انواع خدمات طراحی سایت

انواع خدمات طراحی سایت امروزه اینترنت و انواع مختلف سایت‌ها در زندگی اجتماعی بسیار پر کاربرد و رایج شده اند و شغل‌های اینترنتی، شغل اصلی بسیاری از افراد محسوب می‌شود و به صورت روز افزون در حال گسترش است و از طریق آن به کسب درآمد می‌پردازند. یکی از کارهای اینترنتی، ارائه انواع خدمات طراحی سایت است. طراحی سایت در زمینه های مختلف انجام می‌شود که گاهی طراحی سایت برای فرد خاصی و به صورت شخصی انجام می‌شود و گاهی اوقات نیز جنبه اجتماعی و کلی دارد.

طراحی سایت کاری نسبتا سخت است و به تمرکز و دقت زیادی نیاز دارد. در واقع سایت‌ها علاوه بر اینکه باید جنبه اطلاع رسانی داشته باشند، از نظر قالب و طراحی نیز باید جذاب بوده و بتوانند کاربران زیادی را به خود جذب کنند.

طراحی سایت باید به گونه‌ای انجام شود که کسب و کار را به بهترین نحو تبلیغ کند و مدیر و سرمایه گذار بتواند از طریق سایت به اهداف مالی و شغلی خود برسد، از این رو برای بهره‌مندی از انواع مختلف سایت‌ها باید به افراد مجرب و خبره در این زمینه مراجعه کرد. در واقع برای طراحی یک سایت پر بار و مطلوب باید با کارشناسان مشورت کرد.

پیشنهاد میکنیم مقاله طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را نیز مشاهده فرمایید!

انواع خدمات طراحی سایت

مشاوره برای انتخاب بهترین وبسایت

انواع خدمات طراحی سایت بسیار متنوع و گوناگون می‌باشد. طراحی سایت حرفه ای یکی از شاخه های اصلی و مهم در طراحی سایت است. برای این طرح باید از مشاوره برای انتخاب بهترین وبسایت بهره‌مند شد.

برای طراحی حرفه‌ای به یک تیم بسیار مجرب و زبده نیاز است، به عنوان مثال برای طراحی یک سایت مذهبی باید اطلاعات را از منابع معتبر گرد آوری کرد و با دقت بسیار آن را طراحی کرد .اگر در این سایت قصد ترویج یک دین خاص را دارید باید سعی کنید به ادیان دیگر توهین نشود و از نقل قول‌های جعلی پرهیز نمایید، به همین دلیل طراحی سایت حرفه ای کار بسیار دشواری می‌باشد و از عهده هر کسی بر نمی‌آید. در واقع باید به گونه ای باشد که سبب ماندگاری کسب و کار شما شود.

علاوه بر مطالب سایت، سرعت لود آن نیز بسیار مهم است و این میزان سرعت، کار مهندسان طراح می‌باشد که با برنامه‌ها و ابزارهای خاص آن را طراحی می‌کنند. از دیگر عواملی که در حرفه‌ای بودن سایت اثر دارد، به روز رسانی مطالب می‌باشد.

در واقع وقتی سایتی طراحی می‌شود باید به صورت دائمی و مداوم آپدیت شود تا مورد استفاده کاربران قرار گیرد. در یک طراحی حرفه‌ای، چیدمان کلمات و جملات نیز بسیار زیبا و یکنواخت است، در واقع باید طوری باشد که در نگاه اول نظر کاربر را به خود جلب کند.

پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش سئو سایت را نیز مشاهده فرمایید!

مشاوره برای انتخاب بهترین وبسایت

طراحی وبسایت

انواع خدمات طراحی سایت امروزه با توجه به نیاز و شرایط جامعه، بیشتر شغل ها به صورت اینترنتی و مجازی انجام می‌شوند که می‌توان به انواع خدمات طراحی سایت اشاره کرد. طراحی وبسایت شاخه‌ای از این طراحی است که در ادامه با آن آشنا می‌شویم و به بررسی آن می‌پردازیم.

طراحی وبسایت اولین و مهم ترین قدم در تجارت و کسب و کار آنلاین و الکترونیکی است. نخستین وبسایت در سال ۱۹۹۱ توسط تیم برنز لی با چند متن و لینک ساخته شد و همچنان نیز با همان شکل وجود دارد.

طراحی وبسایت نیازمند چندین مرحله می‌باشد، نخستین مرحله آشنایی کامل با زبان انگلیسی است، چون بسیاری از منابع معتبر به این زبان نوشته شده اند و شما برای گردآوری مطالب به آن نیاز دارید، از این رو قبل از اقدام به طراحی این زبان را خوب فرا بگیرید.

در گذشته وبسایت ها بسیار ساده و یکنواخت بودند، اما امروزه با افزایش علم و تکنولوژی، وبسایت در طرح و قالب‌های بسیار متنوع تولید می‌شود. هر وبسایت شامل دو بخش است، یک بخش فرانت اند که توسط کاربر قابل مشاهده است و بخش دیگر بک اند که مربوط به پردازش‌های سرور می‌باشد. جایگاه این دو بخش در هنگام طراحی باید به خوبی حفظ شود، وگرنه سایت دلخواه و مطلوبی نخواهید داشت.

پیشنهاد میکنیم مقاله سئو سایت فروشگاهی را نیز مشاهده فرمایید!

طراحی وبسایت

بهینه سازی سایت

انواع خدمات طراحی سایت همان طور که اشاره شد انواع خدمات طراحی سایت بسیار متنوع و مختلف است، بهینه سازی و ساخت سایت از دیگر خدماتی است که می‌توان عنوان کرد.

برای ساخت سایت نیز چندین مرحله باید طی شود، نخستین مرحله یادگیری زبان نشانه گذاری است. این زبان یک زبان رسمی است و کمک می‌کند ظاهر سایت شما زیبا شود.

مرحله بعدی فراگیری کد نویسی می‌باشد. در این مرحله شما باید بتوانید کد و رمزهای مختلف را در سایت قرار دهید. اگر می‌خواهید در صفحه خود اطلاعاتی مانند ساعت، تاریخ، انیمیشن‌ و غیره را قرار دهید باید زبان جاوا اسکریپت را نیز فرا بگیرید که یک زبان برنامه نویسی است و نسبتا پیچیده می‌باشد و یادگیری آن زمان می‌برد، از این رو برای بهینه سازی سایت باید وقت و زمان کافی داشته باشید تا به نتیجه دلخواه دست یابید.

اکنون نوبت این است که طبق قوانین خاص کدها را کنار هم قرار دهید. این روش قرار گیری کاملا استاندارد و اصولی می‌باشد و در سراسر جهان با هر زبانی قابل اجرا است، به مرور زمان و با کسب تجربه در زمان کمتر و با سرعت بیشتری می‌توانید کدها را با آرایش خاصی کنار یکدیگر قرار دهید.

بهینه سازی سایت

امنیت بالای سایت در طراحی

انواع خدمات طراحی سایت در هنگام طراحی و اجرای سایت، باید امنیت بالای سایت را نیز فراهم کرد، به طوری که کاربر با اطمینان خاطر بتواند از سایت استفاده کند. در واقع این امنیت در کنار انواع خدمات طراحی سایت بسیار مهم و حائز اهمیت است، از این رو بهتر است طراحی سایت خود را به افراد و شرکت‌های معتبر بسپارید.

در واقع هر گونه مشکل امنیتی در سایت می‌تواند منجر به عدم اعتماد مشتریان و کاربران شود و این امر برای وجهه عمومی سرمایه گذار مطلوب و خوشایند نخواهد بود.

امنیت برای سایت یک اصل مهم و اساسی می‌باشد. در واقع سایت، کسب و کار شما است، از این رو مسلما اطلاعات مهمی در آن ثبت کرده‌اید که ممکن است مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گیرد و یا هک شود که در صورت هک شدن سایت، تمام اطلاعات شخصی در اختیار هکران قرار می‌گیرد و این امر اثرات سوئی برای شما خواهد داشت، از این رو به امنیت و ایمنی سایت خود اهمیت دهید تا دچار مشکل و خسران نشوید.

امنیت بالای سایت در طراحی

طراحی سایت به صورت PSD

انواع خدمات طراحی سایت یکی دیگر از انواع خدمات طراحی سایت، طراحی وبسایت تخصصی به صورت PSD است. قالب PSD یک قالب حرفه‌ای در فتوشاپ است که طراحان بزرگ، طرح مد نظر خود را ابتدا در این قالب تنظیم کرده و سپس تبدیل به کد نویسی می‌کنند. آشنایی با این طرح برای تمام طراحان واجب و الزامی می‌باشد.

قالب PSD انواع مختلفی مانند فروشگاهی، شخصی، شرکتی، پرتالی و غیره دارد که هر کدام در زمینه خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع طراحی سایت به صورت این قالب سبب می‌شود شما بتوانید طرح نهایی و کلی خود را قبل از کدنویسی مشاهده نمایید و عیب و نقص آن را رفع نموده و سپس به طراحی سایت اصلی بپردازید.

با طراحی این قالب می‌توانید سرعت کد نویسی را چند برابر افزایش دهید و دیگر نیازی نیست با آزمون و خطا پیش روید و این امر برای شما به عنوان یک طراح سایت بسیار مهم خواهد بود.

طراحی سایت در این قالب سبب می‌شود شما بتوانید سایز بندی دقیق سایت خود را مشاهده کنید و این یکی دیگر از مزایای این قالب به شمار می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید تمام عکس های مد نظر خود را به صورت یکجا برش زده و در یک پوشه ذخیره نمایید و مجبور نباشید در هر مرحله به دنبال آیکون و تصویر باشید.

طراحی سایت به صورت PSD

پشتیبانی بعد از طراحی سایت

انواع خدمات طراحی سایت همان طور که در قسمت‌های قبل بیان شد، طراحی سایت یک شغل حرفه‌ای است که به صورت اینترنتی انجام می‌شود و امروزه بسیار رایج شده است و افراد زیادی با آن به کسب درآمد می‌پردازند، اما علاوه بر طراحی، پشتیبانی بعد از طراحی سایت نیز یکی دیگر از انواع خدمات طراحی سایت محسوب می‌شود.

در واقع طراحی سایت اولین قدم است و برای ادامه کار به یک گروه حرفه‌ای به عنوان پشتیبان نیاز خواهید داشت. پشتیبانی شامل تمام خدماتی است که باعث بهینه سازی، عیب یابی و به روز رسانی سایت می‌شود.

پشتیبانی از سایت را باید به یک گروه حرفه‌ای و مجرب سپرد. در واقع عملکرد آن‌ها، تاثیر به سزایی در پیشرفت شما خواهد داشت. پشتیبانی به صورت قراردادی بین صاحب سایت و شرکت پشتیبان انجام می‌شود. این قرارداد به صورت سالانه منعقد می‌شود و می‌توان آن را تمدید کرد.

در واقع با این قرارداد رفع هر گونه مشکل بر عهده تیم پشتیبانی خواهد بود، از این رو در انتخاب این تیم دقت نمایید. این پشتیبانی باید به صورت شبانه روزی انجام شود و یکی از وظایف آن‌ها، رفع خطاهای فنی است که در اسرع وقت باید انجام شود.

از دیگر وظایف تیم پشتیبانی به روز کردن کد و اطلاعات قدیمی است. برای اینکه سایتی در صدر قرار گیرد باید اطلاعات آن کاملا به روز و آپدیت باشد و این تیم باید آن را به نحو احسن انجام دهد.

با توجه به مطالب بیان شده، طراحی و پشتیبانی سایت هر دو بسیار مهم و حائز اهمیت هستند و در کنار یکدیگر منجر به پیشرفت سایت خواهند شد.

اگر شما در طراحی و پشتیبانی مجرب نیستید، این کار را به کارشناسان زبده بسپارید تا بتوانید شغل اینترنتی خود را راه اندازی کنید و ادامه دهید.

انواع خدمات طراحی سایت

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *