قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی روز به روز در حال تغییر می باشد و محاسبه تقریبی هزینه طراحی سایت به شما در طراحی استراتژی و محاسبه میزان سرمایه لازم برای شروع کسب و کار اینترنتی بسیار کمک می نماید و بدون داشتن استراتژی و نقشه راه، عملاً رسیدن به موفقیت غیرممکن خواهد بود.

اگر شما تصمیم دارید یک سایت فروشگاهی را طراحی نمایید و به دنبال مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین گزینه هستید، پیشنهاد ما استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بوده و امکاناتی که این سایت برای شما فراهم می نماید، شما را از هرگونه برنامه نویسی و هزینه‌های اضافی بی‌نیاز می نماید.

پیشنهاد میکنیم مقاله طراحی سایت حرفه ای با وردپرس را نیز مشاهده فرمایید!

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟

قیمت طراحی سایت فروشگاهی امروزه با توجه به کمرنگ تر شدن بازار سنتی و روی کار آمدن بازار مدرن، تنها راه افزایش فروش و مشتریان راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می باشد. فروشگاه اینترنتی، فروشگاهی می باشد که از طریق اینترنت و وبسایت محصولات و خدمات خود را ارائه می دهد و اجناس و خدمات مختلف را برای فروش معرفی می‌نماید و مشتریان پس از ورود به این وبسایت، کالا و یا خدمات مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش می‌دهند و در مرحله بعدی روش های پرداخت و نحوه ارسال و یا دریافت را انتخاب کرده و پس از تایید، سفارش مورد نظر خود را دریافت می کنند.

سایت فروشگاهی باید دارای لوگوی مناسب و واضح باشد، زیرا شما با یک لوگوی شناخته شده در یک وبسایت حرفه ای و موفق می توانید خود را برند کرده و همیشه در ذهن ها بمانید. همچنین یکی از بهترین ترفند ها برای جذب مخاطب، استفاده از تخفیف هدیه و ارسال رایگان در صفحه اول سایت می باشد، زیرا می‌تواند توجه مشتریان را در همان لحظه های ابتدایی ورود به سایت به خود جلب نماید.

سفارش ساخت سایت فروشگاهی باید به گونه‌ای باشد که احساس اعتماد را به کاربران انتقال دهد و کاربران به مشتری دائمی تبدیل شوند. در خرید حضوری نحوه برخورد فروشنده تاثیر به سزایی در جذب مشتری دارد و در سفارش ساخت سایت فروشگاهی نیز این تاثیر بسیار پررنگ می باشد.

پیشنهاد میکنیم مقاله افزایش سئو سایت را نیز مشاهده فرمایید!

طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟

ویژگی های سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی یکی از ویژگی های سایت فروشگاهی مجهز بودن به قسمت جستجوی پیشرفته می باشد، زیرا وقتی وبسایت فروشگاهی شما مجهز به جستجوی پیشرفته بر اساس مشخصات محصول و امکان مرتب کردن بر اساس یک ویژگی خاص را داشته باشد، کاربران می‌توانند محصولات را بر اساس ارزان ترین به گران ترین و همچنین کوچکترین به بزرگترین، موجود بودن و یا نبودن و خیلی از موارد دیگر مرتب نمایند.

شما وقتی وارد وبسایت فروشگاهی می شوید و خرید خود را انجام می دهید، نیاز به یک حساب کاربری خصوصی دارند تا بتوانند تاریخچه فعالیت و خریدهای خود را مشاهده و مقایسه کنند، در نتیجه یکی از ویژگی های طراحی سایت فروشگاهی امکان ایجاد حساب کاربری خصوصی می باشد.

از دیگر ویژگی ها امکان چت آنلاین واحد پشتیبان با مشتریان می باشد که می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات رسانی شما به مشتریان بسیار موثر باشد. وجود این امکان از هدررفت در هزینه برای تماس تلفنی هم برای مشتری و هم برای فروشگاه اینترنتی شما جلوگیری می‌کند و به علاوه این سیستم می‌تواند امکان پاسخگویی بسیار سریع به مشتریان را فراهم نماید.

از دیگر ویژگی های طراحی سایت، توضیحات لازم در مورد محصول بوده تا کاربران و مشتریان بتوانند اطلاعات مربوطه را در مورد محصول کسب نمایند.

یکی از ویژگی های وبسایت های فروشگاهی داشتن بخش نظرات برای مشتریان و بازدیدکنندگان می باشد که با ایجاد این قسمت به مشتریان کمک ویژه خواهید نمود که با استفاده از نظرها و دیدگاه های دیگران انتخاب درستی داشته باشند. داشتن نماد اعتماد الکترونیکی برای فروشگاه اینترنتی بسیار مهم بوده، زیرا همانند جواز کسب و کار می باشد و در صورت اتفاق ناخوشایند می توان از طریق نماد اعتماد الکترونیکی پیگیری نمود.

پیشنهاد میکنیم مقاله سئو سایت فروشگاهی را نیز مشاهده فرمایید!

ویژگی های سایت فروشگاهی

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی عوامل زیادی وجود دارند که ما بتوانیم به واسطه آن یک سایت فروشگاهی را به خوبی تشخیص دهیم و طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که حس اعتماد را به کاربران القا دهد.

طراحی یک سایت با اصول روانشناسی و همچنین طراحی آن بر مبنای عناصر بصری مناسب و استراتژی دقیق باید بنا شده باشد. نکات دیگری که باید در طراحی سایت فروشگاهی به آن دقت کنید این بوده که کاربر نباید خسته نشود و ظاهر یک سایت فروشگاهی باید مثل یک مغازه لوکس باشد، به این صورت که صفحه اصلی سایت باید مثل ویترین مغازه شامل گلچینی از بهترین محصولات باشد و حس خوبی را به کاربران انتقال دهد.

از جمله نکات مهم دیگر برای سایت فروشگاهی انتخاب اسم دامنه مرتبط و مناسب فروشگاه می باشد و دقت کنید که داشتن یک اسم مناسب و مرتبط با کسب و کار شما از ملزومات یک سایت فروشگاهی بوده، پس قبل از هر چیز دقت کنید که نام سایت مورد نظر با کالایی که قصد فروش آن را دارید مرتبط باشد.

طراحی سایت می تواند به صورت اختصاصی و یا با کمک سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس و یا خیلی از موارد دیگر باشد و هر کدام از این سیستم ها ویژگی های خاص خود را دارند، در نتیجه در انتخاب سایت ساز های آماده به مواردی از جمله بحث امنیت فروشگاه و امکان به روز رسانی باید دقت نمود.

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی یکی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی این بوده که شما می توانید به واسطه طراحی فروشگاه اینترنتی محدودیت های زمانی و مکانی برای مشتریان خود را از بین ببرید و به وسیله این وبسایت فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعت ادامه دهید.

از مزیت های دیگر وبسایت این بوده که وقتی که شما در خواب هستید نیز می توانید کالاهای شرکت و مغازه خود را به فروش برسانید که از مزیت های بسیار مهم و حائز اهمیت آن به شمار می آید.

طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند شما را تبدیل به یک فروشنده تمام وقت کند که نیاز به انرژی خاصی برای فروش ندارد و بدون خستگی کار خود را ادامه می‌دهد. قرار دادن بی نهایت محصول در وبسایت بدون ترس از دیگر مزایای وبسایت بوده و حتی امکان جستجوی پیشرفته در بین هزاران و یا حتی میلیون‌ها محصول در کوتاه ترین زمان نیز از مزایای ویژه آن می باشد.

امکان فیلتر کردن محصول، امکان اتصال به سیستم های حسابداری برای گزارش مالی به صورت روزانه هفتگی و ماهیانه، امکان اتصال به انواع درگاه های بانکی و پشتیبانی از مزایای دیگر وبسایت فروشگاهی می باشد.

یکی از مهم ترین مشخصات سادگی و آسان بودن روش خرید و پرداخت بوده و فراهم کردن روش های پرداخت متفاوت از جمله پرداخت از طریق درگاه آنلاین و کارت به کارت می تواند در جلب رضایت مشتری اهمیت ویژه داشته باشد. همچنین داشتن سبد خرید برای اضافه کردن کالای بیشتر و نمایش کلیه اطلاعات مربوط به پرداخت الزامی می باشد.

یکی از نکات مهم در طراحی سایت که می تواند خرید را برای مشتریان آسان کند، داشتن نوار جستجوی پیشرفته و امکان فیلترینگ بر اساس ویژگی های کالا می باشد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی تعرفه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در ابتدا به خود افراد و سرمایه بستگی دارد و بعد از آن با توجه به نیازها، امکانات و ویژگی های سایت و همچنین روش های طراحی سایت و خیلی از موارد دیگر بستگی خواهد داشت. به همین منظور می‌توان یک عدد ثابت را برای هزینه سایت فروشگاهی تعیین نمود.

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی با توجه به امکانات و روش طراحی آن می‌تواند متفاوت باشد، به طور مثال قیمت سایت آماده نسبت به سایت های اختصاصی بسیار کمتر می باشد.

عوامل مختلف از جمله ثبت دامنه می تواند به صورت جداگانه بر روی هزینه ها تأثیر بگذارد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

اشتراک گذاری مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *