عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

موارد موثر در قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت: طراحی سایت یک کار کاملا تخصصی است و حتما باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود و اگر طراحی آن به بهترین شیوه صورت بگیرد و همچنین وب سایت شما از امکانات و سرعت بالایی برخوردار باشد به طور خود به خود میزان فروش و یا تعداد کاربران سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

تقریبا عوامل و موارد زیادی در قیمت طراحی سایت موثر هستند و یکی از این موارد نوع طراحی وب سایت شما و تعداد صفحات آن می باشد که تاثیر تقریبا زیادی در قیمت طراحی آن دارد.

طراحی سایت اگر توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود در مدت زمان کوتاهی تکمیل می شود و پس ازآن یک سایت پرسرعت و کاملا با کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد.

طراحان سایت ها معمولا قیمت و نرخ طراحی سایت را به صورت پکیج بندی شده در اختیار مشتریان قرار می دهند و در این بخش از مطلب پکیج های طراحی سایت را در اختیارتان قرار می دهیم.

اولین پکیج شامل طراحی سایت در حیطه ی نسخه ی ویندوز و موبایل و گرافیک و قالب بندی سایت می باشد که هزینه ی این پکیج نیز کاملا منصفانه و منطقی است و معمولا با قیمت مناسبی انجام می شود.

در دومین پکیج طراحی سایت علاوه بر موارد گفته شده مانند طراحی سایت در دو نسخه و قالب بندی سایت، نصب سرور بر روی سایت نیز صورت می گیرد .

در نصب سرور یا همان هاست هر چه از سرورهای قوی تر و با کشش بالاتر استفاده شود قیمت طراحی افزایش می یابد اما در عوض وب سایت شما از سرعت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود و سبب رضایت مشتریان می شود.

پکیج سوم طراحی سایت علاوه بر داشتن طراحی وب سایت در دو نسخه ی ویندوز و اندروید و همچنین نصب سرور بر روی وب سایت، دارای پشتیبانی سریع و قوی نیز می باشد .

 پشتیبانی وب سایت شما توسط افرادی که سایت را طراحی کرده اند صورت می گیرد.

در بین پکیج های نام برده شده پکیج اول ارزان ترین پکیج و پکیج سوم گران ترین پکیج می باشد.

قیمت طراحی سایت

گول قیمت های نجومی طراحی سایت را نخورید!

قبل از سفارش دادن طراحی به شرکت های طراحی سایت ابتدا در مورد نرخ این شرکت ها و عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت تحقیق کنید و هرگز گول قیمت های نجومی طراحی سایت را نخورید.

یکی از مواردی که در قیمت طراحی یک سایت معتبر تاثیرگذار است و از قیمت های متعددی برخوردار می باشد دامنه ی سایت است.

 دامنه ی سایت شامل پیشوند، نام سایت و پسوند آخر آدرس سایت می شود و در میان این سه مورد گفته شده پسوند سایت مهم است و انتخاب آن بر قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است.

همانطور که می دانید در طراحی آدرس سایت از پسوندهایی مانند com، org، ir، co و… استفاده می شود که در میان پسوندهای گفته شده خرید پسوند ir ارزان تر از سایر پسوندها و خرید پسوند co قیمت گران تری نسبت به سایر پسوندها دارد و جزء قیمت های نجومی به شمار می آید.

 بنابراین در هنگام انتخاب آدرس وب سایتتان به این مورد توجه نمایید.

یکی دیگر از مواردی که شرکت های مختلف طراحی سایت پس از سفارش طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهند و در این مورد هر شرکت نرخ های مخصوص به خود را دارد، فروش و طراحی هاست سایت می باشد .

 قیمت هاست به میزان فضای آن بستگی دارد و فضای یک هاست به صورت مگابایت و گیگابایت بیان می شود و هر چه که یک سایت هاست قوی تری داشته باشد می تواند اطلاعات بیشتری را در خود جای دهد، زیرا از فضای بیشتری برخوردار می باشد.

حداقل فضای هاست ها معمولا 5 گیگابایت است که این هاست ها معمولا قیمت ارزانی دارند و حداکثر فضای هاست ها 60 گیگابایت است و این هاست ها نسبت به سایر هاست ها قیمت گران تری دارند.

 بنابراین در هنگام سفارش طراحی سایت لازم است که به میزان فضای هاست و قیمت آن نیز توجه نمایید و با توجه به حجم اطلاعاتی که قصد دارید در وب سایتتان قرار دهید حجم هاست را انتخاب نمایید.

پیشنهاد میکنیم مقاله طراحی سایت حرفه ای با ورد پرس را ازدست ندهید.

قیمت طراحی سایت چگونه محاسبه می شود؟

همانطور که در ابتدای مطلب توضیح دادیم قیمت طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و با توجه به بکار گیری این عوامل و میزان طراحی پیشرفته ی سایت قیمت طراحی سایت محاسبه می شود.

 در این بخش تمام مواردی را که در محاسبه ی قیمت یک وبسایت تاثیرگذار هستند به طور جامع توضیح خواهیم داد.

وبسایت هایی که پشتیبانی آن ها توسط تیم طراحی کننده و سازنده ی وبسایت صورت می گیرد و دارای پشتیبانی همه روزه هستند یعنی خدمات پشتیبانی از سایت و پاسخگویی آن ها به مشتری به صورت 24 ساعته انجام می شود معمولا قیمت طراحی بالایی دارند.

یکی دیگر از مواردی که سبب تفاوت قیمت طراحی سایت در میان شرکت های مختلف می شود توانایی اعضای تیم شرکت در طراحی یک وبسایت باکیفیت با گرافیک فوق العاده جذاب و سرورهای قوی می باشد.

 وبسایت هایی که طراحی باکیفیتی دارند معمولا از محدودیت های کمتری برخوردار هستند و کمتر در هنگام شروع کار با قطعی مواجه می شوند و به همین دلیل قیمت طراحی این سایت ها مقداری بالا می باشد.

وبسایت هایی که علاوه بر داشتن گرافیک بالا از طراحی متناسب و باکیفیتی برخوردار هستند و توسط شرکت های معتبر طراحی شده اند دارای طول عمر بیشتری هستند و از خروجی بسیار بهتری نیز برخوردار می باشند و همچنین کار با این وبسایت ها و انجام عملیاتی مانند ثبت نام و خرید و پرداخت وجه از طریق این وب سایت ها بسیار ساده می باشد.

 اما وبسایت های بی کیفیت که هزینه ی طراحی ارزان دارند معمولا از طراحی پیچیده ای برخوردار می باشند و کار کردن با این وبسایت ها نیز پیچیده می باشد و در نتیجه این وب سایت ها خروجی خوبی نخواهند داشت.

شرکت های معتبر و معروف طراحی سایت معمولا از یک شیوه ی تکراری برای طراحی وب سایت ها استفاده نمی کنند و برای طراحی وبسایت های متنوع از شیوه های نوین استفاده می کنند .

 این شرکت ها به دلیل این که کار طراحی سایت را کاملا خلاقانه و باکیفیت عالی انجام می دهند از نرخ های بالاتری برخوردار می باشند.

تفاوت قیمت طراحی سایت

دلیل تفاوت قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف

برای طراحی یک وب سایت روش های متعددی وجود دارد که شرکت ها با توجه به تعداد اعضای تیم طراحی وبسایت خود روش مناسب را انتخاب می کنند .

 در واقع دلیل اصلی تفاوت قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف این است که شرکت های طراحی وبسایت از کدام روش برای اجرای طراحی وبسایت استفاده کنند .

 در این قسمت از مطلب به بررسی برخی از روش های طراحی وبسایت و مزیت های هر روش می پردازیم.

همانطور که می دانید یک وبسایت برای ساخته شدن و طراحی شدن در وهله ی اول نیاز به کد نویسی دارد.

برخی از شرکت ها برای کدنویسی کردن از نرم افزارهای آماده استفاده می کنند و کدهایی که از طریق این نرم افرارها ساخته می شوند معمولا کیفیت و امنیت کمتری دارند، بنابراین اگر طراحی و کدنویسی وبسایت توسط برنامه یا اپ از پیش تعیین شده ای صورت بگیرد قیمت طراحی کمتری خواهد داشت.

اما در صورتی که کدنویسی های وب سایت به صورت دستی و بدون استفاده از اپ های موجود در بازار و سایر نرم افزارها ساخته شوند قیمت طراحی وب سایت بالاتر خواهد بود.

 اما در این روش کیفیت طراحی وب سایت شما و میزان امنیت آن بسیار بالاتر از روش اول خواهد بود.

پس از سفارش طراحی وبسایت به شرکت های طراحی، این شرکت ها روش طراحی سایت ها و زمان لازم برای طراحی و همچنین مزیت های هر روش را برای شما توضیح خواهند داد و نرخ طراحی سایت را نیز به شما اعلام خواهند کرد.

وبسایت هایی که کد نویسی دستی دارند علاوه بر داشتن امنیت بالا از گرافیک باکیفیت تری نسبت به وب سایت هایی که توسط روش های نرم افزاری کد نویسی شده اند دارند.

به طور معمول طراحی سایت چقدر زمان می برد؟

تاثیر نوع cms بر روی قیمت طراحی سایت

cms یک وبسایت یکی از اجزایی است که تاثیر فراوانی در موفقیت یک وب سایت و افزایش فروش و تعداد کاربران آن دارد بنابراین نوع cms نیز در قیمت طراحی وب سایت تاثیر گذار می باشد.

افرادی که سیستم cms را در یک وب سایت مدیریت می کنند در واقع به بررسی محتواهای سایت می پردازند و محتواهای قرار گرفته شده در وب سایت را از نظر معنی و ساختار نوشتاری بررسی می کنند.

همانطور که گفته شد cms ها در میزان قیمت طراحی سایت تاثیرگذار هستند. در این بخش از مطلب به معرفی انواع cms ها و تاثیر آن ها بر افزایش قیمت طراحی وبسایت صحبت خواهیم کرد.

برخی از cms ها به صورت از پیش ساخته شده وجود دارند و نیازی به طراحی مجدد آن ها نمی باشد و طراحان سایت تمام اطلاعات محتوایی سایت از زمان طراحی را درون cms قرار می دهند. این نوع cms ها معمولا ارزان قیمت هستند و تاثیر زیادی در افزایش قیمت طراحی وب سایت نخواهند داشت.

اما برخی دیگر از cms ها به صورت از پیش ساخته شده در اختیاران طراحان وب سایت ها قرار نمی گیرند و طراحی آن ها به صورت کاملا اختصاصی انجام می شود .

به دلیل این که طراحی این cms ها به صورت اختصاصی می باشد و پروسه ی انجام آن به حداقل دو الی چهار هفته زمان نیاز دارد این cms ها قیمت گرانتری نسبت به cms های معرفی شده در دسته ی اول دارند و میزان تاثیرگذاری آن ها در قیمت طراحی وب سایت نیز بیشتر می باشد.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت cms تاثیر دارد امنیت آن می باشد و بدیهی است که cms های پیش فرض امنیت کمتری نسبت به cms های اختصاصی دارند .

 به دلیل این که cms یک وب سایت مجموعه ای از اطلاعات شخصی کاربر مانند نام و نام خانوادگی و شماره همراه کاربر در هنگام ثبت نام را در بر می گیرد باید از امنیت بالایی برخوردار باشد.

لازم به ذکر است که بدانید cms یک سایت علاوه بر کنترل محتواهای متنی محتواهای تصویری را نیز تحت کنترل قرار می دهد و به همین دلیل گفته می شود که cms ها از جمله اجزای جدا نشدنی وب سایت ها هستند و بیشترین تاثیر را بر قیمت طراحی سایت دارند.

مدت زمان طراحی سایت

به طور معمول طراحی سایت چقدر زمان می برد؟

زمان طراحی سایت معمولا متغیر است و به طور متوسط طراحی یک سایت از 35 روز الی 80 روز زمان می برد اما در این میان عوامل مختلفی بر روی زمان طراحی یک وبسایت تاثیر گذار می باشند.

 در این بخش از مطلب به بررسی این عوامل می پردازیم.

اولین عاملی که در زمان طراحی یک وبسایت و قیمت طراحی سایت تاثیرگذار است کیفیت صفحات وب سایت می باشد و مسلم است که برای طراحی صفحات باکیفیت و افزایش کیفیت وبسایت به زمان زیادی نیاز است.

یکی دیگر از مواردی که در زمان طراحی یک سایت تاثیرگذار است نوع وبسایت است. معمولا طراحی وبسایت های فروشگاهی زمان بر می باشد، زیرا این وبسایت ها نیاز به تولید محتوا برای جلب مشتری و ایجاد صفحه ی بانکی پرداخت الکترونیکی هستند. بنابراین به طور متوسط طراحی این وب سایت ها حدود 50 روز به طول می انجامد.

وبسایت های اطلاعاتی مانند وب سایت های خبری، معمولا طراحی کوتاه مدتی دارند، زیرا طراحی صفحات این وبسایت ها معمولا ساده می باشد و فقط روزانه محتواها و اطلاعات این وب سایت ها به روزرسانی می شوند.

علاوه بر موارد گفته شده، تیم و افرادی که برای طراحی وب سایتتان انتخاب می کنید نیز در زمان طراحی سایت تاثیرگذار هستند.

در صورتی که طراحی سایتتان را به افراد حرفه ای و باتجربه در زمینه ی طراحی بسپارید این افراد معمولا طراحی سایت شما را در مدت زمان کوتاه تری انجام می دهند.

افرادی که کار طراحی وبسایت انجام می دهند معمولا به صورت تیمی در یک شرکت کار می کنند بنابراین میزان متعهد بودن افراد تیم نسبت به کار و وظایف خود و همچنین میزان مشغله و سفارشات شرکت طراحی وب سایت در زمان طراحی سایت تاثیرگذار هستند .

 بدیهی است که هر چه تعداد سفارشات یک شرکت طراحی سایت بیشتر باشد و این شرکت مشغله کاری بیشتری داشته باشد طراحی وبسایت شما در مدت زمان طولانی تری صورت می گیرد.

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *