پشتیبان وبسایت های وردپرسی به چه صورت است؟

پشتیبانی وبسایت های وردپرسی به چه صورت است؟

پشتیبان وبسایت : روال این کار به این گونه است که شرکت ها بعد از تمام شدن قرارداد طراحی، پشتیبانی ای برای ادامه کار خود در وب سایت در نظر نگرفته اند، همین امر باعث بروز مشکلاتی می شود که کار را برای وب سایت های وردپرسی سخت تر می کند و منجر به خسارت های زیادی می شود. از آنجا که این وب سایت ها برای صاحبین سایت درآمد زا است، با داشتن پشتیبانی، وب سایت وردپرسی خود را تضمین می کنند. یک مدیر برای وب سایت زمان زیادی را صرف می کند تا آن را به نقطه خوب و متعادلی برساند و همین امر منجر می شود زمانی که برای کارهای دیگر انجام شود را به کل از دست بدهد. با داشتن پشتیبان آنلاین بیشتر کار های وب بر دوش این افراد می باشد که با داشتن رمز وب می توانند پشتیبانی فنی وب را  نیز انجام دهند.

پشتیبان وب سایت های ور پرسی را برای چهار پنل طراحی شده می دهند که از جمله: طلایی، نقره ای، برنزی و وی ای پی است هزینه که در پنل ها استفاده شده است این پشتیبانی به نصب تنظیمات و افزونه های ضروری و نصب تنظیمات و غیر فعال کردن برخی برنامه ها و بهبود عملکرد کمک برتردد از جمله خدماتی است که پشتیبانی وبسایت های وردپرسی آن ها را انجام می دهند.این پشتیبانی تنظیمات پنل، بکاپ های دوره ای و محتوای وب سایت و دیتابیس انجام می دهد‌‌.

ست.

وظایف مختلف تیم پشتیبانی وبسایت وردپرسی

وظایف مختلف تیم پشتیبانی وبسایت وردپرسی

تیم پشتیبانی مدام سلامتی وب سایت را چک و بررسی می کنند و اصلا نمی گذارند که وب سایت دچار مشکل شود. هر پشتیبان وبسایت یک وظیفه ای دارند که در ادامه وظایف مختلف تیم پشتیبانی وبسایت وردپرسی را برایتان بازگو می کنیم. اولین چیزی که برای پشتیبانی نیاز دارید انتخاب یک تیمی است که سابقه و تخصص طولانی داشته باشند و همچنین دانش و اطلاعات زیادی در این زمینه در اختیار داشته باشند که به راحتی این وب سایت را در اختیار قرار بگیرند و علاوه بر دانشی که بسیار مهم است باید در این زمینه فعالیت های زیادی انجام داده باشند و کاملا دانش آنها به روز و کاملا تخصصی باشد و از بروز شدن هاستینگ و سرور تسلط زیادی در بر داشته باشند.

این تیم پشتیان وظیفه دارد که علاوه بر آپدیت به موقع وب سایت حتما بتواند مشکلات ساختاری را نیز به راحتی رفع کند. وظایفی که یک تیم پشتیبان انجام می دهد در کیفیت سایت ها و میزان رضایت مشتریان نقش بسزایی دارد. این واحد پشتیبان با داشتن دانش هایی همچون سئو، ios, طراحی و گرافیک تبلیغات فروشگاه ها و غیره می تواند درصد بازدهی وب سایت را میزان قابل توجه ای زیاد کند. این واحد پشتیبانی باید وظایف خود را با وب سایت به طور کامل و شفاف مشخص و ثبت نماید. همچنین سابقه ای که دارد باید بیش از 11 سال باشد که با اطمینان خاطر و جلب نظر بتوانند واحد بخش پشتیبان وب سایت را در اختیار خود قرار دهند.

معایب وبسایت های بدون پشتیبانی

معایب وبسایت های بدون پشتیبانی

همانطور که می دانید وبسایت ها هر چقدر با دانش روز و تخصص زیاد در ساختاردرست شده باشند، ولی بدون واحد پشتیبان به راحتی از دسترس خارج می شوند و یا دچار نقص فنی زیادی می گردند که برای این امر باید حتما از پشتیبان وب سایت کمک بگیرند تا این درصد وجود مشکل به صفر برسد. در این قسمت سعی داریم نکاتی را برایتان بازگو کنیم که بدانید معایب وبسایت های بدون پشتیبانی چه مشکلاتی در بر دارد تا بتوانید با آگاهی لازم پیگیر شوید.

 از عمده معایب وبسایت بدون پشتیبانی ،دغدعه های زیادی از جمله اینکه هر لحظه ممکن است مشکلات زیادی برای سایت بیفتد و فقط نظاره گر این هستید که کاربران و مشتریان یکی به یکی از میان می روند و از صاحبین سایت کاری بر نمی آید. باید در انتخاب واحد پشتیبان تمام سعی خود را به کار ببرید، چون نداشتن واحد با داشتن واحد پشتیبانی بد، چندان فرقی ندارد. از معایبی که دارد این است که نمره منفی به خاطر انجام ندادن وظایف خود از طرف برندینگ دریافت می کنید‌.

در حال خرید هستید و وب سایت دچار مشکل می شود و هرچه با طراح سایت ارتباط برقرار می کنید تماس گرفته نمی شود و یا اگر پاسخ داده شود با تاخیر می گویند فردا بررسی می شود و یا تیکت شما بعد از چند روز پاسخ داده می شود که اطلاعات اولیه را ارسال کنید، چون وب سایت دچار نقص فنی شده است و یا از طرف هاستینگ پیام دریافت می کنید که وب سایت مشکل دارد  و در هیچ  مکان ارتباطی ای پیام شما توسط پشتیبان سین نمیشود . از معایب نداشتن پشتیبان وبسایت  بسیار زیاد می باشد و افراد دارنده وب سایت حتما به این مشکل بر می خورند.

 این را در نظر بگیرید که هیچ وب سایتی پایدار و پا برجا نمی ماند و همیشه به آپدیت و بروز رسانی لازم دارد که کارفرما به دلیل مشغله زیاد نمی تواند به این امور رسیدگی کند و در نتیجه منجر به از بین رفتن وبسایت می شود.

ویژگی های یک تیم پشتیبانی وبسایت وردپرسی خوب

ویژگی های یک تیم پشتیبانی وبسایت وردپرسی خوب

در کل جهان تمام وبسایت های کوچک و بزرگ وردپرسی هستند، چون ویژگی های منحصر به فردی که دارد ، وردپرس را بهترین سیستم مدیریت محتوا در جهان کرده است. در ادامه ویژگی های یک تیم پشتیبان وبسایت خوب را برایتان بازگو می نماییم که شامل این موارد است.

این ویژگی این است که انعطاف پذیر است و برای تغییر نیاز‌ها کاملا قابل تنظیم می باشد. ابتدا به این نتیجه می رسید که فقط واحد پشتیبان وبلاگ نویس برای انتشارات آنلاین است و می تواند برای وب سایت های چند ملیتی و مدیریت مشاغل کوچک و همچنین برای وبلاگ های کوچک نیز پشتیبانی کند و ویژگی ای که دارد برای فروشگاه های تجاری و الکترونیکی و به نمایش گذاشتن کارها نیز مناسب است. می تواند به راحتی میزبان یک شبکه اجتماعی در سایت های مختلف باشد، چون انعطاف پذیر است.

 تم بسیار زیاد و قابل دسترسی بسیار آسانی دارد. از ویژگی بارزی که دارد این است بسیار کار بلد است و افراد زیادی آن را می پسندند مخصوصا مبتدیان به راحتی می توانند با این واحد پشتیبان کار کنند. چون بلافاصله پس از ثبت می تواند کار های شخصی سازی، چیدن سایت و ایجاد صفحه و پست های مورد نیاز را انجام داده و بسیار پسندیده است. افراد زیادی به دنبال این وب سایت هستند که در گوگل رتبه و مقام خوبی داشته باشند. سئو داخل وردپرس رعایت شده است و این نکته قابل قبولی برای افرادی است که به تازگی سایت راه اندازی کرده اند. این وب سایت با بدست آوردن کلمه های کلیدی می توانید رتبه سایت را بالا ببرد و این به خاطر این است که مدام وب سایت در حال آپدیت و بروز رسانی می باشد. ویژگی بارزی که دارد این است که قابلیت انطباق پذیری آن بالا است که در رتبه بندی گوگل مطرح است و به راحتی در هر وسیله ای از جمله: موبایل، تبلت، رایانه و غیره قابل نصب و بروز رسانی است. به راحتی می توانید در آینده قابلیت آن را افزوده کنید و تا سال ها در گوگل رتبه خوبی بدست آورید.

انواع مختلف پشتیبانی وبسایت وردپرسی

انواع مختلف پشتیبانی وبسایت وردپرسی

اگر بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم و وبسایت را همانند یک ماشین بدانیم باید در نگهداری آن بسیار کوشا باشیم و همیشه آن را از هر نظر سرویس دهی کنیم و به روز رسانی و چکاپ کنیم.پشتیبان وبسایت انواع مختلفی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم و از هر نظر مقایسه می نماییم.

این پشتیبانی برای بروز رسانی و کارایی به دو بخش محتوایی و فنی تقسیم بندی می شود. پشتیبانی فنی افزونه ها را به روز می کند، امنیت سایت را به طور چشمگیری افزایش می دهد، کد ها را وارد و بهینه می کند و … را انجام‌ می دهد. طی چند سال این افزونه ها به بروز رسانی احتیاج دارند و یا وبسایت در خطر هک قرار می گیرد. با پشتیبان فنی به راحتی می توانید این خطرات و این کار ها را پشت سر بگذارید. به این توجه کنید اگر تخصصی در زمینه بهینه سازی کد ها نداشته باشید، وقتی دچار اختلال می شوند  آنها به راحتی با کار های تخصصی از پشتیبانی به عمل می آورند.

یکی دیگر از انواع پشتیبانی وبسایت وردپرسی بخش بزرگ محتوایی آن می باشد که در سئو سایت نقش کلیدی دارد. اگر نمی توانید تولید محتوا کنید و در وب سایت های خود قرار دهید و یا نمی توانید برای این کار نیرو استخدام نمایید ما به شما پیشنهاد می کنیم از پشتیبان وردپرسی تولید محتوا استفاده نمایید و از یک شرکت معتبر کمک و یاری طلبید و وب سایت خود را به آن بسپارید.

 تیکت زدن نیز یکی از انواع پشتیبانی است که افرادی که به شبکه های اجتماعی متصل نیستند می توانند با این راه حل به مدیران مشکلات خود را بیان کنند تا در اسرع وقت به ان ها رسیدگی شود.

عوامل موثر در تعرفه پشتیبانی وبسایت

امروزه به خاطر بالا رفتن تکنولوژی ، خرید از طریق اینترنت بسیار گسترش یافته است و افراد زیادی به طراحی و پشتیبان وبسایت های شرکت های مختلف روی اورده اند و این کار درآمد زا را به خوبی با مدرک های تخصصی که دارند دنبال می کنند. در اینجا قصد داریم عوامل تاثیر گذار در تعرفه پشتیبانی وبسایت را برایتان بازگو نماییم. یکی از نکات موثر استاتیک بودن طراحی سایت و یا داینامیک بودن آن است .در طراحی سایت ها فقط قابلیت این را دارند که تصاویر را نشان می دهند و افراد نمی توانند تغییرات و ویرایشی در آن ها به وجود بیاورند به همین خاطر استاتیک هزینه کمتری دارد. ولی داینامیک به راحتی قابل کنترل و مدیریت است و در هر لحظه که بخواهید در قیمت محصول و یا متن می توانید ویرایش ایجاد نمایید و دارای پنل هایی است که قابل تغییر می باشند.

استفاده کردن از cms که از قبل مورد استفاده طراحی سایت قرار گرفته شده ، به همین خاطر قیمت کمتری دارند و هزینه تولید آن بسیار پایین است ولی سایت های حرفه ای از اول ویرایشگری و محتوا نویسی می کنند و از پایه وقت و انرژی زیادی صرف می کنند و بسیار حرفه ای پشتیبانی می کنند. یکی دیگر از عوامل موثر در تعرفه، استفاده کردن از عناصر گرافیکی است و هر چقدر امکانات بیشتری برای این وب سایت گذاشته شود به همان میزان نیز بر روی وب سایت های طراحی شده قیمت گذاری می شود.

 اعتبار، از دیگر عواملی است که در هزینه سازی و درآمد نقش دارد. این شرکت های معتبر درآمد بیشتری نسبت به شرکت های جدید دارند.

پیشنهاد میکنیم مقاله طراحی سایت با وردپرس را نیز از دست ندهید

مراحل پشتیبانی وبسایت وردپرسی

پشتیبان وبسایت با سال ها تلاش و کوشش خدمات بسیار زیادی به سایت های درآمد زا می کند و نقص های فنی و محتوایی را به خوبی درست می کند. این پشتیبانی با داشتن افراد متخصص و کاربلد اطمینان را با شما باز می گرداند. در ادامه قصد داریم مراحل پشتیبانی وبسایت وردپرسی را برای آن دست از افرادی که به این امور آشنایی کمتری دارند بیان کنیم.

ابتدا آموزش های ایجاد رابطه در حساب کاربری را انجام‌ می دهیم و خدمات پشتیبانی وردپرسی را انجام می دهیم. بعد از این کار به راحتی به پشتیبانی سایت پرداخته می شود. اکثر شرکت ها اول قرارداد را می بندند تا همه چیز به صورت قانونی باشد و سپس اقدام به طراحی و خدمات می کنند، عده ای از افراد طراحی سایت را نادیده گرفته اند و با مشکلاتی نظیر عدم دسترسی وب مستران رو به رو گردیده اند، به همین خاطر مشکلات زیادی در ابتدای کار به شرکت ها وارد کرده اند . پشتیبانی طراحی سایت‌های وردپرس برای یک مدیر سایت وردپرسی بسیار پیش آمده است که برای رفع مشکلات مربوط به سایت وردپرس روزها وقت می‌گذارد و زمان مفید خود را برای انجام کارهای دیگر از دست می‌دهد. با انجام درست مراحل پشتیبانی می توانید به راحتی و آسانی از این پشتیبانی استفاده کنید و وب سایت های خود را به بهترین شکل راه اندازی نمایید و درآمد زایی را از هم اکنون آغاز کنید.

پشتیبانی محتوایی وبسایت وردپرسی چیست ؟

پشتیبانی محتوایی وبسایت وردپرسی چیست

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کسب و کار افراد، بیش از زمان های دیگر وقت آزاد خود را از دست می دادند و به راحتی نمی توانستند به خرید بروند. به همین خاطر خرید و فروش اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرد و مردم برای هر چیز کوچکی به وب سایت های معتبر مراجعه کرده و با خواندن مطالب و دیدن عکس های مربوطه، به آن سایت مراجعه می کنند و با خواندن محتوا به آن اجناس دست پیدا می کنند.

 برای درست کردن محتوا نیز پشتیبان وبسایت وجود دارد که در ادامه به این سوال که پشتیبانی محتوایی وبسایت وردپرسی چیست؟ پاسخ داده میشود. این واحد دارای بخش های زیادی از جمله واحد زبان فارسی، انگلیسی، عربی و ویرایشگری است که این پشتیبانی وظیفه دارد این متن های محتوا را زمان بندی و دسته بندی کند و در اختیار افراد مختلف قرار دهد. سپس افرادی که محتوا نویس هستند می توانند با تیکت با این پشتیبان ارتباط برقرار کنند و مشکلاتی که در این سایت به وجود آمده است را رفع کنند. این پشتیبان با توجه به نوع نوشتاری، این افراد را گروه بندی کرده و با توجه به نوع کارکرد برای آن ها درآمد در نظر می گیرند. پشتیبانی محتوا نویسی کار بسیار دشواری دارند، چون باید متن را از هر نظر بسنجند تا متوجه شوند که متن دارای کپی نباشد و همچنین دارای نکات مثبتی باشد که جذب مشتری کند و اصلا غلط املایی و نوشتاری در متن نباشد. این پشتیبانی همیشه در پی جذب افرادی هستند که از نطر علم و دانش جایگاه ویژه ای دارند.

ضرورت پشتیبانی وبسایت

وبسایت ها در نظر کاربران فقط یک صفحه می باشند که تعامل ایجاد می کنند، ولی در پشت این صفحه دنیایی ار تکنولوژی وجود دارد که اهمیت و ضرورت پشتیبانی وبسایت ها را برای ما روشن و واضح می کند. وب سایت تشکیل شده از اطلاعات بسیار زیادی است. امروزه به دلیل این‌ که بیشتر خرید و فروش افراد از طریق وب سایت ها انجام می شود، برای حفظ و نگهداری از این وبسایت احتیاج شدید به پشتیبانی است. پشتیبان وبسایت به راحتی کار های عقد قراداد با شرکت هایی که امور خدماتی و کالایی دارد را می بندد و برای حفظ وب سایت، از انواع پشتیبان فنی و محتوایی بهرمند می شود که با آسودگی بتواند با این پشتیبان، وب سایت خود را به روز رسانی و آپدیت نماید.

با داشتن پشتیبان می توانید به راحتی به دیگر امور کاری خود بپردازید در حالی که کار های خرید و یا اطلاعاتی انجام می گردد و یا اگر شخصی تیکت زده باشد این واحد پشتیبان به آن پاسخ می دهد و در نتیجه کاربران و مشتریان روز به روز افزایش پیدا می کنند. ضرورت پشتیبان به این دلیل است که به خاطر وجود نقص های فنی زیادی که به وجود می آید می توانید با داشتن این واحد پشتیبان از وب سایت مربوطه خود نگهداری کنید و همیشه در رتبه بندی گوگل رتبه بسیار خوبی داشته باشید .پشتیبان وبسایت، تشکیل شده از افراد متخصص و کارکشته که باعث میشود هرگز وب سایت شما دچار دستخوش سهل انگاری و خرابی نشود و به خاطر کیفیت کار بالایی که دارند بر مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت روزانه اضافه میشود.

پشتیبان وبسایت های وردپرسی به چه صورت است؟

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *