بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت

در این قسمت می خواهیم بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت را به شما خوانندگان عزیز توضیح دهیم تا شما اگر زمانی نیاز به تحقیق و مطلب داشتید بتوانید به راحتی آن را سرچ کنید.

تحقیق کلمات کلیدی اطلاعات ارزشمند و مهمی را برای کوئری هایی که بیشتر سرچ می شوند و مخاطب بیشتری دارند در اختیارمان قرار می‌دهد. شما به عنوان یک متخصص سایت سئو نیاز به یک برنامه هدفمند و مهم برای محتوای خود دارید و قدم اول برای اجرای این استراتژی، یافتن راه مناسبی برای تحقیق کلمات کلیدی می باشد. افراد از کلمات کلیدی برای یافتن راه حل یا اطلاعات یا خرید به صورت آنلاین استفاده بسیار زیادی می‌کنند، بنابراین اگر محتوای شما و صفحه مورد نظر شما در صفحات و لینک های نخست گوگل قرار داشته باشد می‌تواند مخاطب بیشتری را به خود جذب کند و همچنین می‌توانید فروش بیشتر و در کل برند سازی بهتری را تجربه کنید.

بیشتر افراد از کلمات و جملات طولانی استفاده نمی‌کنند و اکثریت تنها از یک کلمه مشخص استفاده می‌کنند که با موضوع مورد تحقیق آنها مرتبط باشد و این راه حل به راحتی آنها را به نتیجه می رساند.

پیشنهاد میکنیم مقاله طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را نیز مشاهده فرمایید!

بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت

هدف کسب و کارتان چیست ؟

شما برای یافتن بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت باید این مورد را مشخص کنید که هدف شما از کسب و کارتان چه موضوعی می باشد. زمانی که شما یک هدف مهم برای کسب و کارتان داشته باشید، می‌توانید فروش را در حیطه کاری خود بالاتر ببرید و در بازار سهم بیشتری را داشته باشید که امروزه به دلیل اینکه بیشتر کارها از طریق اینترنتی و مجازی صورت می گیرد، شما می‌توانید با داشتن یک وبسایت بسیار عالی در رابطه با کار خودتان یک کسب و کار بسیار موفق را تجربه نمایید و همچنین محصولاتی را تولید کنید که بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشند.

شما باید سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که بتواند هدف شما را از کسب و کار به راحتی به دیگران بفهماند و افرادی که در رابطه با کسب و کار شما می خواهند فعالیت داشته باشند، به راحتی با سرچ کردن یک کلمه بتوانند وبسایت شما را در دسترس داشته باشند.

هدف کسب و کار شما بسیار موضوع مهمی می باشد و اگر کسب و کار شما در زمینه ای باشد که نیاز روز مردم را بتواند برطرف نماید، روزانه هزاران مشتری جذب کسب و کار شما می شود و بازدید از سایت شما بالاتر رفته و درآمد بسیار عالی برای شما ایجاد می شود که امروزه همین عامل سبب شده است زمینه ی کسب و کار برای بسیاری از عزیزان به راحتی تامین شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش سئو سایت را نیز مشاهده فرمایید!

هدف کسب و کارتان چیست ؟

نوع صفحات سایتتان را مشخص کنید

شما برای پیدا کردن بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت باید نوع صفحات سایتتان را به درستی مشخص کنید که ما در این قسمت می خواهیم توضیح مختصری را در رابطه با این موضوع خدمت شما خوانندگان عزیز بیان کنیم.

اگر بخواهیم درباره نوع صفحه سایت توضیح مختصری خدمت شما بیان کنیم می‌توانیم به این موضوع اشاره داشته باشیم که مخاطبان وب، مخاطبانی هستند که انتظار دارند حداقل وقتی وارد یک سایت معتبر می شوند به راحتی بتوانند به صفحه درباره ما دسترسی کامل داشته باشند، صفحه تماس را با ما ببیند، چیزی که می خواهند را در منوی مورد نظر پیدا کنند.

اگر شما صفحه سایتتان مشخص باشد مخاطبان به راحتی می‌توانند صفحات سایت شما را در فضای مجازی پیدا کرده و وارد صفحه مورد نظر شوند و به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار نمایند و در رابطه با کسب و کار شما اطلاعات مفیدی داشته باشند و به این نتیجه برسند که کسب و کار شما از اعتبار بسیار بالایی برخودار می باشد و در این صورت است که می توانند به سایت شما اعتماد کافی را داشته باشند.

پیشنهاد میکنیم مقاله سئو سایت فروشگاهی را نیز مشاهده فرمایید!

نوع صفحات سایتتان را مشخص کنید

جست و جوی کلمات کلیدی در سایت رقبا

بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت تحلیل و بررسی کلمات کلیدی در سایت رقبا فرآیندی می باشد برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط و ارزشمند که رقبای شما با آنها به رتبه بندی خوبی دست پیدا کرده اند.

اگر بخواهیم درباره نحوه جستجوی کلمات کلیدی در سایت رقبا توضیح مختصری را بیان کنیم می‌توانیم بگوییم که این فرآیند همانند فرایندی است که شما برای جستجوی یک موضوع جدید یا پوشش دادن یک موضوع موجود پشت سر می گذرانید که در مرحله اول شما باید رقبای تجاری خود را پیدا کنید.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی سایت باید بدانید که رقبای تجاری شما همیشه با رقبای جستجوی شما یکسان نخواهند بود، پس در هنگام جستجوی رقبای تجاری باید نهایت دقت را به کار بگیرید تا بتوانید به راحتی آن ها را پیدا کنید، سایت آن ها را مطالعه نمایید و با روش کار و طراحی سایت آن ها آشنایی کاملی داشته باشید.

روش دیگری که شما به راحتی می توانید کلمات کلیدی سایت رقبا را بشناسید این است که از یک ابزار استفاده کنید. این ابزارها به سرعت کلمات کلیدی را برای شما نمایان می‌کنند.

راه دیگر این است که شما باید در جستجوی موضوعات ارزشمند باشید. اگر بخواهیم برای هر موضوعی که رقبایتان در آن به رتبه بندی رسیده اند شما نیز به رتبه برسید و به دنبال کلمات کلیدی سایت رقیب در آن موضوعات بگردید، کار بیهوده‌ای به نظر می رسد که شما باید به دنبال کسب و کاری باشید که در مرحله اول از ارزش تجاری بسیار بالایی برخوردار باشد.

جست و جوی کلمات کلیدی در سایت رقبا

پیدا کردن کلمات کلیدی مترادف

بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت در حال حاضر الگوریتم های گوگل به اندازه ای هوشمند شده اند که توانایی شناخت و درک مفهوم کلمات کلیدی مشابه را دارند. با استفاده از کلمه ها و عبارت های مشابه و مترادف به راحتی می توانید بازدید از سایت خود را بالاتر ببرید.

سایت های بسیار زیادی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند به راحتی بتوانید کلمات کلیدی مترادف را از سایت های دیگر پیدا کنید .سایت LSA Graph یکی از سایت هایی می باشد که نسخه رایگان این سایت در شبکه‌های مجازی و اینترنت به راحتی قابل دسترس می باشد که روزانه مخاطبان سه عبارت را می توانند در این سایت به راحتی جستجو کنند.

سایت دیگر گوگل ترندز می باشد که این سایت از ابزارهای سئوی خود گوگل است که امکان مقایسه کلمات کلیدی با یکدیگر را در قالب نمودار فراهم می‌کند.

پیدا کردن کلمات کلیدی مترادف

کلمات کلیدی PPC

یکی دیگر از نکات یافتن بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت استفاده کردن از کلمات کلیدیppcمی باشد.

اگر بخواهیم درباره کلمه ppc توضیح مختصری را بیان کنیم می‌توانیم به این مورد اشاره کنیم که خود کلمه ppc به این معنا می باشد که پرداخت به ازای هر کلیک است و ppc یک مدل بازاریابی است که در آن هر مجموعه و سازمانی برای هر بار کلیک بر روی تبلیغات باید هزینه‌ ای پرداخت نماید.

در صورتی که طراحی وب سایت شما به صورت حرفه ای و توسط کارشناسان ماهری انجام شده باشد، هزینه این مورد بسیار ناچیز خواهد بود.

اگر بخواهیم درباره کارکرد این کلمه کلیدی توضیح دهیم می‌توانیم به این مورد اشاره داشته باشیم که در حقیقت بازاریابی پرداخت با کلیک یک راه استفاده از تبلیغات موتور جستجو برای به دست آوردن کلیک بیشتر در وب سایت می باشد و این هزینه ها توسط سایت های معتبر تعیین می شود.

کلمات کلیدی PPC

میزان سرچ ماهانه عبارت کلیدی

بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت شما برای پیدا کردن کلمات کلیدی در سئو باید به یک نکته توجه ویژه داشته باشید و این نکته میزان سرچ ماهانه عبارات کلیدی می باشد. میزان سرچ کلمات کلیدی در سایت گوگل به این معنا می باشد که یک کلمه یا عبارت در یک بازه زمانی معین چند بار در گوگل سرچ شده است، این مفهوم با اینکه ساده می باشد اما ممکن است که بسیاری از افراد این موضوع را به طور کامل درک نکنند.

به کمک سرچ ماهانه عبارت کلیدی می توانید به این فاکتورها دسترسی پیدا کنید:
پتانسیل ایجاد ترافیک یک کلمه را به راحتی می‌توانید بررسی کنید.

موضوع بعدی مربوط به سختی کلمه و رقابتی بودن آن می باشد که شما با سرچ ماهانه می توانید به راحتی از این موضوع مطلع شوید.

به کمک سرچ ماهانه این موضوع برای شما مشخص می‌شود که آیا این کلمه کلیدی فصلی می باشد یا خیر یا این کلمه مربوط به زمان خاصی از سال می باشد.

از دیگر مزایای سرچ ماهانه عبارت کلیدی این است که می توانید با فرض سرمایه‌گذاری روی کلمه کلیدی تخمینی از ترافیک کلی سایت در اختیار شما قرار بگیرد.

میزان سرچ ماهانه عبارت کلیدی

کمک گرفتن از سایت های کلمات کلیدی

بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت یکی از ابزار های پیدا کردن کلمه کلیدی، کمک گرفتن از سایت های کلمات کلیدی می باشد که در این قسمت می خواهیم به بررسی و شرح چند مورد از مهم ترین سایت هایی که می تواند به شما کمک کند که به راحتی کلمات کلیدی را بیابید بپردازیم:

یکی از ابزارهایی که صاحبان وبسایت برای پیدا کردن کلمات کلیدی از آن استفاده می کنند، مربوط بهGoogle keyword planner می باشد که این برنامه یکی از برنامه های قدیمی می باشد، ولی به دلیل اینکه بسیار کاربردی می باشد اطلاعات خوبی را در اختیار مخاطبان قرار می دهد اما این مورد تنها در حالتی است که شما هزینه های مدنظر گوگل را در مورد تبلیغات انجام داده باشید تا به بهترین نحو بتواند برای پیدا کردن کلمات کلیدی برای شما کمک کننده باشد.

سایت دیگری که می‌تواند برای یافتن کلمات کلیدی به شما کمک کند، مربوط به سایتGoogle Trendsمی باشد که این برنامه بسیار کاربردی است و شما می توانید انتخاب کلمات کلیدی خود را با استفاده از آن انجام دهید. برای استفاده از این وبسایت مهم تنها کافیست وارد این سایت ها شوید و عبارت کلیدی مورد نظر خود را وارد نمایید. سپس می توانید لیست کلمات کلیدی مرتبط و محبوبی که در یک سال گذشته توسط کاربران استفاده شده را مشاهده نمایید.

شما با اسکرول کردن صفحه می توانید قسمت های مربوط به جستجو های مربوطه را مشاهده کنید و متوجه شوید که وضعیت رشد میزان استفاده این جستجوها توسط کاربران چگونه است.

بهترین روش تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *