوع و عکس ها به گوگل استفاده می شود که برای سئو سایت بسیار مفید می باشد. این لینک به کاربران کمک میکند که به هر دلیلی اگر نتوانستنن عکس هایی را لود نمایند با استفاده از متنی که در این عکس به عنوان موضوع قرار داده اید متوجه شود که کاربران چه عکسی را نتوانسته اند مشاهده نمایند.

لینک سازی در صفحه اول سایت نیز یکی دیگر از انواع لینک های داخلی می باشد زیرا اگر صفحه اصلی سایت را برای افزایش درآمد و معرفی سایت خود و همچنین سودآوری قرار ندهید باعث نابودی سایتتان خواهد شد در نتیجه لینک سازی در صفحه اول یکی از مهمترین لینک های داخلی میباشد.

انواع لینک سازی داخلی

انواع لینک سازی خارجی

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی فرقی نمی‌کند که شما در زمینه سه و تازه کار باشی و یا اینکه مدت زمان زیادی در این زمینه فعالیت داشته باشید که قطعاً عبارت لینک خارجی را شنیده اید و نسبت به آن اطلاعات کافی دارید. لینک سازی همیشه در حال تغییر می باشد و امروزه اهمیت لینک سازی با کیفیت از همیشه بیشتر است.

لینک خارجی به لینک گفته می‌شود که کاربران را به هر دامنه غیر از دامنه خود آن وب منتقل نماید به طور مثال ممکن است شما یک محتوایی راجع به یک موضوع خاص را در سایت خود قرار دهید و در این مقاله یک لینک به مقصد سایت دیگر قرار داده باشید تا آن سایت به خواننده محتوای شما اطلاعات بیشتری ارائه دهد.

انواع لینک سازی خارجی بسیار زیاد می باشد که یکی از آنها لینکinbound بوده که کاربران را به سایت شما هدایت می نماید که به آن بک لینک نیز گفته می‌شود. برای اینکه موتورهای جستجو یک لینک خارجی را بک لینک نماید باید قابل کلیک کردن باشد.نوع دیگر لینک خارجی لینک outbound که به کاربران کمک می کند که بدانند لینکی که با آن هدایت می شوند راجب چه چیزی می باشد.

در نتیجه این لینک نشان دهنده آن می باشد که شما حاضرید به محتوای خود مطالب ارزشمند اضافه نمایید به همین منظور بهتر است که شما یک محتوای معتبر را لینک نمایید. بنابراین چیزی که مهم است با کیفیت بودن و ارزش من بودن محتوای شما و همچنین مرتبط بودن آن با محتوای مورد نظر می باشد.

انواع لینک سازی خارجی

روش دریافت لینک برای سایت فروشگاه

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی شاید شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر وقتی به یک سایت یا فروشگاه آنلاین در اینترنت مراجعه می کنیدخیلی سریع ایده ساخت فروشگاه اینترنتی به ذهنتان بیاید و به فکر ساخت آن نیز باشید. در نتیجه شما ابتدا شروع به جستجو در اینترنت برای آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان می کنید که با حجم بسیار زیادی از مقالات و روش های گوناگون مواجه می شوید.

در نتیجه ما در اینجا به انواع روش تولید لینک برای فروشگاه و همچنین دریافت آن می پردازیم. تولید وب سایت فروشگاهی نیز مراحل خاص خود را دارد را که باید به ترتیب اجرا شوند.

در ابتدا شما باید محل مناسب را برای ساخت فروشگاه اینترنتی در نظر بگیرید و قبل از هر کار به دنبال محلی باش که بیشترین تردد را داشته باشد و نسبت به محصولی که می فروشید افراد مختلف به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. در مورد طراحی سایت فروشگاه اینترنتی هم باید همین روند را ادامه دهیم و بر اساس شرایط موجود بهترین انتخاب را داشته باشید که گام اول انتخاب فضای میزبانی مناسب می باشد.

گام دوم انتخاب نام مناسب برای فروشگاه اینترنتی می باشد که این نام باید کاملاً متناسب و جذاب باشد که مشتریان بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

در واقع نام فروشگاه به عنوان کارت ویزیت برای کسب و کار محسوب می شود که نقش مهمی در معرفی و جذب مشتریان دارد. برای دریافت لینک باید هر کاربر دارای یک لینک منحصر به فرد باشد که بازدید کنندگان از طریق این لینک وارد وبسایت شده و در صورت تکمیل سفارش پورسانت به شما تعلق خواهد گرفت.

روش دریافت لینک برای سایت فروشگاه

مهم ترین نکات برای لینک سازی سایت

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی لینک سازی تکنیکی است که گوگل از آن برای اندازه گیری رتبه صفحات وب استفاده می نماید در نتیجه گوگل بر اساس قدرت و جایگاه صفحات محتوا امتیازاتی را برای صفحه در نظر می‌گیرد.لینک سازی فرآیند ایجاد یک لینک خارجی در سایت و یا همان لینک داخلی می باشد تا کاربران بتوانند محتوای مورد نیاز خود را به آسانی پیدا نمایند.

رعایت نکات لینک سازی سایت یک مسئله بسیار مهم می باشد که در زیر به طور مختصر به آنها اشاره می نماییم تا اطلاعات شما کامل گردد و لینک سازی برای شما آسان تر شود. اولین مسئله رویت آناتومی نیز بوده به طور مثال فرض کنید که صفحهA به صفحه B لینک داده است که این مسئله به گوگل بیان می‌کند که صفحه‌A محتویات صفحه Bرا پسند کرده و بالینک سازی که انجام شده یک رای به او داده خواهد شد.

استفاده از تگ نوفالو باعث می‌شود تا امتیاز منفی سایت مقابل به سایت شما وارد نشود در نتیجه شما در رتبه خوبی قرار خواهد گرفت که می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند که یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت میباشد. بهتر است در لینک سازی از یک چارچوب مناسب استفاده کنید که رعایت آن باعث می‌شود که کیفیت محتوا شما بالاتر رود که یکی از مهم ترین روش ها برای بالا بردن سئو سایت می باشد.

قوانین لینک سازی سایت های فروشگاهی

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *