ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام Instagram ( اینستاگرام ) امروزه تبدیل به یکی از برترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی شده است، به گونه‌ای که تا به امروز بالغ بر یک میلیارد نفر از سراسر دنیا از این نرم‌افزار استفاده می کنند و اکانت خود را در این پلتفرم ساخته‌اند .

به دلیل تعداد بالای بازدید در اینستاگرام، تبلیغات به یک منبع درآمد زیاد تبدیل شده است، به عبارت دیگر در قالب پست و استوری های متنوع در پیج هایی که بازدید از آنها بالا است تبلیغات صورت می گیرد. این تبلیغات برای بسیاری از افراد خوشایند نیست و به همین دلیل شاید به دنبال راهی برای حذف تبلیغات اینستاگرام باشند.

در این مقاله قصد داریم که به طور کامل ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام را برای شما بیان کنیم که می توانید در صورت نیاز از آنها استفاده کنید .

پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش سئو سایت را نیز مشاهده فرمایید!

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام اگر که تابحال از اینستاگرام استفاده کرده باشید حتما یک بار تبلیغات را مشاهده کرده‌اید، معمولا در زیر محتواهای تبلیغاتی Sponsored یا Ads قرار گرفته می شود، به عبارت دیگر زمانی که Sponsored یا Ads در زیر پست و یا استوری فردی مشاهده کردید، یعنی این محتوا دارای جنبه تبلیغاتی است .

البته توجه کنید که هر پست و یا استوری در اینستاگرام به منظور تبلیغ منتشر نمی شود و فقط مواردی که دارای Sponsored و یا Ads هستند تبلیغات هستند. پست و استوری هایی که جنبه تبلیغاتی دارند، همگی تحت مدیریت اینستاگرام می باشند و دارای ابعاد مختلفی هستند.

پیشنهاد میکنیم مقاله طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را نیز مشاهده فرمایید!

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

حذف تبلیغات اینستاگرام

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام در این مقاله قصد داریم که در رابطه با حذف تبلیغات اینستاگرام روش های مفیدی را به شما معرفی کنیم. تمامی این روش ها تست شده است، البته توجه داشته باشید که هیچ روشی با اطمینان 100 درصدی برای اینکه تبلیغات اینستاگرام حذف شود وجود ندارد و اینستاگرام نمی گذارد که تمامی ADS ها مسدود شود، اما با این حال تا حد خوبی می توان از تعداد آنها کاهش داد .

چگونه تبلیغات اینستاگرام را حذف کنیم؟

اگر که جزو کاربران فعال اینستاگرام باشید، حتما تا به امروز پست های تبلیغاتی زیادی را مشاهده کرده‌اید، ‌این پست ها در بسیاری از مواقع آزار دهنده هستند به همین دلیل بیشتر افراد به این فکر می افتند که آیا روشی برای حذف آنها وجود دارد یا خیر ؟ ما در ادامه قصد داریم پاسخ این سوال را به طور مفصل برای شما بیان کنیم .

قبل از بیان روش ها به این نکته نیز توجه کنید که این روش به صورت انحصاری است، به عبارتی اگر که شما در 3 الی 4 پست تبلیغاتی را هر روز با استفاده از یکی از روش ها مسدود کنید، در مدت کوتاهی تمامی تبلیغات برای شما حذف می شوند.

پیشنهاد میکنیم مقاله سئو سایت فروشگاهی را نیز مشاهده فرمایید!

چگونه تبلیغات اینستاگرام را حذف کنیم؟

بستن تبلیغات اینستاگرام

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام روش های مختلفی برای حذف و یا بستن پست های تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد که در این بخش آنها را بیان می کنیم:

روش اول :
۱ ) در ابتدا وارد اینستاگرام شود و به بخش صفحه اصلی (Home) بروید .

۲ ) در صفحه اصلی پست های انتشار یافته را بررسی کنید و اولین پست تبلیغاتی که مشاهده کردید، روی سه نقطه‌ای که در کنار آن وجود دارد کلیک کنید .

۳ ) برای شما پنجره ای باز می شود که باید روی گزینه Hide یا همان پنهان کردن بزنید .

۴ ) حال برای شما منویی نمایش داده می شود که دارای سه گزینه به شرح :

It’s not relevant ( تبلیغات به هیج وجه مرتبط نیستند )
I see it too often ( این تبلیغات بیش از حد نمایش داده شده است )
It’s inappropriate ( به معنای محتوای نامناسب تبلیغات است )
شما باید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید.

۵ ) حال این پست برای شما بسته می شود و پیام تشکر اینستاگرام به شما ارسال می شود .

روش دوم :
قبل از بیان این روش باید ذکر کنیم که این روش به طور کامل تبلیغات را از بین نمی برد بلکه از تعداد آنها می کاهد، این روش به شرح زیر است :

۱ ) ابتدا وارد پروفایل خود در اینستاگرام شوید و روی آیکون سه خط کلیک کنید تا پنجره منو برای شما باز شود .

۲ ) حال تنظیمات اینستاگرام که دارای آیکون چرخ دنده است را انتخاب کنید .

۳ ) از پنجره باز شده Ads را انتخاب کنید .

۴ ) حال صفحه‌ای برای شما باز می شود که باید روی Ad Topic Preferences کلیک کنید .

۵ ) چهار گزینه به شما نمایش داده می شود که باید همه آنها را انتخاب کنید و گزینه Save را بزنید .

کار با موفقیت به اتمام رسید.

بستن تبلیغات اینستاگرام

دلیل باز شدن خودکار تبلیغات اینستاگرام

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام در این بخش می خواهیم در رابطه با جلوگیری از باز شدن خودکار تبلیغات اینستاگرام صحبت کنیم ، در صورتی که اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوکتان وصل کرده باشید، به احتمال زیاد پست های تبلیغات زیادی را مشاهده خواهید کرد، پس حتما سعی کنید که این ارتباط را حذف کنید.

آیا روشی برای حذف دائمی تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؟

باید ذکر کنیم که روش کامل و مطمئنی برای اینکه قادر باشد تمامی تبلیغات را به طور کامل حذف کند تا به امروز وجود ندارد اما با استفاده از روش های ذکر شده تا حد زیادی می توان تعداد آنها را کاهش داد .

به عبارت دیگر حذف دائمی تبلیغات اینستاگرام امکان پذیر نیست، زیرا که هیچ روشی برای آن وجود ندارد و شما فقط می توانید به صورت موقت این کار را انجام دهید .

البته امروزه نرم افزارها و ربات های زیادی وجود دارند که این وعده را به شما می دهند که می توانید به طور کامل و دائمی تبلیغات اینستاگرام را حذف کنید، باید بگوییم که اصلا به این موارد توجه نکنید، زیرا بسیاری از آنها قصد سواستفاده از شما را دارند.

آیا روشی برای حذف دائمی تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؟

چرا تبلیغات نمایش داده می شوند؟

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام اگر بخواهیم مهم ترین علت نمایش تبلیغات در اینستاگرام را بیان کنیم عبارت است از :

۱ )‌ متصل بودن اکانت اینستاگرام و اکانت فیسبوک : در صورتی که اکانت های فیسبوک و اینستاگرام شما به یکدیگر متصل باشند پست های تبلیغاتی بیشتری را در پیج خود مشاهده خواهید کرد .

۲ ) دنبال کردن پیج های خارجی : یکی دیگر از دلایلی که پست های تبلیغاتی زیادی به شما نمایش داده می شود، این است که پیج های خارجی زیادی را دنبال می کنید، زیرا در این مواقع اینستاگرام با توجه به علاقه شما پست های تبلیغاتی بیشتری را نمایش می دهد.

۳ ) لایک تبلیغاتی : در صورتی که شما پیج های تبلیغاتی را لایک و یا دنبال کنید به طرز چشمگیری پست های تبلیغاتی بیشتر می شود، پس به هیچ وجه این کار را نکنید .

حذف اعلانات تبلیغات اینستاگرام از صفحه گوشی

کافی است وارد تنظیمات گوشی خود شوید و در ادامه نوتفیکیشن مربوط را حذف کنید .

حذف اعلانات تبلیغات اینستاگرام از صفحه گوشی

تبلیغات استوری اینستاگرام

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام روش هایی که ذکر کردیم هم در رابطه با پست ها برقرار است و هم در رابطه با استوری ها، پس می توانید برای حذف تبلیغات استوری اینستاگرام از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید.

چگونه تبلیغات را در اینستاگرام متوقف کنیم؟

برای این کار کافی است که آيکون سه نقطه را در بخش سمت راست بالای پست بیابید و از پنجره باز شده روی Hide ads کلیک کنید و از بین دلایل آورده شده یکی را انتخاب کنید .

چگونه تبلیغات خودکار را در اینستاگرام پنهان کنیم؟

برای این کار باید که پست تبلیغاتی را انتخاب کنید و سپس Auto-insert را در حالت خاموش قرار دهید، این گزینه در کنار پیش‌نمایش آگهی قرار دارد .

همچنین باید که تیک باکس اینستاگرام را نیز حذف کنید.

چگونه تبلیغات خودکار را در اینستاگرام پنهان کنیم؟

چگونه از شر تبلیغات در فید اینستاگرام خلاص شوم؟

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام در صورتی که علاقه ای به مشاهده پست‌های حمایت‌شده ندارید می توانید با کلیک بر روی سه نقطه در در گوشه سمت راست بالای پست‌ها Hide Ad را بزنید و یکی از دلایل حذف که نمایش داده می شود را انتخاب کنید .

حذف تبلیغات اینستاگرام روی صفحه گوشی

برای این کار می توانید که وارد Settings اینستاگرام شوید ( با کلیک بر روی سه خط ) و سپس روی تبلیغات کلیک کنید و حالت خاموش را برای تبلیغات انتخاب کنید .

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم راه قطعی برای حذف کامل تبلیغات در اینستاگرام در سال 2022 وجود ندارد و تمامی راه های ذکر شده فقط به صورت موقت تعداد پست ها را کاهش می دهند.
برای افرادی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند می توان که از برنامه مسدودکننده تبلیغات همانند Adblock Plus استفاده کرد. همچنین افرادی که از iOS استفاده می کنند می توانند که از Crystal یا Block This استفاده کنند .

یکی دیگر از راه ها غیرفعال کردن جاوا اسکریپت در تنظیمات مرورگر می باشد، در این روش باید که از حالت مرور خصوصی برای اینستاگرام استفاده کنید .

جلوگیری از باز شدن خودکار صفحات تبلیغاتی ناخواسته در اینستاگرام

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام برای مسدود کردن تبلیغات در اینستاگرام راه های متفاوتی وجود دارد که البته تفاوت های آنها خیلی کم است و شما می توانید از آنها استفاده کنید. در بخش های قبل سعی کردیم برخی از مفید ترین آنها را برای شما توضیح دهیم .

راه دوم که پیشنهاد می شود استفاده از Instagram Cleaner است، این برنامه این قابلیت را دارد که تبلیغات اینستاگرام از جمله Stories و Explore را تا حد زیادی برای شما مسدود کند .

سخن پایانی

در تمامی بخش های این مقاله سعی کردیم روش های مختلفی را برای حذف تبلیغات اینستاگرام به شما معرفی کنیم و در رابطه با هر کدام توضیحی کوتاه و مختصر بدهیم، با این حال باز هم روش قطعی برای حذف 100 درصد بستن تبلیغات اینستاگرام تا به امروز ارائه نشده است اما با این حال تا حد زیادی می توان که تعداد پست های تبلیغاتی را کاهش داد .

ترفندهایی برای حذف تبلیغات اینستاگرام

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *