اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت بیشتر صاحبان وب سایت قطر دوست دارم که دارای وسایل های محبوب و کارآمد باشند برای اینکه وب سایت این افراد از محبوبیت و کارآمدی بالایی برخوردار باشند باید حتماً سایت خود را هر چند وقت یکبار بر اساس نیاز کاربران مجددطراحی نمایند.

طراحی مجدد وب سایت امروزه برای صاحبان وب سایت و کاربران آن یک مسئله بسیار مهم و ضروری می باشد که می تواند بر روند بهبود بسیاری بگذارد.

از رایج ترین اشتباهات سئو در طراحی وبسایت ایندکس و کرول کردن صفحات در نسخه در حال آماده سازی بوده و همچنین نامگذاری کردن بی معنی تصاویر می باشد که یکی از اشتباهات معمول طراحان وب می باشد.

از دیگر اشتباهات ۳ و در طراحی مجدد وب سایت می توان به حذف کردن صفحات و تغییر urlبدون آدرس دهی مجدد و همچنین چک نکردن تمامی صفحات وب سایت و لینک ها و تنظیم کردن مجدد وردپرس اشاره نمود.

آیا میدانید جی تی متریکس چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را دنبال بکنید!

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت

اشتباهات سئو چیست ؟

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت وقتی شما زمان بسیار زیادی را برای طراحی وبسایت خود صفحه نموده ولی با این وجود از بازی کنندگان بالایی برخوردار نمی باشد قطعاً اشتباهاتی در زمینه وب سایت وجود دارد که باعث بروز چنین مشکلاتی شده است.

یکی از اشتباهات سئو در طراحی وبسایت بالا بودن زمان سرعت لود صفحات بوده و با توجه به اینکه در دنیای امروزه دنیای وب سایت به سمت سریعتر شدن پیش می رود این امر می تواند مشکلات جدی را به وجود آورد در نتیجه باید با احتیاط قالبی را انتخاب کنید که سرعت سایت را پایین نیاورد.

با توجه به اینکه امروزه بیشتر کاربران به جای استفاده از کامپیوتر از موبایل استفاده می‌کند در نتیجه بیشتر افراد مصرف کنندگان دنیای دیجیتال با گوشی وارد دنیای وب میشوند در نتیجه یک اشتباه رایج در طراحی سایت بهینه نکردن آن برای موبایل می باشد.

تک H١ اولین چیزی میباشد که توسط رباتهای جستجوگر کروم می شود و این تک نشان دهنده این میباشد که وب سایت شما دارای چه موضوعی بوده و با استفاده از این طرح علاوه بر این که استانداردهای گوگل را رعایت می کنید رضایت کاربران نیز جلب خواهید نمود و متاسفانه اشتباه رایج بیشتر طراحان وب این بوده که نقش H١ را بسیار دست کم میگیرند.

اشتباه رایج دیگر این بوده که حجم زیادی از فایل ها، رسانه ها و همچنین تصاویر را در داخل وب سایا قرار می دهند که این حجم باعث می شود که سرعت سایت به صورت قابل توجهی کاهش یابد. اشتباه دیگری می باشد که از پاپ های تبلیغاتی و متن های بی کیفیت و اعصاب خورد کن استفاده می کنند به همه منظور می توانند با یک طرح خلاقانه بیشتر کاربران را به خود جذب نمایند.

برای آشنایی با بهترین افزونه اسکیما میتوانید این مقاله را دنبال بکنتید!

اشتباهات سئو چیست ؟

اشتباهات سئو موثر بر وضعیت HTTP

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت برای تایید تبادل اطلاعات امن و مجوز در وب ایجاد می شود که تبادل اطلاعات اما مانند شماره کارت اعتباری و درس سی به آن نیاز به امنیت برای جلوگیری از ورود غیرمجاز از طریق http میباشد.

برخی از اشتباهات سئو در وضعیت بسیار موثر می باشند که یکی از آنها افزایش رتبه بندی بوده به گونه ای که تاثیرات توصیه های گوگل و الگوریتم در طول زمان بر روی رتبه بندی http بسیار موثر خواهد بود.

اگر شما در جستجوی سایت http منابع مرجع عبور می کند نیز می‌تواند به عنوان ترافیک مستقیم ظاهر شود که از طریق یک سایت امنیت دامنه ارجاع به خوبی حفظ می شود. داشتن امنیت برای اهداف کلی بسیار اهمیت دارد زیرا امنیت ارتباط وب سایت و سرور را تعیین می کند و همچنین از طرف اشخاص ثالث از صدمات جلوگیری می نماید.

از دیگر تأثیر اشتباهات سیو بر روی httpرمز گذاری اطلاعات و ارتباطات مانند تاریخچه مرورگر و اطلاعات کارت اعتباری به خوبی صورت می گیرد.

از دیگر اشتباهات موثر این می باشد که هر زمان ترافیک از یک سایت https به یک سایتhttpغیر امن منتقل می شود اطلاعات ارجاعی از بین می‌رود و این ترافیک در گزارش آنالیز به عنوان مستقیم نشان داده میشود.

پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش سئو سایت را نیز مطالعه فرمایید!

اشتباهات سئو موثر بر وضعیت HTTP

استفاده از بهنیه سازی لینک خارجی و داخلی

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت با ساخت لینک ها شما می توانید یک سایت را به عنوان سایت مهم برای گوگل در نظر بگیرید و گوگل با استفاده از لینک های داده شده به یک صفحه به میزان اهمیت آن صفحه پی می برد در نتیجه با استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی می توانید به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو کمک کنید.

شما با بهینه سازی لینک خارجی و داخلی می توانید مسیر رو به رشدی داشته باشید به همین منظور ما در ادامه این مطالب به رابطه و اهمیت لینک سازی داخلی و خارجی می پردازیم.

لینک سازی داخل این ناحیه لینک می باشد که از داخل سایت به دیگر صفحات سایت لینک رفته و لینک های داخلی آدرسی مشابه آدرس اصلی سایت دارند که ادامه مسیر به آدرس اصلی سایت اضافه می شود و گوگل به همین ترتیب متوجه می‌شود که اینکه که از نوع اینکه داخلی می باشد.

علاوه بر تأثیر خوب لینک سازی داخلی بر روی گوگل شما با این کار می توانید باعث بهبود تجربه کاربری را در صورتی که مطالب تولید شده واقعا جذاب و کاربردی باشند کاربران از خواندن آن لذت می برند در نتیجه قطعاً مقاله بعدی نیز توسط کاربران خوانده خواهد شد.

در نتیجه شما با بهینه سازی لینک های داخلی می توانید سایت خود را به خوبی ارتقا دهید به همین منظور میتوانید از انواع مختلف لینک سازی داخلی استفاده کنید که عبارتند از لینک سازی اتوماتیک داخلی،لینک سازی دستی داخلی، لینک سازی عکس، لینک سازی در صفحه اول سایت و غیره می باشد.

در لینک سازی خارجی گوگل با ورود به سایت گوگل مطالب شما را به خوبی مورد بررسی قرار می‌دهد و با افزایش تعداد تایید هایی که از طرف سایت های دیگر میگیرید در نظر گوگل شما محبوبیت بیشتری پیدا خواهید نمود.

در نتیجه استفاده نمودن از بهینه سازی لینک های داخلی و خارجی تاثیر بسزایی در دیده شدن شما در گوگل دارد و همین امر باعث می شود که برند و اعتبار شما شناخته شده شود و شما بازی کنندگان بیشتری را به خود اختصاص دهید و کسب و کار شما نیز قطعا بهتر خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم مقاله نکات قبل از سفارش طراحی سایت را نیز مطالعه فرمایید!

استفاده از بهنیه سازی لینک خارجی و داخلی

ایندکس صفحات چیست

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت ایندکس صفحات به معنی فهرست میباشد که در اختیار گوگل قرار دارد و امروزه یکی از موضوعات مهم برای دارندگان وب سایت و توسعه دهنده وب در ایندکس شدن گوگل می باشد.

ایندکس به معنی اطلاعات ثبت شده و فهرست شده می باشد و وقتی مطلب در گوگل ایندکس می شود یعنی این مطلب به ثبت رسیده و با جستجو یافت می شود به عبارتی ایندکس نوع تکنیک ساختار می باشد که امکان بازیابی سریع صفحات مورد نظر را از پایگاه داده فراهم می نماید.

نمایه‌های ایندکس دارای دوست او می باشند که ستون اول شامل یک کپی از کلید اصلی و ستون دوم حاوی مجموعه ای از این نشانگرها برای نگه داشتن آدرس می باشد. با توجه به اینکه موتورهای جستجو هر محتوایی را ذخیره و سازمان‌دهی می‌کنند به این ترتیب صفحات ایندکس شده برای پاسخگویی به سوالات کاربران آماده نمایش می باشند به عبارتی محتوایی به مخاطبان عرضه می‌شود که به اندازه کافی مناسب باشد.

پیشنهاد میکنیم مقاله نکات قبل از سفارش طراحی سایت را نیز مطالعه فرمایید!

ایندکس صفحات چیست

مشکلات ایندکس وبسایت

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت ختم برای بیشتر افراد این موضوع پیش آمده است که در خصوص ایندکس ها دچار مشکل شوند و گوگل سایت آنها را ایندکس نکند دلیل این امر می‌تواند عوامل مختلفی باشد. یکی از مشکلات ایندکس می‌تواند به دلیل خطاهای سایت باشد و به دلیل اینکه هایی که در این دسته قرار می گیرند تمام وبسایت ها را تحت تاثیر قرار می دهند به همین دلیل از خطاهای سال به عنوان خطاهایی با اهمیت بالا یاد می شود.

یکی از این خطاها ارورهای DNS بوده که برای مدیریت یک وب سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و می توانند روی ایندکس نشدن سایت در گوگل نقش مهمی را ایفا نمایند.

داشتن مشکل dns به این معنا می باشد که سایت شما نمی تواند به دامنه شما متصل شود به همین منظور اگر شما با چنین مشکلی مواجه شده اید باید برای رفع آن اقدام کنید زیرا در واقع اولین مرحله دسته سه روبات‌های گوگل وب سایتتان همین مرحله می باشد. برای رفع خطای dns که نتیجه های آن ایندکس نشدن سایت شما می باشد شما باید در گام اول از ابزارهای مناسبی برای سرچ استفاده کنید تا متوجه شوید ربات گوگل دارای چه مشکلی می باشد.

و بعد وقتی مشاهده نموده که گوگل نمی توان از صفحه مورد نظر را به درستی انتخاب کنید نیاز می باشد که اقدامات بیشتری را در این زمینه انجام دهید و با بررسی سرور میزبان این مشکل را به خوبی برطرف کنید.

یکی دیگر از دلایل ایندکس شدن سایت خطای سرور می باشد که این خطا به این معنی بوده که زمان پاسخگویی سرور بیش از اندازه طولانی بوده به همین دلیل با خطای سرور روبرو می شوید و روبات های گوگل در هنگام خزیدن در وب سایت می تواند تنها یک بازه زمانی مشخص را برای بارگذاری سایت انجام می دهد به همین منظور اگر زمان بارگذاری بیشتر شود ربات گوگل دست از تلاش بر می دارد.

پیشنهاد میکنیم مقاله سئو سایت فروشگاهی را نیز مطالعه فرمایید!

ایندکس صفحات چیست

رسیدگی به عملکرد وبسایت

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت رسیدگی به عملکرد وبسایت فرایند بی پایان می باشد که باعث بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه شما خواهد شد. شما برای رسیدگی به عملکرد وب سایت ابتدا باید درخواست های HTTP را کاهش دهید شما برای این کار حتماً باید درخواست ها را به حداقل برسانید درخواست هایی را که سایت شما واقعا آنها را انجام می‌دهد را ارزیابی نمایید.

شما برای هر صفحه که می خواهید درخواست آن را مشاهده کنید کلید راست کرده و سپس گزینه inspectرا انتخاب کنید و بعد از تمام مراحل را با توجه به تکنیک های خاص انجام دهید.

روش دیگر که باعث رسیدگی به عملکرد وب‌سایت میشود استفاده از اسکریپت ها برای بارگذاری های غیر همزمان می باشد که خود به دو روش جداگانه همزمان و یا غیر همزمان انجام میشود. در بارگذاری همزمان شما همه بخش ها را در یک زمان به همان ترتیبی که روی صفحه نمایش داده می شود انجام می دهید. در روش ناهمزمان اسکریپت ها به طور همزمان بارگذاری می‌شوند که باعث افزایش سرعت می شود همچنین کاربران می توانندعناصر خاص را بدون نیاز به انتظار برای منابع خارجی بارگذاری نمایند.

روش دیگر این بوده که شما زمان پاسخ سرور را کاهش دهید که یکی از عوامل مهم در صفحات وب به برای جستجوی سیستم می باشد.

زمان انجام این مرحله بستگی به سرعت دهنده dns کاربرد دارد و اگر کاربران متوجه شود که این موضوع به اندازه کافی سریع انجام می شود شاید زمان آن باشد که به یک ارائه دهنده خدمات dns سریعتر مراجعه کنند.

عوامل دیگری که باعث رسیدگی به عملکرد وب سایت می باشد میزان فایل های رسانه ای در یک cdn بوده که یکی از بهترین راه های افزایش سرعت وب سایت خواهد بود.

بنابراین وقتیcdn ها بر روی یک شبکه گسترده از سرور ها در مناطق مختلف جغرافیایی کار می کنند وقتی که یک ساعت یک بازدید کننده از مناطق خاص را در جهان دارند فایل ها از سرور هایی که در نزدیک به آنها قرار دارند بارگیری می شوند.

رسیدگی به عملکرد وبسایت

سخت کردن شرایط برای خزندگان

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت خزنده بودن سایت بخش اصلی و مرکزی یک موتور جستجوگر را تشکیل می دهد و در واقع یک نرم افزار می باشد که با توجه به الگوریتم مشخص و هدفمند انواع موتورهای جستجو که برای او تعریف شده است را شناسایی و محتوا را ذخیره میکند.

سخت کردن شرایط برای خزندگان روش های مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به نادیده گرفتن وضعیت HTTP و مشکلات سرور بیان نمود زیرا مهمترین مسائل فنی در وبسایت ها اغلب مربوط به وضعیت HTTPبوده و بی توجهی به آن یکی از اشتباهات رایج سه و محسوب می شود که متاسفانه خیلی ها نسبت به این موضوع بی‌توجه هستند.

وقتی ارتباط بین مشتری و سرور با سایت شما قطع می شود اعتماد کاربران نیز قطعاً از بین خواهد رفت و مشکلات جدی سرور نه تنها به دلیل عدم دسترسی پیدا نکردن به محتوا منجر به ریزش ترافیک می شود بلکه ممکن است در مدت زمان طولانی به رتبه شما نیز آسیب برساند و همین امر شرایط را برای خزندگان بسیار سخت خواهد نمود.

وقتی صفحه شما به دلیل مختلفی قابل دسترس نباشد که یکی از این دلایل ها می تواند زمان پاسخگویی وب سایت شما بیشتر از ۵ ثانیه باشد و همچنین وب سایت شنا دسترسی به صفحات را رد کند بوده که این امر خزنده نبودن صفحات شما را نشان می دهد.

اشتباهات سئو در طراحی مجدد وب سایت

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *